Kauanko lihamureke valmistuu 190C -Zinccis kyselee
Kommentit (50)
Zinc, sinulla ei ole ystäviä. Voit katsoa murekkeen ohjeet myös muualta. Kukaan ei halua sinua tänne sekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc, sinulla ei ole ystäviä. Voit katsoa murekkeen ohjeet myös muualta. Kukaan ei halua sinua tänne sekoilemaan.
Poistu ketjuistani. Älä tule niihin enää koskaan oksentamaan pahaa oloasi.
Zinc
Tee se vaikka terapiassa
Zinc, sinulla ei ole omaa ketjua sinä et omista yhtään mitään. Olet köyhä, katkera ja yksinäinen ihminen siitä syystä että olet ilkeä muille. Et onnistu edes sen murekkeesi kanssa. Sekään ei halua olla kanssasi missään tekemisissä vaikka on eloton lihaklöntti.
Zinc olen lukenut monta kertaa kun olet ollut järkyttävän ilkeä ja julma selvästi vaikeuksissa oleville ja pelokkaille ihmisille jotka ovat olleet yksinäisiä.
Nyt kun teet pahaa ja tylsää ruokaa itsellesi perjantai-iltana, muista että ne joille olet ilkeillyt eivät ole ansainneet pahaa oloaan-sinä olet.
Oikein ahdistavaa ja masentavaa perjantai iltaa epäonnistuneen murekkeesi kanssa sinulle!
Harmi kun en saa vastaustani pois, en haluakaan auttaa sinua.
1
zinc tässä sinulle ohje: haista pas ka!
50 minaa, jos kilon verran jauhelihaa.
Onpas hyvää !!
Valmista tuli, 190C 35 min, 8.9 min 200c Grillivaihteella !
Zinc
Rapsakka pinta, sisältä hyvää ja kypsää !
Oli kyllä aika paksu mureke tosin ..
Kiitos kaikille ystäville, jotka kykenivät yli ala-aste tasoiseen keskusteluun, eli pysymään aiheessa.
Zinc
Kiitoksia, ystävät !
Vierailija kirjoitti:
Oliko pekonikuorella?
Ei kyllä ollut, mutta siliä oli sen verta, että on vähän tulista mullekin.
Zinc
Ei tosin liikaa ..
Zinc, jos olisit tavallinen mielenterveyskuntoutuja, etkä olisi ilkeä ja pahantahtoinen haistattelija ja kiusari en olisi ikinä sanonut sinulle mitään mitä sinun lahjoillasi varustettu ymmärtäisi loukkaukseksi.
Jos pyydät aidosti anteeksi kaikilta ketä olet loukannut ja käyttäydyt jatkossa siivosti (kunnioitat muita, et kiusaa etkä loukkaa) voin luvata sinulle että en tule jatkossa muistuttamaan siitä miten surkea ja turha olento olet.
Siis tekisit ihan normaalisti! Sovitaanko näin?
Vierailija kirjoitti:
Zinc olen lukenut monta kertaa ja nyt manipuloin ja valehtelen niistä ..
Lisäksi olet manipuloiva pazkakikkare. Minä olen aina ystävällinen huono osaisille, ja te niitä haukutte.
Zinc
Hyvää tuli, ystävät !
Zinc
Harmi kun ei voida nauttia tätä yhdessä
45min. Yleensä tuo kyllä tehdään 175 asteessa ja tunti
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Zinc, jos olisit tavallinen mielenterveyskuntoutuja, etkä olisi ilkeä ja pahantahtoinen haistattelija ja kiusari en olisi ikinä sanonut sinulle mitään mitä sinun lahjoillasi varustettu ymmärtäisi loukkaukseksi.
Jos pyydät aidosti anteeksi kaikilta ketä olet loukannut ja käyttäydyt jatkossa siivosti (kunnioitat muita, et kiusaa etkä loukkaa) voin luvata sinulle että en tule jatkossa muistuttamaan siitä miten surkea ja turha olento olet.
Siis tekisit ihan normaalisti! Sovitaanko näin?
Sanoin jo. Te sairaat yksilöt, hoitakaa probleemanne terapiassa. Minun ketjuni eivät ole teidän avohoitopaikka. Nyt hus, pelle muihin ketjuihin !
Zinc
Äläkä enää koskaan tule inisemään ketjuihini. Soita vaikka äidillesi, jos itkettää !
Minä olen ystävällinen monessa ketjussa, mutta nämä minun ketjuni _eivät_ ole teidän terapiaa.
Kunnes sisälömpö on 65 astetta, riippuu murekkeen painosta.