Tunnetko yhtään vapaamuuraria
...ja vaikuttaaaako tämä henkilö ihan kunnon ihmiseltä? Tavallista kunnollisemmalta vai skurkilta?
Ja nyt ei pliis uskiksia eikä salaliittoteorioita.
Kommentit (71)
"Nyt se on todistettu: salaliittoteoreetikot ovat kuplassa eläviä hölmöjä
Tutkijat todistivat, että salaliittoilija uskoo mitä vain, jos se tukee hänen ennakkoluulojaan"
Tää Ronald joutui syvälle pimeyttä kohti ja kertoo totuudesta.
Niitä uhataan jotka eroavat ja kertovat totuuden.
Hyvä veli verkosto päättää miten Suomessa esim. rakennetaan.
Haastatteluita löytyy.
Pimeys hallitsee maailmaa,ei onneksi kokonaan.
Kyllä, entinen pikkupomoni. Vaihdoin hänen takiaan työpistettä, joka jo varmaan osaltaan kertoo henkilöstä. Ylimielinen tiettyjä tahoja nuoleskeleva, alaisia simputtava tyyppi, joka väenvängällä halusi pikkupomoksi, että pääsee simputtamaan ja määräämään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh! Täällä rapparit kehuu toisiaan. Egdar J. Hoover oli korkean tason vapaamuurari ja homo, joka pukeutui naisten vaatteisiin, ja itse homona laittoi toisia homoja vankilaan ja pahoinpiteli miesystäväänsä Tolsonia.
Tämä on ainoastaan asioista mitään tietämättömien pölvästien kommentointia jotka eivät tosiasiassa erota vapaamuuraria oman seurakuntansa pastorista.
Seurakunnan pastorikin voi olla vapaamuurareihin kuuluva pölvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh! Täällä rapparit kehuu toisiaan. Egdar J. Hoover oli korkean tason vapaamuurari ja homo, joka pukeutui naisten vaatteisiin, ja itse homona laittoi toisia homoja vankilaan ja pahoinpiteli miesystäväänsä Tolsonia.
Tämä on ainoastaan asioista mitään tietämättömien pölvästien kommentointia jotka eivät tosiasiassa erota vapaamuuraria oman seurakuntansa pastorista.
Seurakunnan pastorikin voi olla vapaamuurareihin kuuluva pölvästi.
Voi kyllä. Pastorius, pölvästiys ja vapaamuurarius eivät sulje toisiaan pois.
Ne jotka puhuvat eivät tiedä ja ne, jotka tietävät eivät puhu. Kyllähän tästäkin kommenttiketjusta näkee kummasta kyse.
Mitä nyt netistä olen opiskellut asiaa - en siis ole itse muurari - niin 33 astenln vaan erään liitännäisasteen ylin porras. Toisessa liitännäisasteessa uöin on 9. aste. Oikeasti 3. aste on ylin varsinainen vapaamuurariaste.
Vapaamuurarien ykkössääntö on laon noudattamimen. Myös työ ja perhe menevät muuraamisen edelle. Velvoitteet toista muuraria kohtaan eivät siis voi mennä lain tai työpainan edun edelle. On kuitenkin selvää että vapaamuurari tuntee toisen. Siksi varsinkin pikkupaikkkakunnalla on saattanut tulla epäilyjä vapaamuurarien keskknäisistä kiinteistöprojekteista
Parikin. Ihan ns. normi ihmisiä päällisin puolin
mies52v
Keravan hellarit , jehovat ja muslimit. Judet ....
Ja tässä nainen kertoo tarkemmin mitä siellä ylimmän johdon kokoontumisissa tarkemmin tehdään.