Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri "sairaana"

Vierailija
14.11.2013 |

Soitti tänä aamuna että on tämän päivän poissa, oli jo eilen siis poissa. Sanoin että parantelee nyt vaan itseään ihan rauhassa että on vaikka huomisenkin kotona että tokenee. On sellanen tapasaikuttaja, on saikulla jo silloinkin kun vähän tuntuu että nuha on tulossa. Tähän ehdotukseeni hän vähän säikähtäen vastasi että ei, kyllä hän tulee töihin. Reaktiotaan taas minä ihmettelin. 

Kävin katsomassa päivällä hänelle tulleet postit ja katseeni osui pöytäkalenteriin johon perjantai-illan kohdalle oli isolla merkitty eräässä suuremman luokan ravintolassa oleva isomman luokan tapahtuma.. Että näin. 

Herättääkö tämä mitään mietteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyttäsit työkaverisi kalenterin! Häpeä!

Ja eikös tuo aikonut huomenna jo tulla töihin. Mitä epäilyjä se herättää, huomennahan se perjantai vasta on.

Vierailija
2/7 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että muuten olisi ollut loppuviikon poissa, mutta tulee töihin kun on jotain kivaa tiedossa? Mulla on työkaverina saikuttaja ja hyvin tarkat suunnitelmat sillä usein on. Saattaa "sairastumis"päivän aamuna ilmoittaa, että on sitten torstain ja perjantain tai maanantaista keskiviikkoon vatsataudissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään muuta kuin että olet kyttääjä. Miksi olet tyytymätön elämääsi? Ei se ole työkaveri vika.

Vierailija
4/7 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
5/7 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole päivällä töissä, se ei tarkoita sitä että illalla olisi edelleen sairas.

Minulle kävi "tuolla tavalla", mutta päinvastoin: olin sopinut kaverin kanssa tapaamisen keskustassa shoppailun ja lounaan merkeissä ENNEN töitä. oloni oli jo edellisenä päivänä nuhainen ja soitin sitten aamulla kaverille etten jaksa lähteä kaupungille. Mutta töihin menin. Nukuttu aamupäivä piristi oloa, enkä kokenut olevani niin sairas että oisi pitänyt työt jättää väliin.

Joten voin ymmärtää että noin voi käydä toisinkin päin, varsinkin jos  on  esim. illalla jokin "ainutlaatuinen" juttu (sanotaan vaikka 10 vuoden välein pidettävä luokkakokous, läheisen häät tmv.) että lepää päivän ja jos suinkin vointi sallii meneen illalla juhlaan.

Eihän se että menee juhliin aina tarkoita dokaamista aamuun saakka, vaan voi olla vain hetken ihan vesilinjalla paikalla.

Vierailija
6/7 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olen siis hullu kyttääjä kun satuin tekemään huomion. Ap

Vierailija
7/7 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sellaisia mietteitä, että sulla on töissä liian vähän hommia kun tuollaiseen ehdit aikaasi kuluttaa.

Toisaalta herättää ajatuksen, että miten ilta tapahtuma ja töihin tulo liittyy toisiinsa? Enemmän kummastuttas jos olis työpäivän sairaana ja illan riekkuis ravintolassa. Se että on päivällä töissä ja illalla ravintolassa ei kovin omituiselta vaikuta. 

Suuremman luokan ravintola ja isommanluokan tapahtuma heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi