Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin loppu tohon äijään!!

Vierailija
15.01.2014 |

Mitä enemmän se vittuilee, sitä enemmän tekis mieli kuristaa se. Ehdin tänäänkin olla kotona työpäivän ja lapsen harrastukseenviennin jälkeen n.10minuuttia, kun alkoi se yksin mutina: jaa sun kanssa tarttis lähteä ulos vai (koiralle puhui siis), no ei se mitään, se on mun elämäntehtävä..Minä siivoan, pyykkään, teen hiton paljon vaativampaa työtä jne. Palkka on aina pelkkä vittuilu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen koiran halus?

Vierailija
2/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo vittuilua? Hermostuiko koira siitä? Miksi otat itseesi, ei mies sinulle puhunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:54"]

Oliko tuo vittuilua? Hermostuiko koira siitä? Miksi otat itseesi, ei mies sinulle puhunut?

[/quote]

Nimenomaan piilovittuilee minulle puhumalla koiralle. Ap

Vierailija
4/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele, ole kuin et kuulisikaan vaan iloisesti huikkaat että kiva kun meet koiran kanssa :)

Vierailija
5/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, mitä se koira vastasi???

Kaksi, samalla äo:llä siunattua keskustelee henkeviä. Passita ne ulos viettämään yhteistä laatuaikaa.

Vierailija
6/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:54"]

[/quote]

Nimenomaan piilovittuilee minulle puhumalla koiralle. Ap

[/quote]No en reagoisi jos ei puhu minulle suoraan. Opetelkaa kommunikoimaan suoraan. Jos täällä meillä joku sanoisi että kukahan nostaisi lapaset lattialta, mitään ei tapahtuisi. Napakka pyyntö silmiin katsoen sen sijaan tehoaa. Kaikenlainen nurkassa suoritettu marttyyrijupina on myös turhaa. En aio lukea rivien välistä, minulle pitää puhua kasvotusten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan