Asteikolla 1-10 kuinka seksikäs Räty on?
Kommentit (27)
Jos asteikko on 1-10 niin sit se miinus kymmenen. Tästä tulikin mieleen, että minä kiukuttelen aina puutteessa.
En halua kylmän kalan kanssa vuoteeseen. Asteikko ei riitä kuvaamaan puistatusta.
Nolla unohtui sun asteikosta, eli 0.
8 panisin. Hilkka Ahde sen sijaan 0.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 14:10"]
8 panisin. Hilkka Ahde sen sijaan 0.
[/quote]
Hei, minua kiinnostaisi tietää miksi koet Rädyn seksikkäänä? Mitä näet hänessä tai muuta? Olen utelias, sillä itse pidän miestä hyvin vastenmielisen näköisenä.
Rädyllä on seksikäs ääni ja olemus. Ehkä vähän pieni mutta urheilullinen. Kovan ja älykkään oloinen luonne. Tykkään. T. Nainen 35v
Menee rankasti miinuksen puolelle.
- 1000 oilisi aika lähellä totuutta.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 14:25"]
Rädyllä on seksikäs ääni ja olemus. Ehkä vähän pieni mutta urheilullinen. Kovan ja älykkään oloinen luonne. Tykkään. T. Nainen 35v
[/quote]
Aina jaksaa ihmetyttää naiset, jotka ihastuvat näihin ns. kovaluonteisiin miehiin. No siksi kai turvakodit on rakennettu, juuri näitä naisia varten.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 14:28"]
[/quote]
Aina jaksaa ihmetyttää naiset, jotka ihastuvat näihin ns. kovaluonteisiin miehiin. No siksi kai turvakodit on rakennettu, juuri näitä naisia varten.
[/quote
no en itse ihannoi väkivaltaisia miehiä ja kova luonne on lähinnä sitkeyttä ja peräänantamattomuutta, Räty oli loistava ja kovapintainen ay-johtaja. Arvostan samoja piirteitä naisissakin. Nainen 35v
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 14:28"]
[/quote]
[/quote
no en itse ihannoi väkivaltaisia miehiä ja kova luonne on lähinnä sitkeyttä ja peräänantamattomuutta, Räty oli loistava ja kovapintainen ay-johtaja. Arvostan samoja piirteitä naisissakin. Nainen 35v
[/quote]
Tässä tapauksessa on kyllä muutakin kuin sitkeyttä ja peräänantamattomuutta, tunnekylmyys kuulostaa taitaa olla voimakas piirre myös.
Toinen osapuoli on nyyhkivä, vonkaava ja säälipisteitä urakalla keräävä nainen..ehkä siinä väkisinkin tunnekylmäksi leimautuu vaikka asialinjalla koittaisi olla.
YÖK eli just niin seksikäs. En pysty edes sitä ykköstä antamaan. Mun mielestä kuminaamaisen näköinen. Luonteeseen kantaa ottamatta ulkonäkö on jotenkin ilmeetön, persoonaton ja kalamainen.
(Ja kun on haukkunut jonkun ulkonäön, pitää perään sanoa että en tunne henkilöä, voihan se ihmisenä olla tosi ihana vaikka ruma onkin.)
Outoa feminismiä 21:ltä. Taustoja tuntematta on valmis syyttämään toista naista pyrkyriksi vain siksi että tämä on nainen. Minusta tuo on feminismin vastakohta.