Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menette ostamaan kaupasta meikkivoidetta, miten testaatte, että saatte oikean sävyisen ja värisen meikkivoiteen?

Vierailija
19.09.2020 |

Onko tullut usein hutiostoksia?

Nyt pitäis käydä ostamassa meikkivoide, en oo piiiiiitkään aikaan ostanut itselleni meikkivoidetta. Miten saan ostettua marketista oikean sävyisen voiteen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Jos saisin kaikki ne rahat takaisin mitkä hutiostoihin olen laittanut, niin olisin rikas. Nyt käytän vaan BB-voiteita.

Vierailija
2/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan emotionista ja pyydän myyjältä apua. Saatan kokeilla sävyjä myös kaulalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen Kicksiin ja annan myyjän tehdä ryönsä. Ei ole tullut siellä yhtään hutiostosta. Viimeksi myyjä testasi mun ihoon neljää eri sävyä, jousta yksi oli ihan täydellinen.

Vierailija
4/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsä siis. Ja varmasti muissakin palvelevissa kosmetiikkaliikkeissä kuin Kicksissä homma hoituu.

Vierailija
5/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen Kicksiin ja annan myyjän tehdä ryönsä. Ei ole tullut siellä yhtään hutiostosta. Viimeksi myyjä testasi mun ihoon neljää eri sävyä, jousta yksi oli ihan täydellinen.

Mulla testasi kahdella viimeisellä kerralla käteen ja tuli ihan liian vaalea meikkivoide. Kait uudet määräykset koronan takia. Kaupoista puuttuu myös testerit eli sokkona joutuu ostamaan.

Vierailija
6/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:

Vierailija kirjoitti:

Mulla testasi kahdella viimeisellä kerralla käteen ja tuli ihan liian vaalea meikkivoide. Kait uudet määräykset koronan takia. Kaupoista puuttuu myös testerit eli sokkona joutuu ostamaan.

Jospa korona tosiaan vaikuttaa, etteivät saa kasvoihin testata. Mulla puhdisti kasvoja ja testasi eri sävyjä kasvon ja kaulan rajaan, juuri ennen koronaa. No nyt on itsellä tiedossa tuote, josta ei jää rajoja näkyviin, joten voin vaikka netistä ostaa.

Vierailija
7/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt korona-aikanakin on saanut meikkivoidetta testattavaksi pienen purkin. Ainakin Sokoksella ja olikohan Kicksillä.

Vierailija
8/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän aina pari näytettä jotka myyjän kanssa katsottu, joita voin kokeilla kotona ja palaan ostamaan sen mikä toimii parhaiten. Koostumuksissakin kun eroja että miten käyttäytyvät kasvoilla, sävyjen lisäksi. En viitsi jotain 60€ voidetta ostaa turhaan jos se ei itselle oikein käykään, siksi on hyvä kun voi tuotetta testata päivän käytössä ennen ostoa.

Vierailija
9/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä just harmittelen, että jos edes testereitä ei ole, niin miten ihmeessä voi löytää sopivan sävyn.

Itse olen aikoinaan testannut ranteeseen, silloin kun useampi vuosi sitten ostin, silloin tuli ihan liian vaalea sävy ostettua. Kasvot näytti sillä kalkkilaivan kapteenilta. Ap

Vierailija
10/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Stokkalla vanhempi myyjärouva osasi löytää minulle oikean sävyn. Ko. meikkivoiteesta en sitten itse pitänyt, liian peittävää makuuni, mutta hänen ansiostaan opin itse valitsemaan aina sopivan sävyn. Lähinnä nykyisin käytän vain sävyttäviä kosteusvoiteita tosin.

Vierailija
11/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testaan aina leukaan. Aina tulee ostettua oikea sävy. Tosin käytän lähinnä lorealin vihreää cc voidetta nyt kun sitä mahdoton ostaa väärässä sävyssä. Mukautuu täydellisesti jos et ole ihan kalpea.

Vierailija
12/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä testaan aina leukaan. Aina tulee ostettua oikea sävy. Tosin käytän lähinnä lorealin vihreää cc voidetta nyt kun sitä mahdoton ostaa väärässä sävyssä. Mukautuu täydellisesti jos et ole ihan kalpea.

Eikö se ole aika hassun näköistä vedellä monta eri sävyistä voidetta leukaan ja naama kirjavana kulkee siellä kaupassa? 🙈

Vierailija
13/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis testaan käteen siihen päälle, en ranteen sisäpuolelle tms kun siellä iho vaalein. Sitten kaulaan ja mahdollisesti vähän kasvojen reunaan tyyliin leukaluulle.

Jos testaaminen ei mahdollista, niin googlettelen youtubevideoita, jossa on swatch testejä eri meikkivoiteista, miltä näyttää noin samanvärisellä naisella kuin itse jne.

Eipä tule hutiostoksia tehtyä. Tämänhetkinen lemppari Lumenen cc sävyssä ultra light.

Vierailija
14/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aika hassun näköistä vedellä monta eri sävyistä voidetta leukaan ja naama kirjavana kulkee siellä kaupassa? 🙈

Ei ole. Katson sävyjä ensin kädessä, sitten kaulassa/leuassa, jos sävy näyttää hyvältä. Sitten kun ne on siellä kaulassa ja leuassa ja väri mätsää, niitä ei parhaimmillaan edes näe ollenkaan. 

t viesti 13

Vierailija
15/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sitten ollut hyviä myyjiä opastamassa. Olen saanut kahdesti apua Sokoksen myyjiltä, ja molemmilla kerroilla tuli liian tumma meikkivoide. Ärsyttää maksaa paljon tuotteesta, joka näyttää kasvoilla naurettavalta kuminaamarilta.

Vierailija
16/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskillä niitä on ostettu. Eikä todellakaan myyjän avullakaan ole aina osunut nappiin.

Omasta mielestä minulla niin omituisen sävyinen iho että täysin oikean sävyistä meikkivoidetta ei vaan ole löytynyt. Niimpä sitten sekoittelen kahdesta sävystä vuodenaikojen mukaan sopivimman. Lumenelta toistaiseksi löytynyt sopivimmat sävyt, muilla merkeillä sävyt taittuu liikaa keltaiseen.

Vierailija
17/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että minun kannattaa ostaa yleensä se vaalein, neutraalin näköinen sävy. Jos on testeri, ranteeseen kokeilu on riittänyt. Olen joskus ostanut liian tumman kaveriksi vaaleamman ja sekoitellut kämmenselällä sopivaksi, niin ei ole tarvinnut roskiin laittaa.

Vierailija
18/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin varmaan tonneja aikoinaan hutiostoksiin. Se mikä kaupassa näytti hyvältä saattoikin päivän mittaan alkaa näyttää oudolta ja ihan väärän väliseltä. Pari vuotta sitten löysin Lancomelta täydellisen sävyisen meikkivoiteen enkä enää ikinä käytä muita, ellei naaman väri yhtäkkiä muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme