Ikävä sitä fiilistä kun testailee
Itse kun on kuusi lasta jo saanut ja tehnyt sen päätöksen että nyt riittää. Jää se ikävä niitä ovistestejä ja raskaustestejä, sitä jännitystä mitä ne kaikki testit tuovat. Olenko outo?
Kommentit (8)
Minusta tämä ei ole ollenkaan kivaa. Tuijottaa jotain hädin tuskin hyvällä mielikuvituksella nähtävää viivaa ja toivoa parasta, ehtiä jo innosta ja pudota korkealta. En tule kaipaamaan.
Itse olen tehnyt testin kaksi kertaa, ja kummallakin kerralla olin kauhuissani. Onneksi nytti negaa molemmilla kerroilla. Nyt olen kolmikymppinen, ja steri tehtynä.
Mulla sama, tosin vasta esikoisen synnytettyäni pari kk sitten, aloin äskettäin miettii uusia testituntemuksia mikä kuullostaa hullulta kun vastahan minä vauvan sain ja tossa hän on kaunis tyttö <3
Niin tulee ikävä :( Tulevaisuudessa haaveissa vielä yksi lapsi, mutta ikävöin silti kovasti!
Nyt kyllä aukeni taas ihan uusi näkökulma! Eipä ole tullut mieleen, että moista ikävöisi.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 08:03"]
Nyt kyllä aukeni taas ihan uusi näkökulma! Eipä ole tullut mieleen, että moista ikävöisi.
[/quote]
Sama täällä. En ole ikinä tehnyt yhtään ovistestiä. Muistan kyllä ilolla jännityksen hetkiä, kun ne viisi plussaa olen saanut.
Minä taas muistan sen sadannenviidennenkymmenennen testin, jota en edes muistanut katsoa, kun arvelin tietäväni tuloksen taas etukäteen. Seuraavalla vessareissulla näin tikun purkissa ja MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH nythän siinä on kaksi viivaa!
Jaa, mullapa taasen olisi ikävä fiilis, jos mulla olisi kuusi(!) lasta. Kuinka sitä sirkusta jaksaisin edes viikkoakaan! Tulisin seinähulluksi tai toivoisin pääsyä toimenpiteeseen jossa ihminen tehdään kuuroksi, jottei tarvitsisi kuunnella kotona jatkuvaa meteliä ja sietää non-stop hässäkkää.