Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helsingin kaupungin hammashoito

Vierailija
20.09.2013 |

tietääkö joku millaiset jonot on tällä hetkellä Helsingissä kunnalliseen hammashoitoon? Luulen että on pari reikää, vihloo... 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen, muuten et pääse hoitoon ikinä. Minäkin pääsin vain päivystyksen kautta, joka hampaassa oli jo reikä ja kaksi sillä rajalla että poistetaanko vai paikataanko. Vuosi paikattiin, sitten ei lapsenvahti tullut ajoissa (olen yh) eikä numerossa vastattu että olisin voinut perua joten minut tiputettiin hoidosta kokonaan. Nyt on vuosi kohta jonotettu uudestaan, ei tipu aikaa mutta kaveri pääsi ajalle ja uudelle ajalle päivystyksen kautta vaikkei ollut jonossa lainkaan. Reilu 3v sitten todetut reiät edelleen paikkaamatta. Ihan vitsi koko julkinen hammashoito Helsingissä. Ei todellakaan varaa mennä yksityiselle, julkisellakin yli 70€ yhden hampaan paikkaus.

Vierailija
2/2 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jonotin kiireettömään tarkastukseen n. 3 kk, paikkausajan sain puolentoista kuukauden päähän siitä, suuhygienistille pääsi viikossa. Ei oo mitään valittamista - toki vois vähän nopeammin toimia, mut aikaisemmin kun olen tarvinnut nopeaa apua, olen aina saanut päivystysajan samalle päivälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi