G: Millaisissa vaatteissa nukut?
Tuli tuosta alusvaatekeskustelusta mieleen, mitä mammoilta löytyy yöaikaan päältä? Nanson kaapuja vai seksihepeneitä? Vanhoja boksereita, flanellipyjamia? Jaa asia meidän kanssamme!
Kommentit (35)
Oletteko kaikki alasti nukkujat lapsettomia? Joskus ennen lapsia nukuin alasti, mutta nyt en voisi kuvitellakaan lähteväni yöllä alasti pompottamaan painajaisia nähnyttä lastani lohduttamaan... Mulla on yleensä pikkarit ja joku "paituli" (en tykkää siitä sanasta, mutta parempaakaan en keksinyt), nyt räköisenä lisään vielä pyjaman housut. Jaloissa on untuvatossut jos tarvii.
Miten usein te alastinukkuvat vaihdatte lakanat?
Mä pidän alushousuja ja paitaa siisteyden vuoksi, riittää normaali 2 viikon lakananvaihtoväli.
mul on sellanen pinkki pitsiyömekko.
Meillä tulee usein lapsi tai kaksikin yöllä viereen, en tykkäisi nukkua alasti lapsen lähellä, siksi yöasu sekä mulla että miehellä.
Mulla on lapsia ja nukun alasti. Kääriydyn usein peittoon, kun lohdutan lasta, muuten tulee kylmä. Vaihdan lakanat silloin, kun ehdin. Me käydään miehen kanssa suihkussa ennen nukkumaanmenoa, joten puhtaina yleensä mennään lakanoihin.
Minulla, alasti nukkuvalla, on sängyn vierellä aamutakki. Sen vetäisen päälle, kun poistun sängystä.
Täällä yks alasti nukkuva ja ihan kahden viikon välein vaihdetaan lakanat. Mies nukkuu shorteissa/boxereissa. Ei lapsia.
Puhtaissa vaatteissa,monesti pesun jälkeen ilkosillaan useamman peiton alla,jos mies vieressä..nyt on ollu pakko nukkua viimenen viikko flanellihousut ja sukatki päällä,kun vissiin vaava tulossa kun palelee niin paljon :D
Alasti, paitsi menkkojen aikaan on pikkarit jalassa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:45"]
[/quote]
Sama juttu
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:45"]
[/quote]
Sama juttu
[/quote] siksi kuukuppi on mahtava keksintö
Collegehousut /pyjamahousut, rintaliivit, hihaton toppi, sukat, villasukat (jos viluttaa).
Alasti. Tai pikkuhousut jalassa.