Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyyskanne.Olen siis yh-äiti.Lapseni biologinen isä

Vierailija
16.11.2013 |

ei välttämättä olekaan se joka on papereissa.Silloinen poikaystävä vain kirjoitti paperin,että hän olisi isä/siittäjä.Ollaan erottu riitaisissa merkeissä todella kauan sitten.Viimeisinä sanoinaan kun aloin ottaa isyyden esiin,mies alkoi uhkailla mua ettet sä uskalla viedä asiaa eteenpäin oikeuteen koska ei haluaisi luopua lapsesta,jos ei olekaan isä.Tätä ei siis ole testattu onko mies vai ei.Mulla on toinenkin isä ehdokas jonka kanssa harrastin seksiä kyseisenä aikana.Mitä teen? Haluaisin näpäyttää tätä ex-poikaystävää oikein kunnolla kun jätti mut yh-äidiksi ja viedä asian eteenpäin.Mies ei edelleenkään vaikka papereissa isä on,maksa lapsesta mitään.Tulot on varmaan 10000e kuukausitulot ja uusi vaimonsa kulkee timanteissa.Me lapsen kanssa lasketaan joskus euroja että saadaan ruokaa.Mies on pankissa töissä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta, kehottaisin kysymään itseltäsi, millainen ihminen käyttää lasta koston välineenä.

Vierailija
2/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti väärin jos mies ei ole lapsen biologinen isä että haluaa väkisin esiintyä isänä ja sitten oikea isä ja lapsi ei koskaan kohtaa.Lasta mun käy sääliksi.Eka tää poikaystävä sättii mua että kuinka tulin raskaaksi,sitten haluaa olla lapsen isä,isyyttä ei tarkisteta,onko vai ei.Eletään yhdessä kunnes kyllästyy ja katoaa sekä mun että lapsen elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis aika tutkia asia ihan kunnolla, olis reilumpaa vaatia niitä elareitakin kun isyys olis varmasti selvillä? Tosin sitä kannetta ei voi noin vaan enää nostaa jos aikaa on kulunut liian kauan. Mä tutkisin asian, en näpäyttääkseni ketään, vaan siksi että isyys selviäisi ja koska se olis lapsen etu.

Vierailija
4/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi halutessaan ottaa asian aikuisena 18v itse selville.Minä voin äitinä myös selvittää jos haluan haastaa nämä kaksi miestä testattavaksi.Dna:n avulla se selviää.Lapsestani ei ole tehty isyystutkimusta.Silloinen poikaystävä vain allekirjoitti nimen alle.

Vierailija
5/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa en halua itselleni vaan toivoisin että lapsen oikea isä selviää jne.

Vierailija
6/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit selvittänyt asian silloin, kun oli ajankohtaista. Typerys sinä olet.

Vierailija
7/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämänhetkistä isää ei ole testattu, vaikka et ole ollut varma siitä, kuka isä on? Isyyttä on todella vaikea purkaa.

Vierailija
8/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Suomessa, niin täällä ei kukaan voi olla maksamatta elareita, ne peritään väkisin.

Vierailija
9/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyttä ei ole vaikea purkaa jos isä ei ole biologinen isä.Ei ole maksanut oikeasti elareita lapsesta.Mitään papereita ei ole koskaan tehty.Tätä yritän selittää.Ymmärrätkö? Mitään elastuspapereita ei ole eikä ole tehty.Lapsella on miehen sukunimi,siinä kaikki.

Vierailija
10/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi itse saada syytteen. Isyydentunnustuksessa äiti "vannoo" ettei ole muita mahdollisia isä-ehdokkaita. Ja jos joskus ilmenee että onkin, voi äiti saada syytteen.

Vierailija
11/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isyys tunnustettu, niin lapsi perii isyyden tunnustaneen henkilön. Mikä on lapsen edun mukaista? Ja kannattaako pilata jonkun miehen/perheen elämä vaatimalla isyystestiin? Älä mieti vain omaa kostonhimoa.

Vierailija
12/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla missään oikeudessa oltu vannomassa tätä asiaa.T.ap

Mikä ihmeen syyte?

Vierailija
13/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä vaan mutta esim on mahdollista ettei asia koskaan selviä koska tilanne on jotenkin jo niin nolo.T.ap.

En uskalla tehdä asialle mitään koska meidän suhde tän miehen kanssa oli niin outo että hän voisi vetää mua turpaan yhä edelleen.Mies uhkailee väkivallalla minua.

Vierailija
14/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihme sentään tätä ihmisen elämää! Kuinka vanha lapsesi on? Pitääkö tämä ns. isä lasta luonaan ja onko heillä mitään kanssakäymistä. Kyllähän sinä häneltä saat lapsellesi elatusmaksut jos isyys tunnustettu. Viet vain asian eteenpäin ja perivät sen tulojen mukaan niin kuin kaikilta muiltakin. Myös naiselta. Onhan se lapsen etukin. Tai sitten selvität sen isyyden. Se on helppoa testien avulla.

Vierailija
15/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihme sentään tätä ihmisen elämää! Kuinka vanha lapsesi on? Pitääkö tämä ns. isä lasta luonaan ja onko heillä mitään kanssakäymistä. Kyllähän sinä häneltä saat lapsellesi elatusmaksut jos isyys tunnustettu. Viet vain asian eteenpäin ja perivät sen tulojen mukaan niin kuin kaikilta muiltakin. Myös naiselta. Onhan se lapsen etukin. Tai sitten selvität sen isyyden. Se on helppoa testien avulla.

Vierailija
16/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset