Kauanko lihamureke valmistuu 190C -Zinccis kyselee
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc, jos olisit tavallinen mielenterveyskuntoutuja, etkä olisi ilkeä ja pahantahtoinen haistattelija ja kiusari en olisi ikinä sanonut sinulle mitään mitä sinun lahjoillasi varustettu ymmärtäisi loukkaukseksi.
Jos pyydät aidosti anteeksi kaikilta ketä olet loukannut ja käyttäydyt jatkossa siivosti (kunnioitat muita, et kiusaa etkä loukkaa) voin luvata sinulle että en tule jatkossa muistuttamaan siitä miten surkea ja turha olento olet.
Siis tekisit ihan normaalisti! Sovitaanko näin?
Sanoin jo. Te sairaat yksilöt, hoitakaa probleemanne terapiassa. Minun ketjuni eivät ole teidän avohoitopaikka. Nyt hus, pelle muihin ketjuihin !
Zinc
Äläkä enää koskaan tule inisemään ketjuihini. Soita vaikka äidillesi, jos itkettää !
Minä olen ystävällinen monessa ketjussa, mutta nämä minun ketjuni _eivät_ ole teidän terapiaa.
Samaa mieltä zincciksen kanssa tästä ..
ohis
Minä taas olen samaa mieltä sinun kanssasi, ystävä
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tuli, ystävät !
Zinc
Harmi kun ei voida nauttia tätä yhdessä
Zinc, voit kattaa mielikuvitusystävillesikin oksennuspussit
Sinäkin voit vaikka katsoa niitä lukemia, joita laittamani kuvat saa ;)
Paljon on ystäviä käynyt ;)
Zinc
Normaalisti mureke paistetaan hyvässä lämmössä kypsäksi asti, jos on sika-nautaa tai possun lihaa. Naudan voi jättää vähemmän kypsäksi, etenkin jos on paistijauhelihaa. Filettä ei kannata jauhaa murekelihaksi vaan paistaa puolikypsäksi kokonaisena tai leikkeiksi leikattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc, jos olisit tavallinen mielenterveyskuntoutuja, etkä olisi ilkeä ja pahantahtoinen haistattelija ja kiusari en olisi ikinä sanonut sinulle mitään mitä sinun lahjoillasi varustettu ymmärtäisi loukkaukseksi.
Jos pyydät aidosti anteeksi kaikilta ketä olet loukannut ja käyttäydyt jatkossa siivosti (kunnioitat muita, et kiusaa etkä loukkaa) voin luvata sinulle että en tule jatkossa muistuttamaan siitä miten surkea ja turha olento olet.
Siis tekisit ihan normaalisti! Sovitaanko näin?
Sanoin jo. Te sairaat yksilöt, hoitakaa probleemanne terapiassa. Minun ketjuni eivät ole teidän avohoitopaikka. Nyt hus, pelle muihin ketjuihin !
Zinc
Äläkä enää koskaan tule inisemään ketjuihini. Soita vaikka äidillesi, jos itkettää !
Minä olen ystävällinen monessa ketjussa, mutta nämä minun ketjuni _eivät_ ole teidän terapiaa.
Samaa mieltä zincciksen kanssa tästä ..
ohis
Zinc, itsensä kanssa keskustelu on spämmäämistä
Olenko minä sinä siis ?
Zinc
Mielenkiintoista, että toisten ketjuihin spämmäävä henkilö puhuu spämmäämisestä.
Peili, peili ..
Zinc, muista: sinun ei tarvitse jatkossa kuin olla loukkaamatta ja nimittelemättä muita niin et kuule minusta koskaan.
Muussa tapauksessa sinua pitää muistuttaa jatkuvasti siitä miten mitätön ja keskitasoa vajaampi ihminen olet.
Sinä et omista ketjuja, sinä et omista mitään. Sinä et pysty käskemään minua olemaan poissa enkä pysy poissa jos et ala käyttäytymään.
Haudutatko sä murekkeen siitä silsaisesta varpaankynnestäsi?
Varmuuden vuoksi hauduttaisin huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tuli, ystävät !
Zinc
Harmi kun ei voida nauttia tätä yhdessä
Sinäkin voit vaikka katsoa niitä lukemia, joita laittamani kuvat saa ;)
Paljon on ystäviä käynyt ;)
Zinc
Zinc, muistathan aina: sinun kanssasi ei naureta vaan sinulle nauretaan. Et ole hyvässä mielessä erityinen, olet outo.
Älä anna sen murekkeen jäähtyä. Mielikuvitusystävät ovat jo pöydässä oksennuspusseineen.
Ps. En sotkeennu ketjuihisi ikinä kunhan vaan alat käyttäytymään oikein.
Hohohoohehhehehhihihii .. sinähän olet kuin joku läskimaha penkkiurheilija, joka jakaa oikeille urheilijoille neuvoja sohvalta kalja kädessä ;)
HOHOOHO HIHIIHI HAHHAHA
Zinc
Urheilija ottaakin sen läskimahan neuvot tosissaan ;)
HOHOHOOH HIHIHIHIH HAHAHAHA
Kerro kaikki mikä sua häiritsee, niin LUPAAN tehdä ne JOKA päivä .. täytyy vähän ottaa lomaa töistä, että kerkeen, mutta TEEN !!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, joku työtön spede luulee vaikuttavansa itseään miljoona kertaa parempaan ?
HHOOHOHOHASHAHAHHIHIHIHI
Zinc
Tiedätkö pelle mikä tämä on ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Olen KUNINGAS sinuun nähden. Pazkakikkare
Zinc
HOHOHO HAHAHASH HIIIIII HIIHIHII !!!
Vieläkin naurattaa maha kippurassa, että joku häviäjä voi vaikuttaa mun asioihin ;)
Zinc, olet monarkki vain mielikuvitusystäviesi pöydässä jossa on halvasta jauhelihasta tehtyä epäonnistunutta ruokaa. Olet ilmeisen epäonnistunut kaikessa. Jos sinulla on joskus ollut joku ihminen josta olet etäisesti luullut välittäväsi joku muu on varmasti pannut häntä ja sinulle on jäänyt tarjouskeittiöpaperirulla käteen.
Mölysit ja haukuit jotain työttömäksi joten veikkaisin että olet sitä itse - tai teet työtehtäviä pientä korvausta vastaan tukityöllistettynä tai jossain työpajassa. Nämä ovat erittäin tärkeitä tehtäviä niitä tarvitseville ja ne ovat monelle äärimmäisen tärkeä tukijalka mutta sinussa se kaikki menee hukkaan.
Zinc me muut teemme jotain kivaa viikonloppuna. Mitä muuta sinä teet kuin kerjäät edes jotain reaktiota olemassaolosi huomaamiseen ja haukut täällä ihmisiä joilla on vaikeuksia? Katat tietysti oksennuspussit myös mielikuvitusystävillesi mutta mitä muuta?
Ahdistavaa ja sekaista päivää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, joku työtön spede luulee vaikuttavansa itseään miljoona kertaa parempaan ?
HHOOHOHOHASHAHAHHIHIHIHI
Zinc
Tiedätkö pelle mikä tämä on ;)
Zinc
zinc, arvailen mitä se voisi olla-et ole riittävän kiinnostava että avaisin tuon tyrkyttämäsi linkin. tuo on ehkä joku sivusto jonka klikkauksia pidät merkkinä siitä että olet kiinnostava ihminen-et ole. Tai tuolla on jotain sisältöä mitä haluat jonkun muun näkevän-ketään ei kiinnosta nähdä mitä. Tuo linkki on vain osa tylsää sairaskertomusta.