Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaat tollot joilla ei omia mielipiteitä

Vierailija
16.11.2013 |

Mikä ongelma ihmisellä on sanoa omaa mielipidettään? Olen töissä eräässä suuressa kauppakeskuksessa ja taas kerran joka vuotinen juttu pistää korvaani. Asiakkaiden kanssa small talkatessa kuuluu aina märinä: Vitsi tätä joulun kaupallisuutta ja joko ne näin aikaisin laittaa joulukoristeet ja inhoan joulua jne. Annas olla, silti koko kauppakeskus meinaa ratketa liitoksista joulunavajaisissa. Tämä joulukrääsän ja joululaulujen multihuipentuma. Siellä nämä joulunvihaajat steppaavat kärryjen kanssa kiilto silmissä. Aika moni taitaa sittenkin nauttia jouluvilinästä. Mikseivät sano sitä?? Miksi eivät rehdisti myönnä, että minä tykkään joulusta. No siksi, kun on trendikästä, ettei tykkää. Sama juttu niin monen muun kanssa.. Moni äänestää kokoomusta vaikka raasu olisi pelkkä keskituloinen puotipuksu. On junttia äänestää jotain muuta. Oletko sinä pelle joka pelkää sanoa oikean kantansa? Vaikenetko sinäkin ja sanot olevasi jotain muuta mieltä kuin olet? Sanopa nyt edes tässä ketjussa anonyymisti mitä et uskaltaisi myöntää ääneen? Minä voin aloittaa: Pidän joulusta, 40v on liian vanha hankkimaan lapsia ja abortti on väärin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, näitä en sanoisi ääneen, koska en haluaisi loukata: läski miehellä tappaa halut. tupakoitsijat ja alkoholistit on säälittäviä. lapsissa ei ole mitään kiinnostavaa.

Vierailija
2/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ovat jotain ihme vinkujia ja väärässä. Paitsi minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen joka laittaa uran esim. perheen edelle on järkyttävän tyhmä. 

Vierailija
4/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän joulusta mutta siksi en haluakaan juhlia ja fiilistellä sitä sitä ympärivuotta vaan nimenomaan silloin joulukuussa. On se minusta outoa kun jo marraskuun alussa kauppoihin viritellään joulukoristeet ja joululaulut soivat.

Vierailija
5/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän joulusta mutta siksi en haluakaan juhlia ja fiilistellä sitä ympärivuotta vaan nimenomaan silloin joulukuussa. On se minusta outoa kun jo marraskuun alussa kauppoihin viritellään joulukoristeet ja joululaulut soivat.

Vierailija
6/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillan jutut ovat oman arvon alentamista.

Vierailija
7/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 15:52"]

Kyllä minäkin pidän joulusta mutta siksi en haluakaan juhlia ja fiilistellä sitä ympärivuotta vaan nimenomaan silloin joulukuussa. On se minusta outoa kun jo marraskuun alussa kauppoihin viritellään joulukoristeet ja joululaulut soivat.

[/quote] Jaa että se on susta outoa? Tajuatko yhtään mikä homma kauppakeskuksen koristelemisessa on? Sitä duunia ei tosiaankaan haluta tehdä yhden viikonlopun takia. Toisekseen yksittäinen ihminen suuntaa kauppakeskukseen verrattaen harvoin. Koristelemalla aikaisin pyritään tunnelmalla saamaan ihminen ostamaan joulutuotteita. Karua, mutta totta.

Vierailija
8/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää sanoa mielipidettäni, mutta voin niitä kirjoittaakin: 1) Ihmiset, jotka eivät innostu mistään ovat mielestäni kuolleita. En voi ymmärtää esim 20 v ihmistä jolla ei ole mitään haaveita. 2) Alle 3 v lapsen vieminen päiväkotiin kertoo ihmisen tunnekylmyydestä 3) tupakoivat ihmiset haisee pahalta 4) tatuoidut ihmiset on rumia 5) Lapsivihaajat on itse kaltoinkohdeltuja lapsia, jotka eivät pysty kohtaamaan omaa menneisyyttään 6) Suomi on umpikorruptoitunut maa 7) suomalaiset ovat lampaita, jotka ottavat kaiken pa*kan niskaan mitä sinne lapioidaan 8) valehtelijat on pohjasakkaa jne jne

Olen mielipideautomaatti, multa voi vaikka tilata mielipiteen ihan mihin asiaan vaan, jos ei ite keksi.

Vierailija
9/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on rumia eikä siihen meikki auta.

Vierailija
10/23 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla just sellainen, mitä ap tarkotitaa, tosin en tuon joulun suhteen. Tykkään joulusta, mutta mihinkään jouluavajaisiin mua ei saa, eikä ainakaan hullunkiilto silmissä, vihaan shoppailua sen verran pahasti :)

Mutta muuten, en minä omia mielipiteitäni yleensä tuo julki, myötäilen yleensä muita.

Vierailija
11/23 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitään julkisesti kovaan ääneen laukovat ihmiset ovat mielestäni henkisesti lapsen tasolla olevia ylimielisiä, impulssikontrollin kanssa vaikeuksissa olevia tolloja, eivätkä heidän mielipiteensä kiinnosta ketään paskaakaan, vaikka he itse luulevat toisin.

Vierailija
12/23 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan työkaveriani jonka kanssa jaan työhuoneen 8h päivässä. hän kuvittelee minun olevan kiinnostunut hänen jutuistaan ja vitseistään. pidän häntä heikkolahjaisena.

Vierailija
13/23 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla hiljaa ja yksin koska ihmiset ovat pääosin tyhjää puhuvia sopuleita.

Vierailija
14/23 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisesti kyllästynyt veloihin, jotka julistavat omaa totuuttaan ja kyseenalaistavat lapsellisten elämää.

Vierailija
15/23 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:12"]Olen totaalisesti kyllästynyt veloihin, jotka julistavat omaa totuuttaan ja kyseenalaistavat lapsellisten elämää.

[/quote]

Ja minä lapsiperheellisiin, jotka moittivat veloja siitä, että he ovat valinneet lapsettoman elämän.

Vierailija
16/23 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:12"]Olen totaalisesti kyllästynyt veloihin, jotka julistavat omaa totuuttaan ja kyseenalaistavat lapsellisten elämää.

[/quote]

Ja minä lapsiperheellisiin, jotka moittivat veloja siitä, että he ovat valinneet lapsettoman elämän.

[/quote]

Vitun velat ovat vallanneet tämän palstan. Yhtä rasittavia kuin superäidit

Vierailija
17/23 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:19"]

Mä taidan olla just sellainen, mitä ap tarkotitaa, tosin en tuon joulun suhteen. Tykkään joulusta, mutta mihinkään jouluavajaisiin mua ei saa, eikä ainakaan hullunkiilto silmissä, vihaan shoppailua sen verran pahasti :)

Mutta muuten, en minä omia mielipiteitäni yleensä tuo julki, myötäilen yleensä muita.

[/quote]

Minkä takia myötäilet muita, jos olet eri mieltä? En minäkään lauo suustani ihan mitä vaan, mutta miksei oman kantansa voisi asiallisesti tuoda ilmi?

Vierailija
18/23 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mielipiteitä. Mielipiteet kuuluvat fundamentalisteille.

Vierailija
19/23 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ketju, minä sanon aina mielipiteeni, olen mukana politiikassa, ja meillä puhutaan aina kaikesta, niin miehen kanssa kuin sukulaisten ja kavereiden tai kenenkä hyvänsä kanssa, mies ja minä ollaan ihan eri puolueiden jäseniäkin.

En julista mitään kovaäänisesti, mutta jos olen jossain kokouksessa tms. ja jotain sanottavaa tulee, niin kyllä sanon. En tajua ihmisiä jotka ei kokouksessa tai muussa vastaavassa tilaisuudessa saa suutaan auki kun kysytään mielipiteitä, mutta sitten jälkikäteen mennään tupakille ja haukutaan kaikki ja nuristaan joka asiasta.

Ja sitä että joku äänestäisi vaaleissa joissa on vaalisalaisuus, jotenkin itseään vastaan on kyllä aika omituinen asia, kyllähän sitä voi kuka vaan sanoa äänestäneensä mitä vaan, ja kukaan ei saa koskaan tietää mitä on oikeasti äänestänyt.

Mulla on varmaan joka asiaan mielipide, ja sanon sen tarvittaessa, jos kysytään tai jos muuten osallistun johonkin keskusteluun.

Vierailija
20/23 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:15"]

Olen mielipideautomaatti, multa voi vaikka tilata mielipiteen ihan mihin asiaan vaan, jos ei ite keksi.

[/quote]

Myös silloin, jos et tiedä asiasta yhtään mitään? Mutuilet vain kovaan äänen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi