Olen naimisissa itseäni 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mitä haluat kysyä?
Ollaan selätetty miehen huumeongelma, molemmilla rankka menneisyys, tulin 20-vuotiaana äidiksi ja mieheni isäksi 32-vuotiaana, toinen lapsemme syntyi kun olin 22v ja mies 34v. Nyt olemme 25v ja 37v :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö joutuvasi vanhana omaishoitajaksi?
Ymmärrän ja se ei haittaa minua yhtään, rakastamaansa ihmistä mielellään hoitaa.
Eli sinulla on kokemusta dementikoista ja heidän hoitamisestaan? Jaksat nostaa 80 kg miehen sängystä? Kestät sitä, että dementikon persoonallisuus muuttuu, voi lyödä tai haukkua sinua? Olet 24/7 kiinni hoitamisessa, etkä voi harrastaa mitään?
Haha, tuolla asenteella voit itsekin mennä sänkyyn valmiiksi makaamaan, vetää lakanan silmillesi ja jäädä odottamaan kuolemaa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja se ei haittaa minua yhtään, rakastamaansa ihmistä mielellään hoitaa.
Eli sinulla on kokemusta dementikoista ja heidän hoitamisestaan? Jaksat nostaa 80 kg miehen sängystä? Kestät sitä, että dementikon persoonallisuus muuttuu, voi lyödä tai haukkua sinua? Olet 24/7 kiinni hoitamisessa, etkä voi harrastaa mitään?
Haha, tuolla asenteella voit itsekin mennä sänkyyn valmiiksi makaamaan, vetää lakanan silmillesi ja jäädä odottamaan kuolemaa:D
Lisään vielä, että mun oma mies on mua yli 20 vuotta vanhempi ja ihanan rakas:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasinpa muuten eilen erään koiraansa taluttamassa olleen , kertomansa mukaan v.1938 syntyneen miehen.
Olin pihallani lehtiä haravoimassa ja juttelimme paikkakunnan asioista melkein puoli tuntia hänen kanssaan.
He olivat käymässä vaimonsa kanssa kesäpaikassaan paikkakunnallamme ,eli mies oli siis ajanut autollaan tänne melkein maamme toiselta puolelta.
Käytätkö paskaista kånken-reppua? Ajatko rumalla massa-jopolla? Kuljetko talvella nilkat paljaana?
Miksi käskeä kysymään, muttei vastata?
Vierailija kirjoitti:
Aika klisee, eikö?
Pelkäätkö sen vaihtavan jonain päivänä taas nuorempaan malliin?
Kohteleeko sua tasa-arvoisena ihmisenä?
Mikä on hänen mielipiteensä pariskunnista missä nainen on (reippaasti) vanhempi)?
No ei mielestäni ole klisee, suurin osa ihmisistä seurustelee oman ikäisensä tai muutaman vuoden vanhemman tai muutaman vuoden nuoremman ihmisen kanssa. Moni ihminen ei katsokkaan sellaiseen ihmiseen päin jolla on rikosrekisteri tai ollut päihdeongelma ja halveksuu aina. Moni ei uskaltaisi alkaa suhteeseen henkilön kanssa jolla on tuomio t--apon yrityksestä.
En pelkää mieheni vaihtavan mua, koska olen hänen sielunkumppaninsa, meillä on syvä henkinen yhteys.
Mieheni kohtelee tasa-arvoisesti kaikkia. Hän on luonteeltaan diplomaattinen.
Mies sanoi, että se on ihan ookoo myös jos nainen on reippaasti vanhempi, ihmisten täytyy tehdä sellaisia asioita mitkä tekee heidät onnellisiksi.
Tämä on taas yksi niitä keskusteluja joissa näköjään taas vallitsee ja saa olla vain yksi mielipide ja sen ilmaisemisen kohteliaisuudellakaan ei täällä ilmeisesti ole silläkään niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Koetko epäonnistuneesi elämässä?
En. Koska mulla on komea ihana aviomies. Kaksi tervettä todella rakasta lasta. Hyviä ystäviä. Pärjään työssäni. Oma talo. Jne :)
Elämän perusasiat kunnossa.
Hienoa, sinulla on kaikki mahdollisuudet tehdä lapsillesi toisenlainen, parempi tulevaisuus. 12 vuoden ikäero ei ole ongelma. Tuttavapiirissäni on ikäero 11 vuotta ja toisinpäin. Onnellinen liitto. Älä koskaan menetä yhtä asiaa vaikka elämä koettelee: toivoa. Luo hyvillä sanoilla sitä ympärillesi.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö paskaista kånken-reppua? Ajatko rumalla massa-jopolla? Kuljetko talvella nilkat paljaana?
En ole omistanut ikinä yhtäkään kånken-reppua, enkä tule sellaista myöskään hankkimaan, mulla on musta iso laukku ja guess laukku joita yleensä käytän.
Pinkin jopon omistan kyllä, sen sain jo 14-vuotiaana mutta kallis ja laadukas pyörä kun on niin en ole viitsinyt hävittääkään.
En kulje nilkat paljaana talvella, terveysriski ja tulee kylmä.
Minä en voi hyväksyä ikäeroja parisuhteessa.
Viikkokin on jo puolisoiden syntymäaikojen erona minun mielestäni liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi käskeä kysymään, muttei vastata?
Mihinkä olen jättänyt vastaamatta?
Miten olet spesiaali? Minä seurustelin aikanaan minua 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja nykyään oksettaa kun edes mietin koko tapausta, siinä tosin on muutakin kuin ikäero.
Miten tapasitte?
Miten teidän suhde oikein alkoi?
Vierailija kirjoitti:
Miten olet spesiaali? Minä seurustelin aikanaan minua 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja nykyään oksettaa kun edes mietin koko tapausta, siinä tosin on muutakin kuin ikäero.
Spesiaalin minusta tekee uniikki persoonallisuuteni ja se että pystyn näkemään miehessäni ja elämässä hyvää kaikkien vastoinkäymisten jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasitte?
Miten teidän suhde oikein alkoi?
Tutustuimme ollessani 15-vuotias ja mieheni 27-vuotias, kun luin hänestä lehtiartikkelin jossa kertoi huume- ja alamaailman kovuudesta. Sen jälkeen etsin hänet nimen perusteella facebookista, kysyin että "moi! ootko sinä se joka esiintyi lehti jutussa? oot muuten tosi komea :) " ja siitä meidän keskustelu sitten lähti...
Minä ihastuin aika nopeasti ja olisin halunnut aloittaa suhteen, mutta mies ei ollut vielä siihen valmis koska olin niin nuori.
Ollessani 18-vuotias ja mieheni 30-vuotias niin aloimme sitten seurustelemaan ja 6kk seurustelun jälkeen mies muutti luokseni asumaan.
Vuoden seurustelun jälkeen aloimme yrittämään vauvaa ja kun olin 4kk raskaana menimme naimisiin ja tällä tiellä olemme vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voihan muuten sitäpaitsi (esim. liikenneonnettomuuden, tai jonkun yllättäen puhjenneen sairauden kautta) käydä jopa aivan päinvastoinkin tuon omaishoitajaksi joutumisen suhteen ...
Kaavojen mukaan eroatte 19 vuoden päästä , joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voihan muuten sitäpaitsi (esim. liikenneonnettomuuden, tai jonkun yllättäen puhjenneen sairauden kautta) käydä jopa aivan päinvastoinkin tuon omaishoitajaksi joutumisen suhteen ...
Kaavojen mukaan eroatte 19 vuoden päästä , joten se siitä.
Kuka h--emmetti jaksaa elää joidenkin kaavojen mukaan!?
Kaavoihin kangistumista.
Niin elämässä voi tapahtua mitä tahansa. Mutta ymmärrätkö, että minua ei kiinnosta pohtia tälläsiä aiheita kun meillä on viimein kaikki hyvin!? ollaan miehen kanssa kärsitty jo aivan liikaa... ja mitä tulee tuohon dementia hommaan niin jos mun miehestä tulee dementikko ja käytökseltään erittäin hankala niin oikea paikka on silloin laitoshoito!