Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät haluaa vapauttaa huumeet.

Vierailija
19.09.2020 |

Sillälailla.

Kommentit (236)

Vierailija
81/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholikin on sallittu ja siksi meillä on paljon alkoholisteja ja alkoholin aiheuttamia kuolemia, kannabis tehnee saman... en tiedä miksi tuota halutaan

Alkoholi on maailman kovimpia ja tappavimpia aineita, kannabiiis taas on vähähaittaisin kaikista maailman huumeista ja päihteistä.

Saisko jotain lähdettä?

Alkoholi on Suomen yleisin tappaja tupakan ohessa, kannabos taas ei tapa edes runsaassa päivittäiskäytössäkään vaikka se jatkuisi vuosia. Kuten vaikka lääkekäytössä.

Väitätkö ihan tosissasi että vetäessäsi säännöllisesti keuhkot täyteet jotain epämääräistä tee-se-itse kukkaa et samalla vetäisi niitä suöpäkarsinogeeneja mitä tupakastakin. Tupakkakin on kasvi siinä mikä se sun kukkasikin.

Kannabixxxta ei tosin tarvitse käyttää polttamalla. Esimerkiksi lääkekäyttäjillä, jotka käyttävät kannabixxxxta jopa useita grammoja päivässä, on usein ns. vaporisaattori jota käyttämällä ei tule lainkaan savua. Lisäksi kannabixxxta voidaan käyttää ruokina tai juomina. Lisäksi tupakkaa poltetaan paljon enemmän kuin kannaboosta. Tupakkaahan yleensä poltetaan jopa useita kymmeniä savukkeita päivässä, kannabooksen päihdekäyttäjä taas polttaa muutama savukkeen viikossa. Suurin osa siis, jos lääkekäyttäjiä ei lasketa.

Vierailija
82/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholikin on sallittu ja siksi meillä on paljon alkoholisteja ja alkoholin aiheuttamia kuolemia, kannabis tehnee saman... en tiedä miksi tuota halutaan

Alkoholi on maailman kovimpia ja tappavimpia aineita, kannabiiis taas on vähähaittaisin kaikista maailman huumeista ja päihteistä.

Saisko jotain lähdettä?

Alkoholi on Suomen yleisin tappaja tupakan ohessa, kannabos taas ei tapa edes runsaassa päivittäiskäytössäkään vaikka se jatkuisi vuosia. Kuten vaikka lääkekäytössä.

Väitätkö ihan tosissasi että vetäessäsi säännöllisesti keuhkot täyteet jotain epämääräistä tee-se-itse kukkaa et samalla vetäisi niitä suöpäkarsinogeeneja mitä tupakastakin. Tupakkakin on kasvi siinä mikä se sun kukkasikin.

Mitähän on "epämääräinen tee-se-itse-kukka"? Itse kasvatan samaa lajiketta mitä on Suomessakin käytetty virallinen lääkekannabis, joten ei se kovin epämääräistä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tee se itse” kukkakin turvallisempaa kuin kadulla myytävä lakkabudi.

Vierailija
84/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Tee se itse” kukkakin turvallisempaa kuin kadulla myytävä lakkabudi.

Saatika alkoholi tai tupakka, joista kumpikin on ns. kova ja tappava huume.

Vierailija
85/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko jotain lähdettä?

Mitähän on "epämääräinen tee-se-itse-kukka"?

Se on yhtä epämääräinen kuin itse kasvatettu epämääräinen perunakin.

Vierailija
86/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tuossa ideologiassa marihuanan polttaminen on ihan ok. mutta tupakanpolttaminen on aivan vihoviimeinen synti. Samat syöpäkarsinogeenit siinä hengitetään sisään ja vähän ekstraakin ja päästetään ympäristöön vielä ärsyttävämmät hajut. Päälle vielä päihtyminen jota tupakan vaikutuksesta ei tule. Vapauttamisen puolesta tehdyssä addressissa väitetään vielä aika pompöösisisti että joka neljäs suomalainen käyttäisi marihuanaa. Aika vaikea uskoa että pössyttelijöitä olisi enemmän kuin tupakoitsijoita, pössyttelijöistä varmasti aika moni myös tupakoi.

Yksi kaverini polttaa askin päivässä, ei taida olla ihan tavaton määrä? Siinä on varmaan jo useampi gramma tupakkaa. Kukkaa poltetaan paljon vähemmän. Kyllähän siitäkin saa haitallista keuhkoille, mutta koska ei aiheuta yhtä herkästi/yhtä voimakasta riippuvuutta, ja määrät ovat yleensä murto-osa tupakan määrästä.

Vierailija
87/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne viestini hävisi?

Vierailija
88/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viihdekäyttäjä. Käytän kbizta ja alkohlia (sensuuri nimet muutettu). Yksikään käyttäjä ei taatusti joudu vaikeuksiin poliisin kanssa, jos käyttää vain yksityistiloissa eikä myy eteenpäin.

Kärpäsestä härkänen tehty tässäkin. Ihan sama siis satunnaiskäyttäjälle laillistetaanko vai ei.

Vierailija
89/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tuossa ideologiassa marihuanan polttaminen on ihan ok. mutta tupakanpolttaminen on aivan vihoviimeinen synti. Samat syöpäkarsinogeenit siinä hengitetään sisään ja vähän ekstraakin ja päästetään ympäristöön vielä ärsyttävämmät hajut. Päälle vielä päihtyminen jota tupakan vaikutuksesta ei tule. Vapauttamisen puolesta tehdyssä addressissa väitetään vielä aika pompöösisisti että joka neljäs suomalainen käyttäisi marihuanaa. Aika vaikea uskoa että pössyttelijöitä olisi enemmän kuin tupakoitsijoita, pössyttelijöistä varmasti aika moni myös tupakoi.

Yksi kaverini polttaa askin päivässä, ei taida olla ihan tavaton määrä? Siinä on varmaan jo useampi gramma tupakkaa. Kukkaa poltetaan paljon vähemmän. Kyllähän siitäkin saa haitallista keuhkoille, mutta koska ei aiheuta yhtä herkästi/yhtä voimakasta riippuvuutta, ja määrät ovat yleensä murto-osa tupakan määrästä.

Ja jos ei ole kallista vaporisaattoria, niin hyvä vesipiippu aktiivihiilisuodatuksella poistaa suuren osan savun haitallisuudesta.

Vierailija
90/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama siis satunnaiskäyttäjälle laillistetaanko vai ei.

Ei tosiaan ole, koska pelkän satunnaiskäytönkin takia ihminen voidaan erottaa töistä tai koulusta. Pelkän yli 50 vuotta sitten suoritetun arvonnan ja pitkään jatkuneen valehtelun johdosta, jolla kiellettiin maamme perinteisin päihde- ja lääkekasvi.

Vierailija
91/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevän päihdepolitiikan aika on ovella, koettakaa nistinsurmaajat pitää kiirettä, pian olette surkea kitisevä vähemmistö.

Vierailija
92/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Nyt kyse on miedoista luonnon aineksista, ei mitään synteettisiä kovia aineita. Ja ei niitä kaikki tule koskaan käyttämään tai pitkäaikaisesti, jos olisikin vapautettu. Pakettiin ohjeet ja terveysriskien kuvaus varoitukseksi, oikeat annoskoot. Geenitesti voi auttaa jos epäilee että aine ei sovi elimistölle, että miten kullakin reagoi tietyt ainesosat. 

Vierailija
93/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne viestini hävisi?

Näistä keskusteluista nyt tuppaa katoamaan viestejä. Ihme ettei ole kadonnut koko keskustelu.

Vierailija
94/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakettiin ohjeet ja terveysriskien kuvaus varoitukseksi, oikeat annoskoot.

Eli lääkekäytössä monta grammaa päivässä, ja päihdekäytössä satunnaisesti muutama gramman kymmenesosa.

Vierailija
95/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viihdekäyttäjä. Käytän kbizta ja alkohlia (sensuuri nimet muutettu). Yksikään käyttäjä ei taatusti joudu vaikeuksiin poliisin kanssa, jos käyttää vain yksityistiloissa eikä myy eteenpäin.

Kärpäsestä härkänen tehty tässäkin. Ihan sama siis satunnaiskäyttäjälle laillistetaanko vai ei.

Mun kaveri kaatui festareilla ja festarin lääkintäporukka järjesti hänet ambulanssilla läheiseen sairaalaan tikattavaksi. Tapahtuman aikana kaverin tavarat käytiin läpi. Laukussa oli ollut alle gramma kasvia, tästä tuli 300e sakot ja kaveri menetti työpaikkansa tapahtuneen vuoksi. Oliko reilua? Noin voisi käydä kenelle tahansa satunnaiskäyttäjälle, myös sinulle.

Vierailija
96/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri kaatui festareilla ja festarin lääkintäporukka järjesti hänet ambulanssilla läheiseen sairaalaan tikattavaksi. Tapahtuman aikana kaverin tavarat käytiin läpi. Laukussa oli ollut alle gramma kasvia, tästä tuli 300e sakot ja kaveri menetti työpaikkansa tapahtuneen vuoksi. Oliko reilua? Noin voisi käydä kenelle tahansa satunnaiskäyttäjälle, myös sinulle.

Aivan kohtuutonta kaikin puolin. Se mitä tekee vapaa-ajalla niin sillä ei saisi olla mitään merkitystä työhön. Lakia pitäisi muuttaa heti.

Vierailija
97/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vihreäthän eivät tarkoittaneet huumeitten vapauttamista vaan päihdepolitiikka jossa haittojen minimointi sekä käyttäjien kohtelu tulisivat sivistysvaltiomittoihin nykyisen syyllistämis-ja rankaisupolitiikan sijaan.

Tilannehan on myös kohtuuton oman käyttönsä hallitsevien tavallisten kansalaisten osalta.

Eihän alkoholiakaan kielletä siksi että murto-osa ei käyttöään hallitse.

Vierailija
98/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, vihreäthän eivät tarkoittaneet huumeitten vapauttamista vaan päihdepolitiikka jossa haittojen minimointi sekä käyttäjien kohtelu tulisivat sivistysvaltiomittoihin nykyisen syyllistämis-ja rankaisupolitiikan sijaan.

Tilannehan on myös kohtuuton oman käyttönsä hallitsevien tavallisten kansalaisten osalta.

Eihän alkoholiakaan kielletä siksi että murto-osa ei käyttöään hallitse.

Kaksinaismoraali vaikuttaa tässä asiassa.

99/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turve paha, kannabis hyvä

Vierailija
100/236 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikkivierailija kirjoitti:

Turve paha, kannabis hyvä

Ei se turvekkaan ole paha vaan turpeen poltto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän