Mitä harrastat?
Vai onko sinulla mitään harrastuksia?
Kauan olet harrastanut kyseistä juttua?
Miksi juuri tämä harrastus?
Paljonko käytät siihen aikaa ja rahaa?
Ikäsi, sukupuolesi, perhetilanteesi?
Kolmekymppinen, joka ei ole sitten lapsuuden harrastanut oikein mitään, kaipaa vinkkejä :)
Kommentit (6)
Harrastan seksiä n. kerran viikossa iltaisin.
Koirajuoksua ja avantouintia.
Koirajuoksua ollaan koiran kanssa harrastettu nyt kaksi kesää, talvella vähän mamoillaan, kun ei ole kunnon vehkeitä. Koko sulanmaan aika harrastetaan.
Avantouintia olen harrastanut jo toista kymmentä vuotta, ihan tarkkaan en muista koska olen aloittanut.
Kumpaankin menee rahaa sen verran, mitä tarvikkeisiin menee eli ei hirveän paljoa. Koirajuoksussa tietysti myös kilpailut maksaa.
Avannossa käyn muutaman kerran viikossa, koirajuoksua myös muutama kerta viikossa. Joka ilta on jompaa kumpaa.
Kolmekymppinen nainen, neljä lasta ja aviomies.
Harrastan lukemista. Opin lukemaan vähän ennen kuin täytin 4. Ei maksa paljon kunhan muistaa palauttaa kirjat kirjastoon ajoissa.
Harrastan tanssia ja voimistelua (naisvoimistelu), sekä muuta liikuntaa aina tilanteen mukaan. Liikuntaa eri muodoissaan olen harrastanut koko ikäni, tanssi noista on oikeastaan aikuisiän juttu (reilu 10 vuotta), voimistelu lapsuuden ja nyt uudelleen aikuisuuden juttu joka jäi väliin teininä. Aikaa käytän useamman tunnin viikossa, nyt on pari voimistelukertaa ja pari tanssituntia eli sellaiset 5-6 tuntia yhteensä jos ajassa mitataan + mahdolliset epäsäännölliset liikuntahetket.
Lisäksi harrastan käsitöitä, joita teen vähän on/off-mentaliteetilla.
Rahaa uppoaa varsinkin tanssitunteihin satasia kaudessa (kevät/syksy).
Olen alle 4-kymppinen, naimisissa, 1 kouluikäinen lapsi.
Harrastan liikuntaa, ratsastusta ja moottoripyöräilyä. Olen kolmikymppinen kahden lapsen äiti. Harrastan ohjattua liikuntaa pari kertaa viikossa, lisäksi jonkin verran kotijumppaa kotona. Ratsastamassa käyn yleensä kerran viikossa tutun hevosella. Mottoripyöräilyä harrastan kesäisin, pienet lapset toki rajoittavat aika paljon harrastusta, mutta kuljen esim. kaikki yksin tekemäni kauppareissut mopolla.
Harrastan ratsastusta ja juoksemista. Juokseminen nyt ei ole mikään varsinainen harrastus, en siis yritä siinä erityisesti kehittyä tai muutenkaan ole kummempia tavoitteita, se on vain kivaa liikuntaa ulkona. En voi sietää punttisaleja tai jumppatunteja.
Ratsastusta olen harrastanut koko ikäni, hevoset ovat minulle myös ammatti. Vie kaiken rahan ja ajan. Esim. tänään nousin viideltä putsaamaan karsinoita että ehdin lapsen kanssa lääkäriin.
Olen 33v. nainen, perheessä mies ja kolme lasta.