Miksi mies lähenee aina kun itse etäännyn? Tekee minut epävarmaksi hänen omista tunteistaan.
Ihastuin aiemmin mieheen ja oli tarkoituksena lähentyä, eli tein tikusta asiaa ja viestittelimme. Hän kohteliaasti aina vastaili kyllä mutta huomasin että ei ollut kovin kiinnostunut juttelemaan sen kummemmin.
No päätin etääntyä ja kun näimme niin olin hyvin asiallinen ja osin kylmäkin. Halusin pitää viileän kontaktin.
Se sai aikaan sen että kiinnostui, laitteli viestiä ja hakeutui seuraani ja on minua kohtaan nyt sitten sellainen että lämmittää taas omia fiiliksiäni.
Hän ei siis ole mikään huono tyyppi ollenkaan vaan ilmeisesti aika estynyt jollain tapaa.
Nyt en tiedä jatkanko oloani etäisenä vai lähennynkö. Tuntuu että heitti pallon vielä minulle mutta en tiedä kannattaako siitä ottaa koppia.
Kommentit (12)
Kuka jaksaa tällaisia pelejä? Jos ei synkkaa niin ei synkkaa.
Unohda suosiolla ihmiset jotka ovat yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista. Samanlaista se suhdekin sitten on.
Minulla samanlainen nainen. Kun viesittelen tai ehdotan tapaamista, ei kuulu mitään, tai jotain epämääräistä, mutta kun ei pidä yhteyttä, soittaakin että on ovellani tms. Tiedän kyllä että jos menen ovelle ja soitan että tulen käymään, tarjoaa kahvit ja kaikki onkin hyvin, mutta se ei tunnu oikealta, enkä voi tietää milloin on kotona. Luovutin, suosittelen samaa.
Voi hyvää päivää miten lapsellista, no sinänsä olette loistava match kun kummatkin pikkulapsen tasolla
Mies toistaa lapsuusjuttuja eli kun hänen vanhempansa olivat etäisiä, niin naisenkin pitää olla jotta häntä kiinnostaa. Et voi asialle mitään.
Narsisti ei nussi kun haluaisit, vain silloin kun et halua. Kaikki aina päinvastoin. Sen tarvii tuntea pitävänsä kontrollin.
Jätä. Et ole miehen terapeutti. Miehellä on vaikeuksia sitoutua ja näyttää tunteita johtuen äititraumasta. Äititraumaa EI HOIDETA parisuhteella, vaan terapialla. Jatka etsimistä. Linkkaa miehelle Talkspace verkkoterapian sivut. Sitten estät, etkä vastaa tuntemattomasta lähteestä tuleviin yhteydenottoihin, koska kuten sanottu mies tarvitsee terapiaa.
Niin. Hankala miettiä että mikä homma. Kiinnostuuko toinen kunnolla vai ei. Ja perääntyykö jos itse on lämmin. Ja jos toinen pelaa sitten se loppuisi, kun ei sitä jaksa. Entä mitä se etsii vai eikö mitään erikoista ja onko hänelle muut kuviot. Miten tuntea toista.
Hän on tällainen takaahalaaja. Kännissä voi kaatua päälle myös etupuolelta. Ei mikään miellyttävin miestyyppi.
Nololloo