Mikä on flirttailua?
Kertokaa missä menee flirttailun ja normaalin, ystävällisen käytöksen raja. Onko flirttailu enemminkin katseissa ja eleissä vai sanoissa? Mies käyttäytyy minua kohtaan todella ystävällisesti. Kehuu uutta paitaa ja kivaa huulipunaa, hymyilee aina kun katseemme kohtaavat ja hakeutuu seuraani mutten ymmärrä onko hän vain ystävällinen tyyppi vai kiinnostunut menemään pidemmälle.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Huumorin ja flirttailun raja näkyy olevan häilyvä. Huumorini otetaan usein flirttinä, en tiedä miksi.
No olisikohan se jotain vastapuoleen seksuaalisesti liittyvää jonka lopuksi heitetään vähän viekoittelevaa naureskelua, hmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on kiinnostuksen osoitusta.
Vaikeaahan sitä on tietää milloin joku flirttailee tai ei.Minusta taas flirttailu nimenomaan EI ole kiinnostuksen osoitusta, vaan pelkkää flirttiä, maustetta päivään. Flirttailla voi myös sellaisten henkilöiden kanssa, joista ei ole ollenkaan kiinnostunut, tosin jotain vetoavaa niissä kohteissa useimmiten toki on. Flirttailla voi myös varattuna ja toisten varattujen kanssa. Yleensä flirtit löytävät toisensa, eli kumpikin ymmärtää, ettei tässä viritellä nyt suhdetta. Joskus taas osuu harhaan, eli toinen osapuoli kuvittelee flirtin tarkoittavan, että haluaa suhteeseen.
Kyllähän kiinnostuskin alkaa yleensä vähän samaan tapaan, mutta oikeasti kiinnostunut ihminen tekee kyllä jonkun selkeämmänkin liikkeen saavuttaakseen ihastuksensa, esim. pyytää ulos.
Mielestäni se on tunteilla leikkimistä, jos flirttailee toiselle tarkoittamatta olla kiinnostunut. Toinen ilmaisu asialle on pelleily.
Tällaiset pellet on omiaan aiheuttamaan kränää työilmapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaahan sitä on tietää milloin joku flirttailee tai ei.Minusta taas flirttailu nimenomaan EI ole kiinnostuksen osoitusta, vaan pelkkää flirttiä, maustetta päivään. Flirttailla voi myös sellaisten henkilöiden kanssa, joista ei ole ollenkaan kiinnostunut, tosin jotain vetoavaa niissä kohteissa useimmiten toki on. Flirttailla voi myös varattuna ja toisten varattujen kanssa. Yleensä flirtit löytävät toisensa, eli kumpikin ymmärtää, ettei tässä viritellä nyt suhdetta. Joskus taas osuu harhaan, eli toinen osapuoli kuvittelee flirtin tarkoittavan, että haluaa suhteeseen.
Kyllähän kiinnostuskin alkaa yleensä vähän samaan tapaan, mutta oikeasti kiinnostunut ihminen tekee kyllä jonkun selkeämmänkin liikkeen saavuttaakseen ihastuksensa, esim. pyytää ulos.
Mielestäni se on tunteilla leikkimistä, jos flirttailee toiselle tarkoittamatta olla kiinnostunut. Toinen ilmaisu asialle on pelleily.
Tällaiset pellet on omiaan aiheuttamaan kränää työilmapiirissä.
Siitä voi syntyä hyväksikäyttöjä tai sitten ollaan tunne taidottomia.
On homo, transvestiitti tai kiinostunut
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu tuntuu molemmista osapuolista hyvältä, ahdistelu on yksipuolista ja tuntuu toisesta osapuolesta epämiellyttävältä.
Höpsis. Flirttailusta voi vaivautua vaikka olisi kiinnostunutkin.
Flirttailu on minun mielestäni sitä, että sä ilmaiset suoraan toiselle, että hän olisi tervetullut elämääsi... Hymyily, nauraminen, leikkimielinen keskustelu ei ole flirttailua. Se on ystävällistä käytöstä.
Flirttailu on asia, jota kukaan ei oikein osaa selittää. Jotkut flirttailevat silloin, kun ovat kiinnostuneita jostakin ihmisestä; toiset taas haluavat vain tuottaa hyvää mieltä tarkoittamatta mitään sen enempää. Monet taas valittavat, kuinka miehet luulevat flirtiksi ystävällisyyttä. Ystäville ei kuitenkaan voi flirttailla, koska siinä on seksuaalinen sävy: ja sitten taas flirttailu EI tarkoita sitä, että olisi kiinnostunut seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä toisesta....
Että ota siitä nyt selvää.
Jos ap on kiinnostunut ko. miehestä, niin ala käyttäytyä samalla tavalla häntä kohtaan. Sillähän se selviää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.
Jotain kemiaa kyllä on sen kanssa kenen kanssa flirttiä tulee heitettyä muttei se silti tarkoita että olisin kiinnostunut.
Aika usein mies sen tulkitsee kiinnostukseksi. Nykyään onneksi hyvin harvoin kun olen naimisissa.
Miestäni ärsyttää se että flirttailen muille ja koitan olla tekemättä sitä hänen seurassaan.
Mutta jos joku mies heittäisi minulle kommenttia huulipunan kivasta sävystä, vaatteista ja muusta vastaavasta niin melko selvästi tulkitsisin että on ihastunut. Eli jos olette sinkkuja niin aika varmasti mies on kiinnostunut. Ei harmiton flirtti mielestäni ole sitä että kehutaan toisen ulkonäköä. Siinä on menty "rajan yli". Tai voi jonkun "hei tosi kiva paita" kommentin heittää mutta jos se on jatkuvaa niin...
Minusta ainakin yksi nainen meni vähän liian pitkälle. Aina kehui minua vuolaasti (en huomannut kehuvan muita) ja meni fyysiseksi, kosketteli ja tunki kirjaimellisesti kylkeen kiinni. Tuolla käytöksellään ihastutti minut itseensä, minun oli pakko päästä siitä pähkäilystä ja kerroin naiselle, että hän on minusta kiinnostava. Kaverikorttia tuli että pätkähti. Kyllä otti aivoon. Nyt en viitsi enää ajatella pätkääkään naisten käytöksestä mitään, kun se voi merkitä aivan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on minun mielestäni sitä, että sä ilmaiset suoraan toiselle, että hän olisi tervetullut elämääsi... Hymyily, nauraminen, leikkimielinen keskustelu ei ole flirttailua. Se on ystävällistä käytöstä.
Suoraan ilmaiseminen on sitä, että sanoo toiselle miten asiat on. Käyttäytyä voi ja sekoilla aivan miten vaan, siitä ei ota erkkikään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin yksi nainen meni vähän liian pitkälle. Aina kehui minua vuolaasti (en huomannut kehuvan muita) ja meni fyysiseksi, kosketteli ja tunki kirjaimellisesti kylkeen kiinni. Tuolla käytöksellään ihastutti minut itseensä, minun oli pakko päästä siitä pähkäilystä ja kerroin naiselle, että hän on minusta kiinnostava. Kaverikorttia tuli että pätkähti. Kyllä otti aivoon. Nyt en viitsi enää ajatella pätkääkään naisten käytöksestä mitään, kun se voi merkitä aivan mitä vaan.
Oi minulle kävi ihan samoin mutta miehen kanssa. Oli ihan super ystävällinen ja huomaavainen, kehui ja kannusti, puolusti minua, silitteli ohimennessään, aukoi ovia, toi minulle teekuppeja, tuli ihan kiinni selkääni ja kylkeeni monet kerrat eri tilanteissa, tuli tekemään tikusta asiaa ja avautui minulle asioistaan, halaili, tuijotteli koiranpentuilmeillä syvälle silmiini kun olimme kahden. Välillä muiden läsnäollessa huomasin, että katselee minua, mutta kun katsoin takaisin, käänsi ujosti katseensa heti pois. Heitti hauskoja juttuja, hassutteli, tökki leikkisästi kylkeen, nauroi minun (vitsiksi tarkoittamilleni) jutuilleni. Oli kertakaikkiaan päältä ja sisältä sydämellisin olento, minkä olen nähnyt.
Ja sai minut tuolla käytöksellään ihastumaan itseensä. Mutta kun lopulta uskalsin kertoa, että hän on mielestäni ihana, tuli kylmää vettä niskaan, hän sanoi että kiusaantuu, eikä ole kiinnostunut ja toivotteli hyvää jatkoa. Eikä enää vastannut viesteihin.
Niin :( Pilasin vissiin kaiken. Enkä ymmärrä miksi käyttäytyi noin, hyvin näytteli kaiken ja huvikseen flirttaili. Oli varmaan kiva pikkuisen käydä silittelemässä vähän nuorempaa naista.
Mulle vaan jäi ikävä ja särkynyt sydän.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvää kiusaamista oli ja ilkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi minulle kävi ihan samoin mutta miehen kanssa. Oli ihan super ystävällinen ja huomaavainen, kehui ja kannusti, puolusti minua, silitteli ohimennessään, aukoi ovia, toi minulle teekuppeja, tuli ihan kiinni selkääni ja kylkeeni monet kerrat eri tilanteissa, tuli tekemään tikusta asiaa ja avautui minulle asioistaan, halaili, tuijotteli koiranpentuilmeillä syvälle silmiini kun olimme kahden. Välillä muiden läsnäollessa huomasin, että katselee minua, mutta kun katsoin takaisin, käänsi ujosti katseensa heti pois. Heitti hauskoja juttuja, hassutteli, tökki leikkisästi kylkeen, nauroi minun (vitsiksi tarkoittamilleni) jutuilleni. Oli kertakaikkiaan päältä ja sisältä sydämellisin olento, minkä olen nähnyt.
Ja sai minut tuolla käytöksellään ihastumaan itseensä. Mutta kun lopulta uskalsin kertoa, että hän on mielestäni ihana, tuli kylmää vettä niskaan, hän sanoi että kiusaantuu, eikä ole kiinnostunut ja toivotteli hyvää jatkoa. Eikä enää vastannut viesteihin.Niin :( Pilasin vissiin kaiken. Enkä ymmärrä miksi käyttäytyi noin, hyvin näytteli kaiken ja huvikseen flirttaili. Oli varmaan kiva pikkuisen käydä silittelemässä vähän nuorempaa naista.
Mulle vaan jäi ikävä ja särkynyt sydän.
Unohtui tosiaan itseltä tuo jatkuva palveleminen mitä nainen teki minua kohtaan. Minuakin tämä nainen kehui ihanaksi, mutta ilmeisesti ei sillä tavalla miten itse ajattelin naisesta. Sen tunnustukseni jälkeen nainen myöskin hiljeni, eikä enää viesteihin kuulunut noteerausta. Aivan käsittämätöntä tollanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan naisten kohdalla sillä ei ole rajoja, todella flirtti nainen ei kunnioita edes miehen fyysistä koskemattomuutta ja on jatkuvasti käpälöimässä ja hinkuttamassa itseään vasten.
Tuossa koskettelussa kyllä mielestäni menee raja ja inhoan sellaisia flirttijöitä jotka alkaa hiplaamaan tarkoittamatta kuitenkaan mitään sen kummempaa. Miten sellaisista ihmisistä muka erottaa aidon kiinnostuksen, jos pelkkänä huvina harrastetaan tuollaisia "kiinnostuksen merkkejä".
Siitä, että ne kertovat sen. Pyytävät ulos. Eihän aitoa kiinnostusta koskaan mistään muusta tiedäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan naisten kohdalla sillä ei ole rajoja, todella flirtti nainen ei kunnioita edes miehen fyysistä koskemattomuutta ja on jatkuvasti käpälöimässä ja hinkuttamassa itseään vasten.
Tuossa koskettelussa kyllä mielestäni menee raja ja inhoan sellaisia flirttijöitä jotka alkaa hiplaamaan tarkoittamatta kuitenkaan mitään sen kummempaa. Miten sellaisista ihmisistä muka erottaa aidon kiinnostuksen, jos pelkkänä huvina harrastetaan tuollaisia "kiinnostuksen merkkejä".
Siitä, että ne kertovat sen. Pyytävät ulos. Eihän aitoa kiinnostusta koskaan mistään muusta tiedäkään.
Eivät pyydä yleensä... ainakaan naiset. Montakohan kertaa täälläkin on ollut aloituksia miksi mies ei vastaa kun on "näytetty niin selkeitä kiinostuksen merkkejä"
Kannattaisiko kysyä vastapuolelta ihan suoraan että flirttailetko mulle, sen sijaan että menee paljastamaan omia tunteitaan ensin? Ja sanoa että on vaikea tietää oletko mukava muuten vaan vai kiinnostuksen kera.
Vierailija kirjoitti:
Miehet osaavat saman. Työkaveri alkoi kiehnätä vieressä, puhua kanssani maratonpuheluja vapaa-ajalla, tekstailla heti aamulla, kehua, katsoa pitkään... Kun sanoin että no minua vähän kiinnostaisi, hän oli järkyttynyt kun mehän olemme vain kavereita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvää kiusaamista oli ja ilkeää.
Tai nainen piti miestä niin hyvänä kaverina.
Mulla oli joskus nuorempana miespuolinen ystävä. Tai siis luulin että on ystäväni. Olin usein yökylässä hänellä ja höpöteltiin pitkälle yöhön kaikkea maan ja taivaan väliltä. Viihteellä käytiin ja pähkäiltiin toistemme ihastuksia. Ei ollut ikinä mitään suutelua tai seksiä. Vierekkäin kyllä makoiltiin sängyssä ja varmaan siinä on tullut oltua lähekkäinkin.
Sitten mies tunnusti tunteensa ja ystävyys meni pilalle. Pidettiin vielä yhteyttä vähän mutta mies totesi ettei voi olla pelkkä kaveri kanssani ja thats it.
Jos nainen piti sinua hyvänä kaverina? Jotkut on halailijatyyppejä eli hailailu ja koskettelu tulee luonnostaan läheisiä kohtaan.
Tuskin oli mitään kiusaamista. Ja ihastuneena ylitulkitsee kaikkea.