paljon urakkapalkkaa 15veelle, 2 huoneen maalauksesta.
Kommentit (16)
nii maalit siis alla, eli ei tartte tapetteja repiä tms
Maksaisin 500 euroa. Onhan se järjettömän iso työ!
kauanko siihen menee aikaa, pitääkö suojata paikat, maalata useaan kertaan, siivota jäljet? 100e on jo aika paljon
kauanko siihen menee aikaa, pitääkö suojata paikat, maalata useaan kertaan, siivota jäljet? 100e on jo aika paljon
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:00"]
[/quote]
100 euroa aika paljon kahden huoneen maalaamisesta? 15-vuotiaalle? Aika törkeää hyväksikäyttöä, jos ei maksa edes oikeasta työstä kunnolla!
No huhhuh, niin varmaan maksaisittekin. :) Ehkä 100. 50 per huone. Jos tosiaan pitää laittaa useempi kerros ja teippailla.
Kannatan 100 euroa, JOS työ on tehty hyvin. Aika pieniä huoneita ja helppo aloittaa. Jos satanen ei riitä, maalaisin itse. Tykkään siitä.
huoneet tyhjiä.. joo musta 100e on jo paljon lapselle, jonka ammattitaidosta ei takuuta. sukulaispoika siis kyseessä. Enhän mä nyt ammattilaista tilaa.. 400e on todella paljon.
en kysynyt hei paljon teille pitäs maksaa et tekisitte homman. Mä sain sillon aikoinaan 100e viikosta kun hoidin sukulaislasta. eikä siitäkään nyt kovin montaa vuotta ole.. euroaikana.
No jaaa ite en ois 15 veenä tota satasesta ehkä tehny kun oli oikeetakin duunia sillon jo.. Mut nii, ite kyllä kattosin työn laatua. Jos kyseessä semmonen rehti reipas poika joka on tehnyt työn tunnollisesti niin voisin 200 maksaa.. Jos taas joku lökäpöksy vähän sinne päin tyylillä niin.. No.. Empä ottaisi semmoista maalaamaan ollenkaan
100-150e per huone?