Lue keskustelun säännöt.
Hei, oksennus lentääääääää
14.11.2013 |
Hyi helvetti.Ihan järkyttävän näköinen oikein ruma mies tuijottelee mua.Kerrankin kun ilmestyt metrinkin lähemmäs,soitan poliisit!Tajua jo jättää mut rauhaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla