Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuohuviinistä! Millainen olo/humala tulee?

Vierailija
16.11.2013 |

Olen aina juonut valkoviiniä tai punaviiniä ja tänään menen naisten illanviettoon kuohuviini kainalossa. En ole aiemmin sitä juonut kuin tervetuliaismaljat ym. Nyt siis ajatuksena ei ole tulla hirveään känniin ja krapulaan vaan ihan hauska yhdessä olo. Miten sitä uskaltaa juoda? Onko täällä naisia, jotka ovat esim. puolipulloa tai vähän päälle juoneet ilman, että vie jalat alta. Ja tosiaan joskus juon lasin jos kaksi viiniä. Tänään on juhlat Ja ansaitut sellaiset 6kk:n hiljaiselon jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yleensä 2 pulloa niin vaikuttaakin vähän

Vierailija
2/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kuin joisit valkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join eilen ja yöllä alkoi päänsärky.

Vierailija
4/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee myös kuohuviinistä mega päänsärky.

Vierailija
5/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi! Olisiko laadulla merkitystä? Vai aiheuttaako aavistuksen hintavammatkin kuoharit saman jutun?

Ap

Vierailija
6/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juon kuoharia niin pari pulloa illassa tulee juotua ja ehkä pari laimeampaa juomaa päälle. Ei vaikuta mitenkään erilaiselta muihin juomiin verrattuna.

Tai ainakin mulla ei vaikuta juoman "laatu" vaan se paljonko sitä juo. Kuoharipullossa on kaiketi seitsemisen annosta.

Vierailija
7/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itsellä nyt on niin huono viinapää, että tulen kolmesta annoksesta känniin :D Siksi en kokonaista pulloa uskaltaisi juoda.

Vierailija
8/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule kuohuviinistä päänsärkyä (yleensä käytän jotain n. kympin maksavia puolikuivia), paitsi tietysti jos juon itseni kovaan känniin ja tulee muutenkin krapula. Sen sijaan punaviinistä tulee melkein välittömästi päänsärky. Eli varmaan riippuu yhtä paljon juojasta kuin juomastakin.

2