Sinä ei-niin-laiha, häpeiletkö itseäsi harrastaessa seksiä miehesi kanssa?
Koskeeko miehesi sinun vartaloosi, vaikka se ei olekaan täysin timmi?
Mulla on ihan s*tanan ärsyttävä ukko. Oon synnyttänyt puoli vuotta sitten, ja nyt vasta alottanut kunnolla treenaamaan. En ole ylipainoinen, mutta pientä löysyyttä on ympäriinsä. Eilen sekstaillessa mies koski mahaani ja äkkiä vetaisi käden pois, ikäänkuin olisi säikähtänyt. Kysyin sitten, mitä toi oli ja sano että SÄIKÄHTI kun oli niin LÖYSÄ VATSA.
No just. Mitätön juttu, jäi vaan mietityttään, häpeileekö jokin muu itseään vaikka ei niin timmi olekaan?
Kommentit (40)
Ja moniko näistä "supermiehistä" on itse oikeasti kropaltaan ja naamastaan sellainen että on pokkaa mennä mitään vaatimaan!!!
Luulisi että jokainen niin nainen kuin mieskin ymmärtää ettei KUKAAN säily ikinuorena...ei vaikka olisi laihakin vaan tulee niitä ryppyjä ja iho veltostuu ja totuus on ettei yksikään esim. 40- 60v. ole niin kuin 20v. ja se oikea rakkaus kestää elämää mihin normaali vanheneminen ja raskauksien ym. tuomat muutokset kuuluu.
Hipaise sen miehen pippeliä ja esitä säikähtäväsi sen löysyyttä.
Häpeän enemmän nyt hoikkana, kun myös rypistyin ja veltostuin. Puolensa ja puolensa.
Vaatteet päällä toki kauniimpi kuin ennen.
mulla on ylipainoa n. 25 kg enkä mä häpeile itseäni vaatteet päällä enkä alasti. Minä itse asiassa tunnen itseni kaikista kauneimmaksi nimenomaan harrastaessani seksiä ja juuri sen jälkeen. Seksiä harrastan sekä oman miehen, että salarakkaan kanssa ja molemmat kyllä koskettelevat mua ihan joka paikasta eikä ole mun kilot olleet kummallekaan mikään inhon tai ongelman paikka.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:01"]
mulla on ylipainoa n. 25 kg enkä mä häpeile itseäni vaatteet päällä enkä alasti. Minä itse asiassa tunnen itseni kaikista kauneimmaksi nimenomaan harrastaessani seksiä ja juuri sen jälkeen. Seksiä harrastan sekä oman miehen, että salarakkaan kanssa ja molemmat kyllä koskettelevat mua ihan joka paikasta eikä ole mun kilot olleet kummallekaan mikään inhon tai ongelman paikka.
[/quote]
Haha, läski huora. kyllä ne sitä kiinteää naista mieluummin nussisivat kuin sinun selluliittivuortasi
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:01"]
[/quote]
Noniin, urpohan tuo mies on, kun sammakkonsa päästi. Yritin keskustella asiasta, tuloksetta. Ensin mies pahoitteli ja sitten kysyi, onko aikomustakaan treenata ''entisiin mittoihin''. Jumalauta mä suutuin!!!! Mihin helvetin entisiin mittoihin, kun lähtöpaino ennen raskautta 55kg ja nyt 58kg ja pituutta on 162cm. Siis kolme kokonaista v*tun kiloa häiritsee. Riita meni sitten aika pahaksi ja tuli sanottua vähän ehkä enempiki sammakoita.
Miesten pitäis raskausaikana saada enemmän tietoa naisen muuttuvasta vartalosta ja siitä mitä nainen käy läpi. Voi jumalauta. Ja mun varmaan pitäis nyt pyytää tolta mieheltä anteeksi noita tahallisia sammakoita.
Häpesin kyllä. Mies ei ikinä sanonut mitään kaunista, että olen kaunis, haluttava tai seksikäs yms. En tiennyt yhtään, mitä hän minusta tykkäsi. Se söi itsetuntoani jatkuvasti, ja vaikutti myös seksielämäämme. Koin, että en ole kiihottava ja syntyi negatiivinen kierre.
Nyt seksin aloittaminen mahdollisen uuden ihmisen kanssa tuntuu todella vaikealta, koska tunnen, että olen ruma ja epäkiihottava, koska en ole mieheltä päinvastaistakaan kuullut. Nainen tarvitsee kauniita sanoja!
