Työpaikkasuhde hiipui, miten jatkaa ystävinä?
Tykätään toisistamme paljon, mutta perhe menee edelle. Miten jatkaa tällaisessa tilanteessa ystävinä?
Kommentit (22)
No kannattiko aloittaa jotain työpaikkaromanssia? Ei ne kestä.
Voi jatkaa ystävinä, meillä on jatkunut vaikka vetovoima onkin lähtenyt pois.
Me ei pystytty jatkan ystävinä, koska fyysinen vetovoima oli vaan niin iso monen vuoden jälkeenkin. Kokeiltiin, et mä vaihdan työpaikkaa, mut ei sekään auta. Suhde jatkuu edelleen.
Petitkö puolisoa?
Ainakin kannattaa puhua suoraan työpaikkasäädölle eikä jättää roikottaan.
Ihan normia että perhe vie voiton, jos olet / olette fiksuja niin eiköhän tuo tule onnistumaan.
Tunteet hiipuu jos vähentää yhteydenpitoa alkuun ainakin.
Minä odottelen vst tapahtuvaksi itselle lähiaikoina. Ja vinkit kiinnostaa täällä myös. Olen jutussa se kiinnostuneempi joka tipahtaa sitten korkeammalta kun päättyy, miehelle tuskin ongelma jatkuu miten jatkuu..
Toinen..
Vierailija kirjoitti:
Me ei pystytty jatkan ystävinä, koska fyysinen vetovoima oli vaan niin iso monen vuoden jälkeenkin. Kokeiltiin, et mä vaihdan työpaikkaa, mut ei sekään auta. Suhde jatkuu edelleen.
Oletteko varattuja?
Mitä jos vaan keskittyisit siellä töissä ihan töiden tekoon. Ei työkaverien kanssa tarvitse olla edes ystävä muusta puhumattakaan.
Kuin pitkälle menitte? Pitkäänkö kesti?
Riippuu oliko pikku tykästyminen vai petipuuhia. Varattu vai sinkku tuo "kohde"?
Ap huhuu..
Vierailija kirjoitti:
Minä odottelen vst tapahtuvaksi itselle lähiaikoina. Ja vinkit kiinnostaa täällä myös. Olen jutussa se kiinnostuneempi joka tipahtaa sitten korkeammalta kun päättyy, miehelle tuskin ongelma jatkuu miten jatkuu..
Toinen..
Olet pettäjä?
Kerran viikossa panettte muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oliko pikku tykästyminen vai petipuuhia. Varattu vai sinkku tuo "kohde"?
Ap huhuu..
Kesti yli 2 vuotta ja oli petipuuhia.
Eikö se ole sitten hyvä tilanne jos homma hiipui. Pahempi jos jompi kumpi olisi rakastunut ja haluaisi jatkaa. Jos tunteet hiipui niin kaverina voisi onnistua jatkumaan.
Molemmilta tunteet hiipui? Vai vain sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu..
Kesti yli 2 vuotta ja oli petipuuhia.
Mihin suhde hiipui?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole sitten hyvä tilanne jos homma hiipui. Pahempi jos jompi kumpi olisi rakastunut ja haluaisi jatkaa. Jos tunteet hiipui niin kaverina voisi onnistua jatkumaan.
Hiipui kun kumpikaan ei pysty hajottamaan perheitään. Himot on ihan ennallaan.
Oletteko yhdessä miettineet että haluatte jatkaa ystävinä?
Miksi tarvii jatkaa ystävinä, ettekö voi antaa kaiken vain hiipua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiipui kun kumpikaan ei pysty hajottamaan perheitään. Himot on ihan ennallaan.
Vaikeaa tulee sitten olemaan. Parempi olis jos vaihtaisitte työpaikkoja ja lopettaisitte kaiken yhteydenpidon. Todennäköisesti näkeminen mutta erossa oleminen vaan ruokkii sitä himoa ja hetken päästä olette kuluttavassa on/off-kierteessä.
Annat ap bj:a autossa parkkipaikalla tai sitten siivouskomerossa, silleen jatkatte ystävinä eteenpäin.
Vain tyhmä sekaantuu työpaikalla.
Nääh.
Ota loparit.
Up