G: Millaisissa vaatteissa nukut?
Tuli tuosta alusvaatekeskustelusta mieleen, mitä mammoilta löytyy yöaikaan päältä? Nanson kaapuja vai seksihepeneitä? Vanhoja boksereita, flanellipyjamia? Jaa asia meidän kanssamme!
Kommentit (35)
Kesällä alasti ja ilman peittoa.
Talvella alushousut, jotkut velour- tai pyjamanhousut, pitkähihainen (puu)villapaita, huppari tai fleeceaamutakki tai jumpsuit, villasukat. Talvella paksu tuplaleveä peitto, josta ei riitä miehelle, sillä on oma tavallinen peitto.
Liian iso t-paita ja pehmeiksi nuhjaantuneet puuvillapikkuhousut.
Nukun nanson pyjamassa. Mulla on kesällä lyhythihainen caprihousumalli ja talveksi pitkät hihat ja lahkeet. Ja niitä pyjamia on useita. Lempparit on viskoosia, muita en enää osta. Mä myös oleskelen niissä iltaisin ja saunan jälkeen.
Eevan asussa. Viime yönä oli villasukat, kun nukun ikkuna auki.
Olen hirveä vilukissa, joten tällä hetkellä yövaatteina käytössä paksut ja pehmeät ruudulliset pyjamahousut (jenkeistä ostettu joskus, eivät ole flanellia vaan lähempänä esim. fleeceä) ja sitten yöpaitana joskus töistä saatu järkyttävän ruma ja iso possunpinkki t-paita (hyvälaatuinen on, mutta järkyttävän ruma ainakin tuo valitsemani väri ja huvittaa, kun jotkut pitää noita työpaikalla ja itselläni on paitulina ;)). Lisänä vielä villasukat.
Pikkuhousuissa. Niitä on monen mallisia ja erinvärisiä.
Teepparissa ja alushousuissa, kesät talvet.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 14:37"]
Pikkuhousuissa. Niitä on monen mallisia ja erinvärisiä.
[/quote]
Näin.
useimmiten alasti. koska nukutaan miehen kanssa lusikassa, niin tarkenee yleensä talvellakin hyvin. kipeänä ollessa nukun joskus flanellipyjamahousuissa, trikoopaidassa ja villasukissa.
Useimmiten alasti, joskus silkkinen yöpaita päällä.
Alasti, mutta koska olen vilukissa, niin mulla on paksut peitot. En tykkää yövaatteista.
Alasti. Jos paleltaa, iso t-paita ja villasukat.
miehen pieruverkkareissa ja keltaiseksi värjääntyneessä hikisessä psidassa
Kesällä pikkupöksyissä lakana peittona, talvella trikooyöpaita. En pidä pyjamista. Sängyn vieressä on villasukat, jos sattuisi varpaita palelemaan tai vetäisi suonta.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 14:33"]
Olen hirveä vilukissa, joten tällä hetkellä yövaatteina käytössä paksut ja pehmeät ruudulliset pyjamahousut (jenkeistä ostettu joskus, eivät ole flanellia vaan lähempänä esim. fleeceä) ja sitten yöpaitana joskus töistä saatu järkyttävän ruma ja iso possunpinkki t-paita (hyvälaatuinen on, mutta järkyttävän ruma ainakin tuo valitsemani väri ja huvittaa, kun jotkut pitää noita työpaikalla ja itselläni on paitulina ;)). Lisänä vielä villasukat.
[/quote]
Osta untuvapeitto niin ei tarvitse palella.
Mä nukun alasti. Käytän semmoisia ohuisia merinovillaisia sukkia, jos on jalkoihin kylmä.