Äääääh, pidänkö tämän takin vai en..
http://www.ellos.fi/ellos-collection/parkatakki/396267?N=1z141poZ1z141rt
Tuli postissa tänään, hintaa olis 44e kun käytin siihen 1 alennusedun, mutta en tiedä pitäisinkö takin vaiko en..musta siis väriltään ja tuon karvahärpäkkeen irrotan jos pidän.
Kommentteja?
Kommentit (9)
Ei mikään, mutta olen nykyisin aika tarkka ostoksieni ja rahankäytön suhteen, ilm koska en ole töissä vaan työtön ja seur nautin palkkaa toivon mukaan elo-syyskuussa-14 koska aloitan opiskelut tammikuussa.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:46"]
Miksi tilasit, jos et tiedä, aiotko edes pitää?
Ymmärrän, jos koko on hippasen nafti/väljä, että pähkii, mutta... Mikä siinä on nyt vikana?
[/quote]
Jos istuu hyvin sulle, niin pidä ihmeessä. Käytännöllinen perustakki, tykkään.
no ihan kivalta tuo näyttää mutta tarvitsetko uutta takkia? siitähän se riippuu. jos sulla on jo käyttökelpoisia talvitakkeja, niin sitten ei kannata ostaa.
Tarvitsen, ja en tarvitse.
Ei pakkassäille mulla on viimevuonna ostettu ei perspituinen nahkatakki ja sitten on 2, tosin aika kuluneita jo, takapuolen peittävää syystakkia joilla ei kyllä enää tarkene. Talveksi on "satavuotta vanha" ei perspituinen suht ohut toppatakki joka menis esim pihalla lasten kanssa ja sitten viimetalvena ostettu siistimpi takapuolen peittävä villakangastakki.
Toisin sanoen kyllähän mä sillä villakangastakilla pärjäisin mutta..
ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:46"]
no ihan kivalta tuo näyttää mutta tarvitsetko uutta takkia? siitähän se riippuu. jos sulla on jo käyttökelpoisia talvitakkeja, niin sitten ei kannata ostaa.
[/quote]
onko koko liian nafti? jos on vähänkin niin palauta
no jos sulla on talveksi pelkkä villakangastakki, niin sinuna ostaisin tämän. itse ainakin kaipaan joskus räntäkeleille tai ulkoiluun jotain spottisempaakin. jos tuo kerran on muuten kiva niin 44e on kuitenkin takista aika halpa hinta.
Sinun tapauksessasi pitäisin takin , tuo on sopivasti jotakin siitä ohuen toppatakin ja villakangastakin väliltä.
Ei, se on juuri passeli ja istuva. Ei ole löysää eikä ole liian tiukkakaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:01"]
onko koko liian nafti? jos on vähänkin niin palauta
[/quote]
Miksi tilasit, jos et tiedä, aiotko edes pitää?
Ymmärrän, jos koko on hippasen nafti/väljä, että pähkii, mutta... Mikä siinä on nyt vikana?