Miten tutustun tyttöihin?
Siis on paljonki joista tykkään ja oonki vähän puhunut muutaman kanssa. Jos semmone josta tykkään on aina yhden tai useamman kaverin kaa niin miten tutustun? Voinko vaa mennä mukaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on monelle kiltti pojalle koulu aikoina ratkaisematon kysymys. 😔
Pitää vaa tutustua
Äitisikin on tyttö, ei tytöt ole pelottavia. Tytötkin ovat ihmisiä. Juttele tytöille ihan kuin pojillekin.
Vierailija kirjoitti:
Äitisikin on tyttö, ei tytöt ole pelottavia. Tytötkin ovat ihmisiä. Juttele tytöille ihan kuin pojillekin.
Mun äiti on 37 eli nainen eikä tyttö
Kauheita kommentteja, toivottavasti ihmisil on vaan sairaan huono huumorintaju. Jos ap kysyy ihan aidosti, ni yks hyvä tapa on tosiaan toi hymy ja moikkaus mitä joku ehdotti. Sitten on myös kehuminen, eli esim ”sä oot tosi taitava tanssimaan/piirtämään/laulamaan/skeittaamaan/whatever.” Sen pitää olla aitoa, eli jos ne nyt vaikka naureskelee keskenään niin voit myös kehua, että onpa kaunis nauru sulla
Toimisi mulle ainakin vaikka teiniydestä onkin jo 20 vuotta aikaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kommentteja, toivottavasti ihmisil on vaan sairaan huono huumorintaju. Jos ap kysyy ihan aidosti, ni yks hyvä tapa on tosiaan toi hymy ja moikkaus mitä joku ehdotti. Sitten on myös kehuminen, eli esim ”sä oot tosi taitava tanssimaan/piirtämään/laulamaan/skeittaamaan/whatever.” Sen pitää olla aitoa, eli jos ne nyt vaikka naureskelee keskenään niin voit myös kehua, että onpa kaunis nauru sulla
Toimisi mulle ainakin vaikka teiniydestä onkin jo 20 vuotta aikaa 😂
Juu
Tämä on monelle kiltti pojalle koulu aikoina ratkaisematon kysymys. 😔