Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko lihamureke valmistuu 190C -Zinccis kyselee

Vierailija
18.09.2020 |

Mitäs sanotte ystävät. Kauanko menee ?

Zinc

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tuli, ystävät !

Zinc

Harmi kun ei voida nauttia tätä yhdessä 

Zinc, voit kattaa mielikuvitusystävillesikin oksennuspussit

Vierailija
22/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc, jos olisit tavallinen mielenterveyskuntoutuja, etkä olisi ilkeä ja pahantahtoinen haistattelija ja kiusari en olisi ikinä sanonut sinulle mitään mitä sinun lahjoillasi varustettu ymmärtäisi loukkaukseksi.

Jos pyydät aidosti anteeksi kaikilta ketä olet loukannut ja käyttäydyt jatkossa siivosti (kunnioitat muita, et kiusaa etkä loukkaa) voin luvata sinulle että en tule jatkossa muistuttamaan siitä miten surkea ja turha olento olet.

Siis tekisit ihan normaalisti! Sovitaanko näin?

Sanoin jo. Te sairaat yksilöt, hoitakaa probleemanne terapiassa. Minun ketjuni eivät ole teidän avohoitopaikka. Nyt hus, pelle muihin ketjuihin ! 

Zinc

Äläkä enää koskaan tule inisemään ketjuihini. Soita vaikka äidillesi, jos itkettää ! 

Minä olen ystävällinen monessa ketjussa, mutta nämä minun ketjuni _eivät_ ole teidän terapiaa.

Samaa mieltä zincciksen kanssa tästä ..

ohis

Minä taas olen samaa mieltä sinun kanssasi, ystävä

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tuli, ystävät !

Zinc

Sinäkin voit vaikka katsoa niitä lukemia, joita laittamani kuvat saa ;)

Paljon on ystäviä käynyt ;)

Zinc

Vierailija
24/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti mureke paistetaan hyvässä lämmössä kypsäksi asti, jos on sika-nautaa tai possun lihaa. Naudan voi jättää vähemmän kypsäksi, etenkin jos on paistijauhelihaa. Filettä ei kannata jauhaa murekelihaksi vaan paistaa puolikypsäksi kokonaisena tai leikkeiksi leikattuna.

Vierailija
25/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc, jos olisit tavallinen mielenterveyskuntoutuja, etkä olisi ilkeä ja pahantahtoinen haistattelija ja kiusari en olisi ikinä sanonut sinulle mitään mitä sinun lahjoillasi varustettu ymmärtäisi loukkaukseksi.

Jos pyydät aidosti anteeksi kaikilta ketä olet loukannut ja käyttäydyt jatkossa siivosti (kunnioitat muita, et kiusaa etkä loukkaa) voin luvata sinulle että en tule jatkossa muistuttamaan siitä miten surkea ja turha olento olet.

Siis tekisit ihan normaalisti! Sovitaanko näin?

Sanoin jo. Te sairaat yksilöt, hoitakaa probleemanne terapiassa. Minun ketjuni eivät ole teidän avohoitopaikka. Nyt hus, pelle muihin ketjuihin ! 

Zinc

Äläkä enää koskaan tule inisemään ketjuihini. Soita vaikka äidillesi, jos itkettää ! 

Minä olen ystävällinen monessa ketjussa, mutta nämä minun ketjuni _eivät_ ole teidän terapiaa.

Samaa mieltä zincciksen kanssa tästä ..

ohis

Zinc, itsensä kanssa keskustelu on spämmäämistä

Olenko minä sinä siis ?

Zinc

Vierailija
26/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että toisten ketjuihin spämmäävä henkilö puhuu spämmäämisestä. 

Peili, peili .. 

Vierailija
27/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc, muista: sinun ei tarvitse jatkossa kuin olla loukkaamatta ja nimittelemättä muita niin et kuule minusta koskaan.

Muussa tapauksessa sinua pitää muistuttaa jatkuvasti siitä miten mitätön ja keskitasoa vajaampi ihminen olet.

Sinä et omista ketjuja, sinä et omista mitään. Sinä et pysty käskemään minua olemaan poissa enkä pysy poissa jos et ala käyttäytymään.

Vierailija
28/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudutatko sä murekkeen siitä silsaisesta varpaankynnestäsi?

Varmuuden vuoksi hauduttaisin huomiseen.

Vierailija
29/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tuli, ystävät !

Zinc

Sinäkin voit vaikka katsoa niitä lukemia, joita laittamani kuvat saa ;)

Paljon on ystäviä käynyt ;)

Zinc

Zinc, muistathan aina: sinun kanssasi ei naureta vaan sinulle nauretaan. Et ole hyvässä mielessä erityinen, olet outo.

Älä anna sen murekkeen jäähtyä. Mielikuvitusystävät ovat jo pöydässä oksennuspusseineen.

Ps. En sotkeennu ketjuihisi ikinä kunhan vaan alat käyttäytymään oikein.

Vierailija
30/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohohoohehhehehhihihii .. sinähän olet kuin joku läskimaha penkkiurheilija, joka jakaa oikeille urheilijoille neuvoja sohvalta kalja kädessä ;)

HOHOOHO HIHIIHI HAHHAHA

Zinc

Urheilija ottaakin sen läskimahan neuvot tosissaan ;)

HOHOHOOH HIHIHIHIH HAHAHAHA

Vierailija
31/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikki mikä sua häiritsee, niin  LUPAAN tehdä ne JOKA päivä .. täytyy vähän ottaa lomaa töistä, että kerkeen, mutta TEEN !!

Zinc

Vierailija
32/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, joku työtön spede luulee vaikuttavansa itseään miljoona kertaa parempaan ?

HHOOHOHOHASHAHAHHIHIHIHI

https://aijaa.com/cG2SRb

Zinc

Tiedätkö pelle mikä tämä on ;)

Zinc

Vierailija
33/50 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

t aaaaaapa itsesi zinc

Vierailija
34/50 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen KUNINGAS sinuun nähden. Pazkakikkare

Zinc

HOHOHO HAHAHASH HIIIIII HIIHIHII !!!

Vieläkin naurattaa maha kippurassa, että joku häviäjä voi vaikuttaa mun asioihin ;)

Zinc, olet monarkki vain mielikuvitusystäviesi pöydässä jossa on halvasta jauhelihasta tehtyä epäonnistunutta ruokaa. Olet ilmeisen epäonnistunut kaikessa. Jos sinulla on joskus ollut joku ihminen josta olet etäisesti luullut välittäväsi joku muu on varmasti pannut häntä ja sinulle on jäänyt tarjouskeittiöpaperirulla käteen.

Mölysit ja haukuit jotain työttömäksi joten veikkaisin että olet sitä itse - tai teet työtehtäviä pientä korvausta vastaan tukityöllistettynä tai jossain työpajassa. Nämä ovat erittäin tärkeitä tehtäviä niitä tarvitseville ja ne ovat monelle äärimmäisen tärkeä tukijalka mutta sinussa se kaikki menee hukkaan.

Zinc me muut teemme jotain kivaa viikonloppuna. Mitä muuta sinä teet kuin kerjäät edes jotain reaktiota olemassaolosi huomaamiseen ja haukut täällä ihmisiä joilla on vaikeuksia? Katat tietysti oksennuspussit myös mielikuvitusystävillesi mutta mitä muuta?

Ahdistavaa ja sekaista päivää sinulle!

Vierailija
35/50 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, joku työtön spede luulee vaikuttavansa itseään miljoona kertaa parempaan ?

HHOOHOHOHASHAHAHHIHIHIHI

https://aijaa.com/cG2SRb

Zinc

Tiedätkö pelle mikä tämä on ;)

Zinc

zinc, arvailen mitä se voisi olla-et ole riittävän kiinnostava että avaisin tuon tyrkyttämäsi linkin. tuo on ehkä joku sivusto jonka klikkauksia pidät merkkinä siitä että olet kiinnostava ihminen-et ole. Tai tuolla on jotain sisältöä mitä haluat jonkun muun näkevän-ketään ei kiinnosta nähdä mitä. Tuo linkki on vain osa tylsää sairaskertomusta.

Vierailija
36/50 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap juonut eilen liikaa rähinäviina

Vierailija
37/50 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

urrrrghhhhh

Vierailija
38/50 |