Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ihme syö oikeesti lihapiirakkaa ja vielä nakilla?

Andy love Japan
18.09.2020 |

siis sitä vetelää rasvaista pullalössööä jossa on jotain sianlihaa pari pöperöö sisällä ja sinappia ja ketsuppia ja vieläpä nakkeja?=

en tiedä pahempaa ruokaa, paitsi ehkä maksalaatikko ja uunimakkara

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pyöreitä lihiksiä kyllä löytyy marketeista edelleen. Nakki sisään ja mikroon, niin avot!

Vierailija
42/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te suomalaiset ootte älykääpiöitä mutta sen mä oon tiennyt jo lapsuudesta kun äiti luki Raamattua niin tajusin että verta ja sianlihaa ei saa syödä ja sain erikoisluvan ettei tarvinnut syödä uunimakkaraa eikä  verilettuja 

ai että se japanilainen buffetti jossa saa tilata kaikenmaailman lihoja ja salaatteja ja muuta pöytään 90 min ajan ja paistella ne siinä itse, maksaa vain 30 e, suomessa älykääpiöiden maassa maksaisi varmaan 400 e kaiki se määrä laatulihaa, ja tuoretta sushia saa kaupasta joka päivä 4 e/12 kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirakka munalla, ai että!

Vierailija
44/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

kyllä te suomalaiset ootte älykääpiöitä mutta sen mä oon tiennyt jo lapsuudesta kun äiti luki Raamattua niin tajusin että verta ja sianlihaa ei saa syödä ja sain erikoisluvan ettei tarvinnut syödä uunimakkaraa eikä  verilettuja 

ai että se japanilainen buffetti jossa saa tilata kaikenmaailman lihoja ja salaatteja ja muuta pöytään 90 min ajan ja paistella ne siinä itse, maksaa vain 30 e, suomessa älykääpiöiden maassa maksaisi varmaan 400 e kaiki se määrä laatulihaa, ja tuoretta sushia saa kaupasta joka päivä 4 e/12 kpl

siis erikoisluvan koulussa. kotonahan meillä syötiin aina vain laatulihaa eli viikonloppuisin naudan sisäfilettä, jokaiselle lapselle oli varattu n 10 kpl pihviä

Vierailija
45/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mietin, että miksi nykyään ylipäätään syödään yliprosessoituja kaloripommeja, kun niiden terveysvaikutukset ovat jo kaikkien tiedossa. Kehopositiivisuus näyttäisi olevan tärkeämpää kuin terveys.

Musta ihan parempi näin jopa. Vai näättekö te maailmalla tulevaisuutta? Maailma on kovaa vauhtia syöksymässä kohti loppuaan, en nää mitään syytä pyrkiä hoikkuuteen mielummin kuin elämästä nauttimiseen, vielä kun ehtii.

Vierailija
46/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä jää lihikset ostamatta sen vuoksi, että niiden lämmitys ei ikinä onnistu niin hyvin kuin toivoisi.

Vierailija
47/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon kiska konalassa :

Rapeaksi pariloitu piirakka, jonka välissä kokonainen lenkki puolitettuina, kylkeen vs-murskaa, juustoa,muna, sinappi, ketsuppi.

Hinta 4 euroa, oijoijoi

Vierailija
48/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. 65:4 

He asustavat haudoissa ja yöpyvät salaisiin paikkoihin; he syövät sianlihaa, ja saastaiset liemet on heillä astioissansa.

Jes. 66:17 

Jotka pyhittäytyvät ja puhdistautuvat puutarha-menoja varten, seuraten miestä, joka on heidän keskellänsä, jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo Herra.

Vierailija
49/72 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jotenkin tykkään lihapiirakasta sen epäterveellisyyden takia.

Sama tupakoinnissa.

Se hiljainen provokaatio.

Lihapiirakkaa ei koskaan kannata syödä yksin, vaan jakaa se muiden nähden.

Tupakointiakaan ei kannata tehdä muiden tietämättä, vaan aina muiden läsnä tai että he saavat siitä tuta.

Siinä on psykologinen taika molempiin suuntiin.

Etenkin jos oppii kaikesta huolimatta nauttimaan pyyteettömästi lihapiirakasta tai savusta ilman että siitä tulee teennäinen sosiaalinen asetelma.

Se että lihapiirakkaa nauttiva voi olla ihan siedettäväkin henkilönä, mutta se maiske ja nirskun jäänne hampaiden välissä. Miten me pääsemme yli siitä.

Hampaiden välissä on runsaanlaisesti riisin ja jauhelihan mursketta. Kielenpäällä on tiukka kerros rasvaista tahnaa.

Nyt se nassuttaa suutaan taas. Kieli irtoaa kitalaesta imukupin lailla :/

Miksi minun pitäisi rakastaa sinua sellaisena kuin sinä olet?

Vierailija
50/72 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on lihapiirakka täytettynä maksalaatikolla ja ryynimakkaralla, oheen sipulia ja puolukkasurvosta (ilman tai pienellä määrällä sokeria). 

Kokeilkaapa tätä herkkua!

Vierailija
51/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys wrote:

joskus oon saanut lihapiirakkaakin ruokajonosta mutta oon heittänyt aina roskiin samoin kaikki sianlihat

Sinun on sitten parasta palata Lähi-Itään, eikä loisia täällä Suomessa. 

Vierailija
52/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella nakilla.

Vierailija
53/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ostanut kun on nälkä ja kiire.

Vierailija
54/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tehdä mieli :-9

Vierailija
55/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimakkarakiintiöni on loppuelämäksi täynnä, mutta lihis nakeilla jees ja ja pikkeksillä!

Siis kunnon napsuvilla kuorinakeilla, ei millään kuorettomilla kevytpaskoilla.

Vierailija
56/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa Rainbow lihikset irtonyynnistä siahyviä ja paljon täytettä.

Ennen olivat n 80 cn mutta byt jotain 1e50cn.

Vierailija
57/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on sellaista mättöruokaa, jota ei tosiaan kannattaisi kovin usein syödä, mutta normaalin ruokasuhteen omaava ymmärtää, ettei satunnaisesta herkuttelusta ole haittaa. Tuskin kukaan sitä terveelliseksi ja ravitsevaksi kuvittelee, mutta sillä lähtee nälkä ja monien mielestä tuollaiset rasva- ja hiilaripommit maistuu hyvältä.

Vierailija
58/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Se on ihan parasta! Jos ei olisi niin epäterveellistä ja lihottavaa, voisin syödä vaikka joka päivä!

Vierailija
59/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihis vaatii KAKSI nakkia ja "kaikki mausteet"! (sipuli, kurkkusalaatti, sinappi, ketsuppi)

Vierailija
60/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luetteli kaikki kolme ruokalajia, joita mies paitsi kaipaa, niin jotka myös riittää. Erityismaininta maksalaatikolle. Siis nimenomaan einesmaksalaatikko, jota ap varmaan juuri tarkoittikin (näin veikkaan), on mitä maittavin ateria. Jos on tiukka aikataulu, sen voi hotkaista kylmänä suoraan siitä alumiinivuoasta. Jos taas haluaa herkutella, ja valmistaa aterian kaikessa rauhassa, sen voi lämmittää pannulla. Jokin lisuke sopii siihen erinomaisesti, ja tuo raaka-aineiden oman maun houkuttelevasti esiin. Perinteisen puolukkahillon makeankirpeä bouquet jää mukavasti viipyilemään kielelle.