Näkyykö se ulospäin, jos lievästä ylipainosta hoikistuu 5-7 kiloa?
Kommentit (17)
Näkyy, varsinkin jos laihtuu kasvoista ja ylävartalosta muutenkin.
Kyllä näkyy. Tuo kilomäärä vastaa suunnilleen yhtä vaatekokoa, ihmisestä riippuen toki.
Ei minulla näkynyt mitenkään. Olin kolmessa vuodessa laihtunut 15 kg mutta en kyllä itse huomaa mitään.
Itse olen laihtunut 3 kk:ssa 6 kg mutta mielestäni minusta ei sitä huomaa. Ehkä vatsa vähän pienempi. 78kg -> 72kg. Vielä 7kg pudotusta edessä niin ehkä muutoksen lopulta huomaa.
Ei näy, paitsi jos olet tosi lyhyt niin ehkä sitten. Ei ulkopuoliset huomaa tuollaisia asioita, varsinkaan jos näkevät sinua muutenkin vähän väliä.
Kyllä näkyy!
Mulla näkyi jo 2-3 kilon painonpudotus niin, että vaatekoko muuttui ja kaikki huomasivat sen.
Ja etenkin tuntuu. Kuvittelepa, että yhtäkkiä et kannakaan niitä 5-7 kilon voipaketteja koko ajan mukanasi!
Lyhyellä pätkällä tosiaan näkyy, keskipituisella ja pitkällä ei kukaan huomaa mitään.
Mä oon laihtunut nyt sen 7 kiloa, juurikin lievän ylipainon puolelta normaalipainoon. Poikaystävä väittää ettei huomaa mitään, pari kaveria on todenneet että näytän hoikistuneen. Mies näkee mut päivittäin, nämä kaverit ei. Itse huomaan siitä että nyt menee jalkaan yhdet farkut, joihin en kesällä mahtunut. Omaan tavoitteeseen on vielä kolme kiloa.
Se riippuu monesta asiasta. Alun painonpudotuksesta on usein paljon nestettä. Tämä suola- ja sokeripöhön poistuminen näkyy yleensä juurikin kasvoissa hyvin, leuan linja selkiytyy, posket kapenee ja silmäluomien turvotus helpottaa. Toki, jos ei ole ollut alunperinkään erityisen turvonnut, eli ruokavalio on ollut laadullisesti kunnossa ja on liikkunut jo riittävästi, ei muutos ole niin selkeä.
En ole huomannut muiden painonmuutoksia
Todellakin. Minulla näkyi jo vaikeasta ylipainosta isompi pudotus, mutta olen suht lihaksikas.
Mulla ainakin alettiin huomauttelemaan 5 kilon painonpudotuksesta/laihtumisesta 57 -> 52 kg. Tai ei "ulkopuoliset", mutta lähiperhe. Olen 163 cm pitkä.
Ei mulla näkynyt talvella, kun laihduin 76 kilosta 68 kiloon, olen 171 cm. Itse huomasin vain muutamasta vaatteesta, mies ja lapset ei mistään eikä kukaan tuttukaan huomauttanut, joten oletan, ettei se näkynyt. Rinnanympärys ei pienentynyt yhtään, että jospa se vaikutti niin paljon.
Kyllä se näkyy. Olen saanut kommenttia, 168 pitkä, paino alunperin noin 82, nyt 74. Tavoite vielä neljä kg pois. Huomaan itsekin.
Näkyy kyllä.