Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö jotain hyvää laihdutusblogia, joka täyttää nämä ehdot:

Vierailija
13.11.2013 |

- blogia pitää aikuinen nainen (eli vähintään 25-vuotias)

- blogistilla on oikeasti ylipainoa (ei mikään "apua, vaaka näyttää 48 kg, haluan painaa 45 kg!")

- tavoitteena normaalipaino, hoikka, kiinteä keho, EI mikään wannabe-fitness-lihastenpullistelija

- painonpudotusta tavoitellaan maltillisesti ja järkevästi syöden, ei mitään fanaattisia ruokavalioita tai kaalisoppakuuria tai nutrilettejä (ainakaan koko aikaa)

- kivasti kirjoitettu ja inspiroiva

Noh, löytyykö? Blogilistalta olen itse etsinyt mutta tähän asti aika huonolta on näyttänyt...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis käsitettävä, että toivomaani blogia ei ole olemassakaan, vai eivätkö av-mammat tiedä tällaisesta?! Olen mykistynyt :O

ap

Vierailija
2/4 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too big to be me? Onko liian fitnesskissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useammankin tuollaisen blogin, mm. omani, mutten todellakaan kerro niiden nimiä täällä. Kaikki ovat kyllä ihan avoimia blogeja, jotka löytyvät laihdutusblogien lukulistoja klikkailemalla. Kun löytää yhden, on muiden samantyylisten löytäminen helppoa.

Vierailija
4/4 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni pitää tällaista blogia, ei varsinaisesti laihdutusblogi mutta viime aikoina valtaosa postauksista on ollut painonpudotusaiheisia :) http://niinainbelfast.blogspot.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi