Isyyskanne.Olen siis yh-äiti.Lapseni biologinen isä
ei välttämättä olekaan se joka on papereissa.Silloinen poikaystävä vain kirjoitti paperin,että hän olisi isä/siittäjä.Ollaan erottu riitaisissa merkeissä todella kauan sitten.Viimeisinä sanoinaan kun aloin ottaa isyyden esiin,mies alkoi uhkailla mua ettet sä uskalla viedä asiaa eteenpäin oikeuteen koska ei haluaisi luopua lapsesta,jos ei olekaan isä.Tätä ei siis ole testattu onko mies vai ei.Mulla on toinenkin isä ehdokas jonka kanssa harrastin seksiä kyseisenä aikana.Mitä teen? Haluaisin näpäyttää tätä ex-poikaystävää oikein kunnolla kun jätti mut yh-äidiksi ja viedä asian eteenpäin.Mies ei edelleenkään vaikka papereissa isä on,maksa lapsesta mitään.Tulot on varmaan 10000e kuukausitulot ja uusi vaimonsa kulkee timanteissa.Me lapsen kanssa lasketaan joskus euroja että saadaan ruokaa.Mies on pankissa töissä.
Kommentit (42)
Mene lastenvalvojalle ja vaadi isä elatusvelvolliseksi. Jos ei isä maksa, niin sitten Kela ja isältä peritään sitten vaikka ulosoton kautta.
Lapsen isyys on siis oikeudessa vahvistettu. Muuten hänellä ei voisi olla isän sukunimeä. Isyys pitäisi siis purkaa,. Mutta ennen sitä pitäisi etsiä se toinen isäehdokas ja saada hänet verikokeeseen ja ottaa kokeet myös lapselta. Kannattaako moinen enää tässä vaiheessa?