Haiseeko joku naisten tuoksu viinalta? Vai työskentelenkö rappioalkoholistien kanssa?
En osaa paikallistaa kuka haisee viinalta. Mutta eivät näytä yhtään humalaisilta.
Kommentit (9)
Hajuvettä se kuitenkin vain on 🙄
Lähde nyt kiusaaja vielä levittämään tuota faktana.
Näin korona aikana voi ihan hyvin tulla pikku hiprakassakin töihin, kun koko toimisto käryää alkoholilta. Itse olen parina maanantaina kun on vähän edellisenä iltana mennyt pitkään, lorauttanut käsidesiä paidalle ja sitten olen ääneen kironnut kun roiskui paidalle. Kukaan ei ole huomannut mitään.
Entä mikä naisten hajuvesi haisee pierulle? Kerran luennolla istuin yhden naisen vieressä ja ihmettelin kuka pieraisi. Mutta sitten istuin saman naisen viereen myöhemmin eri päivänä ja tajusin, että se oli naisen hajuvesi, joka "tuoksui"
Vierailija kirjoitti:
Entä mikä naisten hajuvesi haisee pierulle? Kerran luennolla istuin yhden naisen vieressä ja ihmettelin kuka pieraisi. Mutta sitten istuin saman naisen viereen myöhemmin eri päivänä ja tajusin, että se oli naisen hajuvesi, joka "tuoksui"
Le Pétomane Madamë EdT
Joku o riipassu kännin edellellisenä iltana 😉
Vierailija kirjoitti:
Näin korona aikana voi ihan hyvin tulla pikku hiprakassakin töihin, kun koko toimisto käryää alkoholilta. Itse olen parina maanantaina kun on vähän edellisenä iltana mennyt pitkään, lorauttanut käsidesiä paidalle ja sitten olen ääneen kironnut kun roiskui paidalle. Kukaan ei ole huomannut mitään.
Juuri nöin toimii alkoholisti. Vastaavasti kaatuessaan tai muutoin loukatessaan, muistaa mainita kaikille, että en ollut edes humalassa...
Näiiin korona aikaan se voii olla myös käsidesi mikä haiseee.