Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaat tollot joilla ei omia mielipiteitä

Vierailija
16.11.2013 |

Mikä ongelma ihmisellä on sanoa omaa mielipidettään? Olen töissä eräässä suuressa kauppakeskuksessa ja taas kerran joka vuotinen juttu pistää korvaani. Asiakkaiden kanssa small talkatessa kuuluu aina märinä: Vitsi tätä joulun kaupallisuutta ja joko ne näin aikaisin laittaa joulukoristeet ja inhoan joulua jne. Annas olla, silti koko kauppakeskus meinaa ratketa liitoksista joulunavajaisissa. Tämä joulukrääsän ja joululaulujen multihuipentuma. Siellä nämä joulunvihaajat steppaavat kärryjen kanssa kiilto silmissä. Aika moni taitaa sittenkin nauttia jouluvilinästä. Mikseivät sano sitä?? Miksi eivät rehdisti myönnä, että minä tykkään joulusta. No siksi, kun on trendikästä, ettei tykkää. Sama juttu niin monen muun kanssa.. Moni äänestää kokoomusta vaikka raasu olisi pelkkä keskituloinen puotipuksu. On junttia äänestää jotain muuta. Oletko sinä pelle joka pelkää sanoa oikean kantansa? Vaikenetko sinäkin ja sanot olevasi jotain muuta mieltä kuin olet? Sanopa nyt edes tässä ketjussa anonyymisti mitä et uskaltaisi myöntää ääneen? Minä voin aloittaa: Pidän joulusta, 40v on liian vanha hankkimaan lapsia ja abortti on väärin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon mielipiteeni jos se on tarpeen, mutta en tuputa omia näkemyksiäni jokaiselle vastaantulijalle ihan kohteliaisuussyistä.

Sanottakoon nyt tässä kumminkin, että mielestäni kännääminen on säälittävää. Varsinkin jos perheellisen ihmisen ainoa vapaa-ajanviettotapa ja kavereiden kanssa oleminen liittyy juomiseen, niin se kertoo tietynlaisesta henkisestä köyhyydestä.

Vierailija
22/23 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin ihmisiä jotka hössöttävät esim. koiristaan kuin ne olisivat lapsia. Laitetaan kuvia faceen pikku-Rekusta eestä ja takaa. Hohhoijaa. Tuttavien lasten kuvia tykkään katsella, vaikka itse en omien lasteni kuvia juurikaan julkaise. Mutta koirat..plääh.

Ja sitten ne joiden mielestä maailman vakavin ongelma on se jos jossain romaniassa tapetaan kulkukoiria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stepattaisiinko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän