MINKÄ TAKIA väijyt iltalehtiä ja syöksyt uutisen julkaisun jälkeen palstalle julkaisemaan uutisen uudestaan??
Kommentit (16)
Mikä typerä kysymys toi on? :D Koska tämä on KESKUSTELUPALSTA, koska ihmiset haluaa täällä keskustella päivän polttavista ja ei niin polttavista aiheista!
Haluan käydä keskustelua ajankohtaisista uutisista aihe vapaa -palstalla.
Enemmän mä ihmettelen sitä miksi iltapäivälehdet väijyvät keskusteluita ja julkaisevat niitä lehdissään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse sitten anna mitään aloituksessa ja kerro sitä omaa mielipidettä mihin suuntaan haluat keskustelun etenevän vaan julkaiset pelkän linkin?
Koska täällä voi jakaa sen oikean mielipiteen aiheista, joissa somessa jaetaan se sydän omilla kasvoilla.
Iltalehden kommentointi on suljettu tiettyjen uutisten kohdalla. Täällä saa ilmaista mielipiteensä vapaasti. Ja vielläpä nimettömänä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä ihmettelen sitä miksi iltapäivälehdet väijyvät keskusteluita ja julkaisevat niitä lehdissään.
Ja julkaisevat keskusteluita totuutena, vaikka kaikki täällä tietää, että paskaahan ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse sitten anna mitään aloituksessa ja kerro sitä omaa mielipidettä mihin suuntaan haluat keskustelun etenevän vaan julkaiset pelkän linkin?
Kenties ap on epävarma omasta mielipiteestään ja kaipaa keskustelua asiasta?
Tai sitten hän haluaa nostaa kaiken maailman roopet keskustelun keskipisteeksi, koska on itse kyseisen lehden toimittaja. Ja kohta luemme lööpistä: "Kansa on langettanut tuomion!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittajan pitäisi yrittää ohjata keskustelua johonkin suuntaan?
Vatausvaihtoehtoja
1 olen adhd, enkä pysty hallitsemaan tekojani.
2 olen yksinäinen, eikä kukaan muuten huomaa.
3 mielialalääkitys epätaspainossa.
4 lasinpesunestettä hörppiessä ei aina tule mietittyä tekojaan
Onhan näitä.
Mielialaraporttien tekeminen on nykyään helppoa kun tekee aloituksen haluamastaan aiheesta ja copy-pasteaa keskustelun, niin se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla mielipide? Syrjivää ajattelua. Eikö voi vain olla ilman mielipidettä ja julkaista päivänpolttavasta aiheesta linkin?
Niin miksi?
Ja vielä huutomerkkien ja isojen kirjainten saattelemana.
Kun luen jonkun todella mielenkiintoisen uutisen, tulen tälle palstalle katsomaan käydäänkö siitä minkälaista keskustelua. Ihmisten seurassa voi keskustella uutisista, mutta aina ei ole ihmisiä lähellä -etenkin nyt koronan ollessa vielä läsnä.
Iltalehteä ja ilta-sanomia*
Ap