Miten tutustun tyttöihin?
Siis on paljonki joista tykkään ja oonki vähän puhunut muutaman kanssa. Jos semmone josta tykkään on aina yhden tai useamman kaverin kaa niin miten tutustun? Voinko vaa mennä mukaan?
Kommentit (26)
Riippuu minkä ikäisiä sinä ja nämä tytöt olette.
Sano niille ohi kulkiessa iloisesti Moi ja hymyile, ja jos he näyttävät iloisilta ja pitäbän siitä, niin voit kysyä, että Mitä kuuluu tms. Ihan vaan tavallisesta keskustelusta se lähtee!
Tärkeintä on, että asennoidut juttelemaan heidän kanssaan niin, että he ovat ihan tavallisis ihmisiä, joille voi jutella samalla lailla kuin pojillekin.
👍
Vierailija kirjoitti:
Sano niille ohi kulkiessa iloisesti Moi ja hymyile, ja jos he näyttävät iloisilta ja pitäbän siitä, niin voit kysyä, että Mitä kuuluu tms. Ihan vaan tavallisesta keskustelusta se lähtee!
Tärkeintä on, että asennoidut juttelemaan heidän kanssaan niin, että he ovat ihan tavallisis ihmisiä, joille voi jutella samalla lailla kuin pojillekin.
👍
Tuntuu hyvältä idealta, koska nyt jos vaa liittyis keskusteluun ku se ois kaverin kaa juttelemassa ois aika kiusallista. Jos vaan moikkaan ja hymyilen ja sit jos moikkas takas nii meen ens kerralla seuraam vaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä ikäisiä sinä ja nämä tytöt olette.
Vähän vanhempia teinejä
Mä oliiin joskus jotain olisko ollut 8 vuotta sittten aikuisopiskelijanaaa päivälukiosssa niin ne 17 vuotiaaat tytöt oli ihan kiimassa kokoaika. Mä en kylllä ajatelllut niitä sillätavallla. Menii biologian kursssilla vähän aiheeet vähän väärään suuuntaan.
Kannattaa yrittää seurata niitä ja tiedustella niiden puhelinnumeroita. Sitten kun oot saanut selville missä ne asuu niin sun on helppo odottaa niitä siinä ulkopuolella. Muista että sinnikkyys palkitaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä oliiin joskus jotain olisko ollut 8 vuotta sittten aikuisopiskelijanaaa päivälukiosssa niin ne 17 vuotiaaat tytöt oli ihan kiimassa kokoaika. Mä en kylllä ajatelllut niitä sillätavallla. Menii biologian kursssilla vähän aiheeet vähän väärään suuuntaan.
Mä ennn tiedä mikä mua vaivaaa mutta mä olen aina tykännny milffeistä. Muistaaan lapsena kun olin ääänitttäny kasetille jumppavideota josssa kaksi milffiä jumpppaa, nauhoitus meni katki kun salkkarit loppui ja alkoi näkymäään yhtäkkiä kun kaksi milffiä jumppaa tvsssa. Mun kaveri vaaan ihmetteli "tykkääksä oikeeesti tällaisista naisista".
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää seurata niitä ja tiedustella niiden puhelinnumeroita. Sitten kun oot saanut selville missä ne asuu niin sun on helppo odottaa niitä siinä ulkopuolella. Muista että sinnikkyys palkitaan!
Joo ehkä toi moikkaaminen on vaa parempi vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Sä 5-kybäne ja tytöt teinejä?
Silloin paras konsti on ajaa bemarilla tyttöjen luokse ja pyytää kyytiin ja luvata kan nab ista ja siuideriä. Peace
Lääkärileikein se tustuminen usein alotetaan.
Sanot: Moi!. Istut viereen ja alat juttelemaan. Ja jos paikalla ei ole muita niin eikun vain RAISKAAMAAN.
Kättä housuun ja peppuun vaan. Mitä ne mahtaa kun olet kuitenkin vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Ykksi tyttö kattoi esiim mua ja kyseli etttä voiiko panna jos on raskaaana ja opettaja siihen tokaisi että tämä ei nyt varsinaisesti kuuulu tämän kurssin aiheeseeen muttta...
Vierailija kirjoitti:
Sanot: Moi!. Istut viereen ja alat juttelemaan. Ja jos paikalla ei ole muita niin eikun vain RAISKAAMAAN.
Ei saa raiskata
Up