Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko keskivertoa kauniimpi?

Vierailija
14.11.2013 |

Jos olet, voitko kertoa, mistä vitusta olet tuollaista päätellyt ja miten tämä asia määritellään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Katsoin peilistä. Mutta alä huolehdi, enpä ole enää, paitsi ehkä juurikin sieltä vitusta.

Vierailija
2/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen myös keskivertoa lyhyempi. Täysin subjektiivinen asia. Mutta jos joutuu työkseen arvioimaan subjektiivisesti visuaalisia asioita, luultavasti sitä oppii tekemään niin yksinkertaisen asian kuin kasvojen kohtuullisen yleispätevän arvioinnin oikein?

Jos asiaa haluaa purkaa osiin, voi miettiä silmien sijainnin vaikutusta vertikaalisesti päälaen ja leuan välillä. Korkeasta symmetriasta tuolla akselilla voi päätellä mm. katseen vahvistaessa oletuksen myös jotakin henkilön älykkyydestä. Poskipäiden korkeus, leuan muoto jne. ovat sen sijaan enemmän subjektiivisia kriteerejä. Terävä leuka on seikkailunhaluinen, pettää todennäköisemmin suhteessa. Leveä leuka on perhekeskeisempi, tuskin pettää puolisoaan. Kun edelliseen yhdistetään halu löytää paljon samaa kuin omassa isässä/äidissä kauneusihanteet muodostuvat toisaalta havainnoitavista asioista joilla voi päätellä geneettisiä ominaisuuksia kuten älykkyyttä, toisaalta tuttuutta omaan lapsuuden perheeseen ja toisaalta henkilön luotettavuutta ja perhe-/itsekeskeisyyttä.

Klassisen kauniit erottaa yleensä aina, heitä on lopulta aika vähän. Mutta jos alat heitä analysoimaan, heissä on tiettyjä systemaattisia eroja siihen suureen massaan verrattuna joka on ihan ok ja viehättäviäkin. Kunnolla kasvoiltaan rujo voi sen sijaan olla aivan herkullinen, persoonalliset kasvot ovat ehkä tärkeämpää monesti kuin kauneus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta vitustani tuskin olen, se on melko räjähtänyt neljän synnytyksen jälkeen. 

Vierailija
4/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mä sitten vielä nelikymppisenäkin olla. Vituista en tiedä mutta mallinhommia tarjotaan edelleen. Nuorempana niitä oli toki paljon enemmän.

Vierailija
5/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
6/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
7/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen! Olenhan av-mamma!

siitä vitusta!

Vierailija
8/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, sillä minulla on hyvä itsetunto.

Vierailija
9/9 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, koska en ole "tavallisen" näköinen ja saan kehuja miehiltä sekä myös joiltakin naisilta.. Silti olen sitä mieltä, että kauneus on katsojan silmissä, et mitenkään voi miellyttää kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme