Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä älypuhelin 12 vuotiaalle?

Vierailija
15.11.2013 |

En halua sitä halvinta Lumiaa, oliko se nyt 510, olen kuullut siitä vain huonoa.

Puhelimessa pitäisi olla paljon tilaa kuville, pystyy pyörittämään pelejä ja mahtuu monta sovellusta.

Hintaa en ole vielä päättänyt, mutta ehkä jotain 200 euroa maksimissaan.

Jos olisin rikas, niin ostaisin iPhonen, mutta nyt en uskalla, kun lapsi on vielä turhan huolimaton.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että minä millään saa iPhoneani rikki, vaikka se on tippunut maahan ja lattialle, suojakuorilla ja ilman, jopa näyttö alaspäin. Tuo on myös tipahtanut järveen!

En toki suosittele kohtelemaan puhelinta kaltoin. Vahinkoja nuokin on ollut. Mun miehen Samsung Galaxy S 4 näyttö hajosi heti ekalla viikolla, hajovia löytyy siis kaikilta merkeiltä.

Iphoneen on myös helppo vaihtaa näyttö itse.

Vierailija
22/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vittu on tehny kestämään iskuja?????? Päivän naurut ::::::Ddd applen näyttö on lasia eikä juomalaseja oo tehty kestämään :D apple on täys paska. Jos saan suositella osta samsung galaxy s2 plus parikymppii yli 200e mutta sen arvone. Jos lapsellas on synttärit ja olis rahaa käyttää vähä enemmä nii samsung galaxy s3 ihan mahtava on ollu käytös nyt 1v ja toimii kuin unelma:) terveisin 12v poitsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vittu on tehny kestämään iskuja?????? Päivän naurut ::::::Ddd applen näyttö on lasia eikä juomalaseja oo tehty kestämään :D apple on täys paska. Jos saan suositella osta samsung galaxy s2 plus parikymppii yli 200e mutta sen arvone. Jos lapsellas on synttärit ja olis rahaa käyttää vähä enemmä nii samsung galaxy s3 ihan mahtava on ollu käytös nyt 1v ja toimii kuin unelma:) terveisin 12v poitsu

Vierailija
24/28 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla hajos toistamiseen iPhonen ruutu pienestä kolhusta (ekalla kerralla putosi 10 cm lattialle, nyt puoli metriä sileälle puulattialle eli ei edes kova tälli), vaikka päällä on kumitiiviste+kova muovikuori eli aika järeä suojakuori. 120 e maksaa taas uusi näyttö tuohon, huoh... Olen 14 vuotta käyttänyt macin tietokoneita tyytyväisenä, mutta iPhonen kestävyys on kyllä ollut karu pettymys.

En voi kyllä iPhonea suositella lapselle/nuorelle.

Vierailija
25/28 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain roskaväkeä kiinnostaa teknologia.

Vierailija
26/28 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni 12-vuotiaalle ei tartte mitään edes 300 egen kännykkää ostaa. Android on mielestäni juuri sopiva 12-vuotiaalle. Samsungin S3 tai S3 mini ovat ihan hyviä

Vierailija
27/28 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa iphone ei kestäkauhean pitkää monellakaan. Tytölläni kun yritti avata ulkona iphonia niin ei tapahtunut mitään!:(

Vierailija
28/28 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samsung galaxy trend plus!!! alle 90 euroa ja on parempi kuin vähän kalliimpi tavallinen trend ja trend plus ei lataa paljoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi