Liityin vasta pari kk sitten fb.hen ja jösses mitä skeidaa.
On n. 50 kaveria siellä, suurimman osan tunnen hyvin. Osaa näen viikottain ja jopa päivittäin. Päivän tapahtumia vääristellään, sitten muut kauheesti kommentoi ja tykkää, vaikka osa tietää jutut ihan valheiksi. Yksi puhuu samaan aikaan mun kanssa puhelimessa ja huutaa lapselleen, kertoo että hermo menee.. Ja pling, faceen tulee sillä sekunnilla kuva jostain helvetin kakusta, jonka omat kullanmurut väänsi äipälle ylläriksi.
Yksi työkaveri päivittää, että oli taas huh-huh rankka päivä töissä ja muut työkaverit tsemppaa ja on heti juonessa mukana, vaikka oikeasti istuttiin pullakahvilla puoli päivää.
No sit vielä yksi laittaa koko ajan kuvia koiristaan. Sata tykkäystä heti, kun koira kuvassa on vaikka hassusti jouluvalot päässä. Ja nää on nelikymppisiä ihmisiä kaikki.
Joo, tää nyt oli tälläsen fb-amatöörin vuodatus. Vilpittömästi ihmettelen koko jutun ideaa..
Kommentit (7)
Mä en ole liittynyt, enkä liity. Ei yhtään kiinnosta tollaset jutut..
Sinulla on sattumalta valehtelevia kavereita. Minulla on vajaat 300 kaveria facebookissa ja alle kymmenen heistä harrastaa tuota. Suurin osa seinälläni olevista jutuista koskee politiikkaa ja musiikkia ja tavallisia arkipäivän tapahtumia jotka on kuitenkin esitetty mielenkiintoisesti.
Harha, ihanaa.:D en itsekään ole facessa, mutta näitä on niin hauska kuulla. huttuahan tuo on, totta tosiaan. Mutta eikö sua huvita toi?!
Kaveripiiristäsi ehkä pitää sanoa se Huh huh. Ei mun kaverit tuollaisia ole Facessa. Tosin sinne ei ole tarkoituskaan laittaa mitään perheriitoja jakoon.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 21:35"]
Mä en ole liittynyt, enkä liity. Ei yhtään kiinnosta tollaset jutut..
[/quote]
Sama täällä!
Minulle facebook on ollut pelastus. Tapaan satoja ihmisiä säännöllisesti mutta harvoin, joitakin kerran vuodessa ja facen ansiosta muistan heidän nimensä! Ei yhtään niin paljon noloja hetkiä enää.
Joo..en tiedä miksi vielä olen siellä...