Lisätääänkö esim kebabpizerioissa lisääs uolaaa tuotteisiin jotta myös cocacolaa menisi enemmmän kaupaksi?
Kommentit (21)
Kattokaa etteivät lyö kassaan teidän tilausta kahta kertaa. Mulla sattunu monesti. Ottakaa kuitti ja kattokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa etteivät lyö kassaan teidän tilausta kahta kertaa. Mulla sattunu monesti. Ottakaa kuitti ja kattokaa.
Miksi ihmeessä tekisivät noin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tekisivät noin??
Miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu 💩
Stadissa ainakin myyvät huumeita tiskin alta. Sillä ne tilin tekee eikä cokiksella.
Ottakaa nyt vaan se kuitti ja tarkistakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä heidän on lyödä kassaan enemmän kun koittavat monesti olla lyömättä sinne mitään. Maksaa vain heille sen verran kun on ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Stadissa ainakin myyvät huumeita tiskin alta. Sillä ne tilin tekee eikä cokiksella.
Jos näin varma tieto et sitten ole poliisille kertonut? AI niin se olikin sun omaa oletusta.
Vierailija kirjoitti:
Osaan laskea noin yksinkertaiset summat ilman kuittiakin.
Meinaatko että jengi tilaisi jälkikäteen tuntien päästä lisää kokista?
En uolasta tiedä, mutta cocista tai muutakaan limpparia en ole ostanut enkä juonut 10 vuoteen. Kebab on kyl kerran kuukaudessa saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin varma tieto et sitten ole poliisille kertonut? AI niin se olikin sun omaa oletusta.
Kyllähän poliisi ratsaa noita jopa kerran vuodessa mutta eihän siitä tule kuin sakkoja. Joskus omistajuus siirtyy veljelle tai serkulle ja homma jatkuu.
Eihän ne viitsi edes peitellä myyntiään. Jos haluat vaihtelua mielialalääkkeillesi niin käy vaikka Sörkassa pizzerioista hakemassa parempaa tavaraa.
Ainakin Espanjassa kuulemma ravintolat tekevät tuota sanoi paikallinen.
Jos ei halua ostaa huumeitaan Hesarin pizzerioista niin Elielinaukion taksikuskit diilaavat myös.
Juoppa pullollinen tavallista kokista, niin kyllä janottaa! Ei siihen suolaa tarvita.
Nyrkillinen suola pitsan ja pepsi pakkase.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua ostaa huumeitaan Hesarin pizzerioista niin Elielinaukion taksikuskit diilaavat myös.
Sitä myyntiä poliisi on alkanut seuraamaan.
Kyllä! Uola on niitten salainen ase myynnin buustaukseen.