Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonosti käyttäytyvät pikkupojat tänään

Vierailija
18.09.2020 |

Olin matkalla lähikauppaani, kun kaupasta ulos tulevat pikkupojat heittivät roskiansa maahan vielä ihan roskakorin vieressä. Huomautin pojille roskaamisesta kuten tapanani useasti on.
Vastauksena sain haistattelua ja mummottelua. Mihin on tultu kun näin lapsetkin käyttäytyvät?
Tämä tapahtui Helsingissä ihan rauhallisella alueella. Suomalaisia oli nämä pojat.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vapaakasvatus

Vierailija
2/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttavani, karski moottoripyöräjätkä, huomautti kerran joillekin nuorille pojille roskaamisesta ja pojatpa oli silloin nostaneet roskat ja laittaneet ne roskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltoitko kotiin asti aloituksen tekemistä?

Vierailija
4/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään samaa asiaa. Talomme rajanaapurina on ala-aste ja päiväkoti. Huomasin tänään että pihaan oli heitelty karkkiroskia. Jos joskus tavoitan teosta, huudan pihan poikki kommentit ja otan kouluun yhteyttä tarvittaessa. Nykylapsissa tuntuu olevan suorastaan röyhkeitä.

Vierailija
5/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän ennen lapset, eihän?

Vierailija
6/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihapajalla on taas ahkeraa. 

Vierailija
7/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pihapiirissä 3 poikaa rynkyttävät oman rappuni ovea säännöllisesti. Joskus tunkevat sisään rappuun mölisemään ja huudattamaan puhelimia. AAUAUUIII AUUUUUUUU kuulostaa ääni. 

Vierailija
8/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

äippylithän ne kehuu olevansa vastuussa lasten kasvatuksesta. mitä ajattelit naisille sanoa? 

Vierailija
9/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olen ollut pieni en yksin edes kauppaan päässyt. Ennen oli periaatteita ja sääntöjä.

Vierailija
10/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttavani, karski moottoripyöräjätkä, huomautti kerran joillekin nuorille pojille roskaamisesta ja pojatpa oli silloin nostaneet roskat ja laittaneet ne roskikseen.

Muistan kun me lapsena perseiltiin aikuiset pisti meidät kuriin. Mutta nyt aikuiset tulevat haukkumaan lapsia ajanvietteenä käytettävälle keskustelupalstalle.

Vierailija
11/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olen ollut pieni en yksin edes kauppaan päässyt. Ennen oli periaatteita ja sääntöjä.

Lapsiahan nimenomaan juoksutettiin 70- ja 80-luvulla lähikaupoissa yksin. 

Vierailija
12/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun me lapsena perseiltiin aikuiset pisti meidät kuriin. Mutta nyt aikuiset tulevat haukkumaan lapsia ajanvietteenä käytettävälle keskustelupalstalle.

Menepä nyt laittamaan vieras lapsi kuriin. Saat niskaasi vihaisen mamman, joka joutuu laittamaan kullannuppunsa terapiaan kun ilkeä täti/setä kehtasi sanoa jotain.

Vierailija
13/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut olla lapsi vähän eri aikaan kun minä. :D Äiti pisti alle kouluikäisenä yksin kauppaa ja tuskin ap alle kouluikäisistä nyt puhui. Ja oleppa sinäkin rehellinen itsellesi.

Vierailija
14/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Kautta aikojen on ollut huonosti käyttäytyviä lapsia ja vanhempia jota ei vois vähempää kiinnostaa lasten tekemiset.

Vierailija
15/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaiset pienet lapset sen haistattelun oppivat? Kyllä kauppa saisi jättää viikoksi karkit myymättä kunnes roskat opitaan laittamaan roskakoriin.

Vierailija
16/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että nykyään ei tällainen vanhempi naisihminen uskalla edes sanoa mitään, kun ei yhtään tiedä miten otetaan vastaan. Arvaamattomiakin saattavat jotkut olla. Vaikka pieniä ovatkin.

Vierailija
17/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin kuvitella närkästyneen AP:n minkkiturkissaan nipottamassa naapuruston lapsille. :D

Vierailija
18/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä nyt laittamaan vieras lapsi kuriin. Saat niskaasi vihaisen mamman, joka joutuu laittamaan kullannuppunsa terapiaan kun ilkeä täti/setä kehtasi sanoa jotain.

Niin, se on surullista kun Suomessa ja muissakin Pohjoismaissa asiat on päästetty menemään tuolle tolalle. Pohjoismaiden ulkopuolella tuollainen on useimmissa maissa sosiaalisesti täysin hyväksyttyä, eikä puhettakaan mistään terapioista.

Vierailija
19/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajimme rappion säälittäviä ilmentymiä.

Koska mä voin -sukupolvet paskovat lopunkin.

Vierailija
20/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin niin kuvitella närkästyneen AP:n minkkiturkissaan nipottamassa naapuruston lapsille. :D

Mitähän nipottamista on siinä et aiheesta joku huomauttaa? Näin teen itsekin, sietäisi sinunkin tekevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi