Kuka ihme syö oikeesti lihapiirakkaa ja vielä nakilla?
siis sitä vetelää rasvaista pullalössööä jossa on jotain sianlihaa pari pöperöö sisällä ja sinappia ja ketsuppia ja vieläpä nakkeja?=
en tiedä pahempaa ruokaa, paitsi ehkä maksalaatikko ja uunimakkara
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Harvalla nakkarilla saa enää höyryssä lämmitettyä piirakkaa. 2 nakkia+sipulia+sinappia+ketsuppia väliin niin avot. Hakkaa hampurilaispaikkojen hampparit mennen tullen. Monessa paikassa vaan mikrossa lämmitetään piirakka eikä se oikein ole niin hyvää.
Tämä nyt johtuu vain siitä, että tänä päivänä ihmiset haluavat ostaa grilliltä paljon muutakin kuin vain lihapiirakoita. Jonka takia ei ole mahdollisuutta pitää lihapiirakoita höyryssä, kun eivät ne välttämättä mene kaupaksi vaaditussa ajassa.
Aijaiiiii ja siihen tomaattia ja runsaasti sipulia väliin, hieman pippuria ja reippaasti sinappia ja ketsuppia❤️
Oi, maksalaatikko ja uunimakkarakin vielä, voi vitsit! Nammmmmmm.
Joskus kersana 80-luvun alussa käytiin vanhempien kanssa grilliltä hakemassa lihistä nakeilla mutta se oli sen kerran pari vuodessa. On siinä ainakin sen päivän kalorit ja hiilarit ja rasvat mutta kun ei joka päivä syö niin mitä siitä. Ja tuo kuuma koira alkoi houkuttaa minuakin...
Andy on hyvä vain ja lähtee sinne Japaniin skebaa soittelee ja New-Halffien kaa tyttöilemään. ;D
70-80 luvulla oli koulussa sellaisia pyöreänmuotoisia lihapiirakoita Nam .
Kauhee nälkä iski näitä lukiessa,
Lihapiirakka ja pari nakkia,mausteeksi sinappi,ketsuppia ja kurkkusalaattia😊
Nam,nam🤗
Lihapiirakka kahdella nakilla ja sörsselit väliin niin avot!
Vaimon lihapiirakka haisee aina hiivalle.
Nuorena kun tuli iltamyöhällä kotiin, kotimatkalla oli kiva poiketa kioskille syömään yksi tuommoinen.
Kuka ihmeen idi oottti tekee jostain lihapiirakan syönnistä trolliketjun?
joskus oon saanut lihapiirakkaakin ruokajonosta mutta oon heittänyt aina roskiin samoin kaikki sianlihat
Kyllä se on suuri herkku. Joskus tilaan piirakan pihvillä, munalla, juustolla ja ananaksella, joskus taas maittavana vetynä. Mutta perinteisesti nakilla se on kyllä voittamaton klassikkoherkku. Herkkujen herkku.
Vierailija kirjoitti:
Lihapiirakka kahdella nakilla ja sörsselit väliin niin avot!
DP 🤤👌
Andymccoys kirjoitti:
joskus oon saanut lihapiirakkaakin ruokajonosta mutta oon heittänyt aina roskiin samoin kaikki sianlihat
koska vetelet handuun mieluummin näitä katsellessa profeettasi nimeen vai?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihmeen idi oottti tekee jostain lihapiirakan syönnistä trolliketjun?
Joku sellainen, joka on työtön, arvoton, sinkku ja mielenvikainen.
Tein hetki sitten itse, oli niin hyvää ettei kaipaa mitään nakkeja tai edes mausteita. Monesta paikasta saa muutenkin kotitekoisia, jotka on aika eri asia kuin jotkut HK:n mikropiirakat.