No jos miehellä on oikeasti tuollainen asenne, niin hän saa heittää hyvästit seksielämälleen jossain vaiheessa lopullisesti. Oli siis nainen kuka hyvänsä, koska joka ikisen naisen keho muuttuu jossain vaiheessa elämää. Ja tsadaa - niin muuttuu myös joka ikisen miehenkin keho. Ja muuten se yksi pieni juttu siellä vatsan allakin muuttuu, ja tulee niitäkin hetkiä ettei mies enää pysty entiseen malliin iän ja elämäntilanteen muuttuessa, eikä nyt puhuta edes mistään kovin vanhoista miehistä. Jos seksielämä perustuu toisen arvostelulle ja tietynlaisen kehon ja tietynlaisen suorituksen vaatimukselle, niin se on jossain vaiheessa niin solmussa ettei sitä enää ole. Seksin perusta on toisen ja itsen hyväksyminen, helliminen, rakkauden osoittaminen, ei omien tarpeiden tyydyttäminen sen toisen kehoon jonka pitää olla sitä varten juuri tietynlainen.
Sinä olet tehnyt kehollasi asioita, joihin yksikään mies ei ikinä elämässään kykene. Olet luonut uutta elämää. Ole ylpeä kehostasi, rakasta sitä, puolusta sitä äläkä anna kenenkään loukata sitä. Jos miehellesi on yllätys, että keho muuttuu raskauden myötä, niin hänellä on nyt tilaisuus käyttää aivojaan ja muuttaa vähän asennettaan. Eiköhän hän siihen pysty, kun sinä kerran olet pystynyt niin paljon enempään,. :)
Häpesin ennen omaa vartaloa ja yritin aina vähän peitellä sitä seksiä harrastaessa, mies ei tosin koskaan kommentoinut sitä mitenkään negatiivisesti. Raskauden jälkeen jäi 10 kg ylimääräistä, mutta enää ei jostain syystä hävetä oma kroppa, eikä mies ole ylipainoani mitenkään kommentoinut. Jos olisin nyt samassa kunnossa, mitä ennen raskausta, hyppelisin varmaan kotona alasti ja esittelisin upeaa kroppaani.. :)
Minä inhoan löysähköä vatsaani, enkä halua miehen usein siihen koskevan. Muuten en häpeile, ja mieskin kyllä koskettaa minua ihan joka kolkkaan.
Mä olen häpeillyt nuorempana, mutta nykyisen miehen kanssa en. Olen siis ihan oikeasti ylipainoinen, en vain vähän löysä.
Tämä johtuu siitä, että nykyisen mieheni exä oli fitness-juttuja harrastava, nätti ja linnunluinen nainen. Kauniskin vielä. Ero tuli kuitenkin eli ei se ulkoinen kauneus pidemmän päälle kanna. Ja jos mies sitten tuollaisen naisen jälkeen haluaa mut, niin se on niin selvä merkki, että haluaa juurikin minut, mun persoonan takia, että turha hävetä itseään.
Toki tarkoitus on myös laihtua ja 10kg onkin jo lähtenyt, mutta ei miehen takia vaan oman terveyden.
kun lihoin nopeasti - loukkasin jalkani lenkillä ja jouduin vuoteenomaksi pitkäksi aikaa, mutta jatkoin silti syömistä kuin edelleen harrastaisin todella kovaa liikuntaa päivittäin - häpeilin itseäni tosi paljon. kunnes kerran kysyin mieheltä onko hän tyytyväinen seksielämäämme ja hän sanoi, että muuten kyllä, mutta mä saisin luvan lopettaa vartaloni häpeilemisen. ettei hän siinä vaiheessa todellakaan mieti omaltakaan kohdalta, että näkyykö se sikspäkki.
olen tuosta jo laihtunut taas, mutta sen ajan kun laihdutin, pyrin ihan tietoisesti rentoutumaan ja antamaan vain mennä.
En häpeile. Mieskin on vähän pulska. Jos mies ei halua koskea löllömahaani, se on häneltä pois. Sitten hänen sopii vain istua netin äärellä ja hoitaa homma omin käsin.
Ap:n kannattaa nyt vain ajatella, että hänen miehensä ei ole tottunut olemaan synnyttäneen naisen kanssa ja että mies varmasti vain yllättyi, kun ei ollut osannut odottaa naisensa vartalon muutoksia konkreettisesti. Mitä jos tänä iltana vaikka antaisit miehesi ihan kaikessa rauhassa tutustua uuteen kehoosi, koskea ja helliä ja tunnustella ja opetella sinut uudelleen.
Mun mies kertoi todenneensa vähän tuolleen ja tuossa tilanteessa ex-vaimolleen.
Oli pyytänyt monta kertaa jälkeenpäin anteeksi, mutta mikään ei ollut auttanut.
Ja siis mies oli aidon oikeasti pahoillaan, suusta oli tullut sammakko, jota ei ollut ajatellut miltä kuulostaa. Hän oli vain ajattelemattomasti todennut asian ääneen, koska ei vaan ollut ajatellut, että totta kai se kroppa muuttuu synnytyksessä. Ei siis ollut kauhistunut tai kokenut vaimonsa olevan vastenmielisempi kuin ennen tms, yksinkertaisesesti möläytti.
Ikävä kyllä vain ex-vaimolle, kenties raskaushuuruista johtuen, tilanne oli niin kova, että heidän seksielämänsä kuoli tuohon lauseeseen. Kolme vuotta jatkoivat yhdessä ja sitten erosivat.
Totta kai taustalla muitakin ongelmia, mutta tuohon se sitten kilpistyi. Kannattaa Ap siis ottaa asia miehen kanssa puheeksi ja jos mies aidosti pyytää anteekai, koska ei halunnut loukata,, niin uskoa ja ottaa se anteeksipyyntö vastaan.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:05"]
No jos miehellä on oikeasti tuollainen asenne, niin hän saa heittää hyvästit seksielämälleen jossain vaiheessa lopullisesti. Oli siis nainen kuka hyvänsä, koska joka ikisen naisen keho muuttuu jossain vaiheessa elämää. Ja tsadaa - niin muuttuu myös joka ikisen miehenkin keho. Ja muuten se yksi pieni juttu siellä vatsan allakin muuttuu, ja tulee niitäkin hetkiä ettei mies enää pysty entiseen malliin iän ja elämäntilanteen muuttuessa, eikä nyt puhuta edes mistään kovin vanhoista miehistä. Jos seksielämä perustuu toisen arvostelulle ja tietynlaisen kehon ja tietynlaisen suorituksen vaatimukselle, niin se on jossain vaiheessa niin solmussa ettei sitä enää ole. Seksin perusta on toisen ja itsen hyväksyminen, helliminen, rakkauden osoittaminen, ei omien tarpeiden tyydyttäminen sen toisen kehoon jonka pitää olla sitä varten juuri tietynlainen.
Sinä olet tehnyt kehollasi asioita, joihin yksikään mies ei ikinä elämässään kykene. Olet luonut uutta elämää. Ole ylpeä kehostasi, rakasta sitä, puolusta sitä äläkä anna kenenkään loukata sitä. Jos miehellesi on yllätys, että keho muuttuu raskauden myötä, niin hänellä on nyt tilaisuus käyttää aivojaan ja muuttaa vähän asennettaan. Eiköhän hän siihen pysty, kun sinä kerran olet pystynyt niin paljon enempään,. :)
[/quote]
Synnytys ei ole mikään saavutus. Jokainen nainen siihen pystyy.
Kyllä itsestä pitää kuitenkin pitää huolta
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:33"]
En häpeile. Mieskin on vähän pulska. Jos mies ei halua koskea löllömahaani, se on häneltä pois. Sitten hänen sopii vain istua netin äärellä ja hoitaa homma omin käsin.
Ap:n kannattaa nyt vain ajatella, että hänen miehensä ei ole tottunut olemaan synnyttäneen naisen kanssa ja että mies varmasti vain yllättyi, kun ei ollut osannut odottaa naisensa vartalon muutoksia konkreettisesti. Mitä jos tänä iltana vaikka antaisit miehesi ihan kaikessa rauhassa tutustua uuteen kehoosi, koskea ja helliä ja tunnustella ja opetella sinut uudelleen.
[/quote]
Synnytys ei tarkoita että naisesta tulee läski. Kai AP treenaa joka päivä? Vai istuuko vain tietokoneen ääressä valittamassa
Muuten häpeilen, enkä mielelläni hillu vähissä tai tiukoissa vaatteissa edes kotona, mutta seksin aikana en moisia mieti. Menee seksi pilalle.