Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haiseeko joku naisten tuoksu viinalta? Vai työskentelenkö rappioalkoholistien kanssa?

Vierailija
18.09.2020 |

En osaa paikallistaa kuka haisee viinalta. Mutta eivät näytä yhtään humalaisilta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiiin korona aikaan se voii olla myös käsidesi mikä haiseee.

Vierailija
2/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä se kuitenkin vain on 🙄

Lähde nyt kiusaaja vielä levittämään tuota faktana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona aikana voi ihan hyvin tulla pikku hiprakassakin töihin, kun koko toimisto käryää alkoholilta. Itse olen parina maanantaina kun on vähän edellisenä iltana mennyt pitkään, lorauttanut käsidesiä paidalle ja sitten olen ääneen kironnut kun roiskui paidalle. Kukaan ei ole huomannut mitään.

Vierailija
4/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä naisten hajuvesi haisee pierulle? Kerran luennolla istuin yhden naisen vieressä ja ihmettelin kuka pieraisi. Mutta sitten istuin saman naisen viereen myöhemmin eri päivänä ja tajusin, että se oli naisen hajuvesi, joka "tuoksui"

Vierailija
5/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisliuos?

Vierailija
6/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mikä naisten hajuvesi haisee pierulle? Kerran luennolla istuin yhden naisen vieressä ja ihmettelin kuka pieraisi. Mutta sitten istuin saman naisen viereen myöhemmin eri päivänä ja tajusin, että se oli naisen hajuvesi, joka "tuoksui"

Le Pétomane Madamë EdT

Vierailija
7/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku o riipassu kännin edellellisenä iltana 😉

Vierailija
8/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

L’eau de booze

Vierailija
9/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin korona aikana voi ihan hyvin tulla pikku hiprakassakin töihin, kun koko toimisto käryää alkoholilta. Itse olen parina maanantaina kun on vähän edellisenä iltana mennyt pitkään, lorauttanut käsidesiä paidalle ja sitten olen ääneen kironnut kun roiskui paidalle. Kukaan ei ole huomannut mitään.

Juuri nöin toimii alkoholisti. Vastaavasti kaatuessaan tai muutoin loukatessaan, muistaa mainita kaikille, että en ollut edes humalassa...