Koira muuten on tyhmääkin tyhmempi otus!
Kuolaava, omaa takapuoltaan haisteleva ja nuoleva pahalle haiseva karvakasa jonka pääkopassa ei juurikaan mitään liiku. Se rähjää omalle peilikuvalleen, jahtaa häntäänsä ja on muutenkin tyhmä eläin.
Sata kertaa puolen vuoden aikana olen katunut koiran hankintaa, onneksi se sentään on oppinut sisäsiistiksi. Onneksi ei ole loppuelämäni riesa.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 22:36"]
On ne muslimeja fiksumpia. Säkin taidat olla koiraasi tyhmempi.
[/quote]
Minä en sentään haistele takapuoltani enkä ulvo peilikuvalleni
ap
[/quote]
Ehkä sun sitten pitäis?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 22:45"]
[/quote]
Miksi? Siksikö kun säkin teet niin vai?
ap
[/quote]
Ehkä sun sitten pitäis?
[/quote]
Mun koira ainakin on superviisas. Koiralle oli yksin ollessaan iskenyt kakkahätä. Aikuinen koira oli kyseessä ja sisäsiisteys jo saavutettu. Koira jostain muistinsa sopukoista kaivoi pentuaikojen siisteysopetukset, että lehden päälle pitää tehdä asiansa. Se oli tiputtanut olohuoneen pöydältä lehden, vienyt sen eteiseen ja paskonut sen päälle. 10 lisäpistettä siitä, että oli onnistunut tähtäämään Jyrki Kataisen naamalle.
No siksihän se onkin ihmisen paras ystävä
Niinpä, tyhmiähän ne on mutta niin ihania silti<3 :)
Ai palstalla on taas uusi hullu, koirahullu. :)
Senhän takia ihminen tykkääkin koirista kun ne on niin tyhmiä että tulevat aina ja aina vaan ovelle vastaan häntä heiluen ja ihminen luulee että se on rakkautta.
Onhan ne tyhmempiä kuin ihmiset keskimäärin. Ja sitten on niitä ihmisiä, kuten ap, jotka ovat tyhmempiä kuin koirat keskimäärin.
Tyhmästä koirasta riittää enemmän juttua... ja sit kun koiraa ei enää olekaan tekemässä tyhmyyksiään, huomaa kuinka sitä kaipaa. Minulla ei ole edes ole ollut koiria mutta niitä tyhmimpiä otuksia olen jäänyt kaipaamaan. On niitä fiksujakin tullut vastaan mutta niistä ei ole jäänyt niin paljon muistoja kuin niistä tyhmistä sankareista.
Mut hei, se sentäs on oppinut jo sisäsiistiksi, tosin kuin monet miehet =)
[/quote]
ap
Haista ap äitisi pitkä paska. Aika absurdia väittää koiria tyhmiksi, miten voi olla sitten poliisi- ja huumekoiria yms?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 23:06"]
Haista ap äitisi pitkä paska. Aika absurdia väittää koiria tyhmiksi, miten voi olla sitten poliisi- ja huumekoiria yms?
[/quote]
No enpä haistele kiitos vaan ja koira on kesdkimäärin tyhmä otus, ehdollistamalla sekin kykenee jotain oppimaan mutta enpä kutsuisi sitä kovinkaan järjelliseksi ajatteluksi :)
ap