Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten köyhillä aina varaa röökiin?

Vierailija
13.11.2013 |

Vaikka niiden syöpäkääryleiden hinta noussut ja nousee joka vuosi? Miten kädestä suuhun elävällä porukalla on varaa polttaa? Toivottavasti tämän päivän nuoret on fiksuja ja eivät edes yritä aloittaa tuollaista iljettävää tapaa, johon menee rahat ja terveys ja pahimmillaan vielä läheisen terveys.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nisti aina keinot keksii, että päihteensä saa. Nisti tinkii mieluummin ruuasta ja vaatteista kuin päihteestään, oli kyse sitten laillisesta tai laittomasta päihteestä.

Vierailija
2/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta design -vessapaperia vaan halvinta. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:18"]

[/quote]

se parempi veskipapru tulee halvemmaksi kun sitä ei tartte käyttää niin paljoa kerralla...

Vierailija
4/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Tuo ei kyllä aina pidä paikkaansa, sen verran kokemusta paskapapereista tähän ikään mennessä kertynyt. :D

Vierailija
5/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta itselleni vaatteita kuin joskus 3-5 vuoden välein, en käy kampaajalla/kosmetologilla..tupakkaan menee tosin vaan 30-40e/kk.

Vierailija
6/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa hetki sitten mietin, että enpä mä oikeasti voisi ostaa niitä kahta halpaa punkkupulloa/kk (keskimäärin) tai kahta karkkipussia lapselle/ kk, koska oon köyhä.

Mutta vielä köyhemmältä elämä tuntuu jos ei sitä joskus piristä pienellä herkkuhetkellä, tai viini-illallisella. Leivotaan sitten vähän useamman kerran leipää, tai syödään puuroa sen leivän sijasta.

Vierailija
7/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan 0-2 röökiä päivässä. Vaikka se olisi Suomesta ostettua ja maksaisi vitosen aski, ei mun päivän röyhyttely tee kuin 0-0,50 euroa päivässä, keskimäärin ehkä 7,50 euroa kuussa. Sen vielä kärsii maksaa.

Vierailija
8/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no wc-paperi tuli minullekin mieleen en aina osta sitä vaikka loppuu. käsisuihku on parempi, hellempi ja hygienisempi. Tupakoivana en maista ruokaa joten voin ostaa mitä vaan halpaa paskaa kunhan nälkä lähtee. Maito ei maistu hyvälle joten vesi käy ihan ookoosti. Ostan aina ensin askit ja sitten mietin mitä loppu rahoilla teen. 

MIINUSTAKAA

vaikka vastasinkin kysymykseen rehellisesti :)

Vierailija
9/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy ollenkaan töissä niin ei mee rahaa työmatkoihin

Vierailija
10/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä priorisointia.

Vierailija
11/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella laskuun vaan. Itse tilasin tuolta www.lahjakorttishop.com

Vierailija
12/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan polttanut sitä yhtäkään.

Alkoholi on kyllä pahe. sitä ostan säännöllisesti: yksi viinipullo kolmen kuukauden välein ja siideriä kaksi tölkkiä uutena vuotena.

Juuri viime viikonloppuna nautiskelin viime uuden vuoden toisen siiderin :)

Vierailija
13/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossu maksaa muut kulut - vaikka uuden pyykkikoneenkin - tosi on.

Vierailija
14/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessuun ja kaljaan näyttää aina olevan varaa, mutta terveelliseen ruokaan ei sitten jääkään juuri mitään. Höttöhiilareita maaruun ja sätkä huuleen. Lapsetkin on kyllästetty jo vauvaiästä lähtien ja polttelu alkaakin sitten samaan aikaan kuin koulukin. On se vaan hienoa, kun vanhemmat siirtävät perinteitä lapsilleen!

Vierailija
15/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:31"]

Kessuun ja kaljaan näyttää aina olevan varaa, mutta terveelliseen ruokaan ei sitten jääkään juuri mitään. Höttöhiilareita maaruun ja sätkä huuleen. Lapsetkin on kyllästetty jo vauvaiästä lähtien ja polttelu alkaakin sitten samaan aikaan kuin koulukin. On se vaan hienoa, kun vanhemmat siirtävät perinteitä lapsilleen!

[/quote]

Huono-osaisuus tuppaa periytymään...

Vierailija
16/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan askista 3 euroa, kuussa menee 80-90 euroa tupakkaan. Se on 1/30 osa nettotuloistani. T. Yh

Vierailija
17/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:18"]

[/quote]

ei wc-paperia ostaa tarvitse, meidänkin ja tiedän muitakin, taloyhtiön sauna ym tiloista häviää aina wc-paperit, kai ne joku hakee, jolla menee kaikki rahat tupakkiin, ettei paperia pysty enää ostamaan

ihmisellä yleensä riittää aina rahaa siihen, minkä kokee tärkeänä, mikä se kellekin on, wc-paperille on muuten hyvä kilpailija = vesi

Vierailija
18/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä olekaan. Siksi he ovat köyhiä.

Vierailija
19/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää ripsipidennykset ja suihkurusketuksen pois.

Vierailija
20/76 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta menee veroihin suurin osa. Ettei tarvi hirveän huolissaan ola, mihin ne rahat oikeen menee. Voisihan sitä tietysti syödä sipsejä kermaviilidipissä ja possumunkkeja  samalla rahalla. Tai kenties käydä kampaajalla, sekä tilata lehti. Tai ostaa ihan uusia vaatteita välillä, ei kirpparilta kaikkea. Kenties myös syödä oikeaa kalaa kalapuikkojen asemesta. Joku maksaa bussilipun koerpeen ja lähtee keräämään mustikoita. Hyväklä säkällä saa lisärahaa, eikä tarvi helikopterilla pelastaa eksynyttä. Niin, elämä on täynnä valintoja, mitä se ulkopuolisille kuuluu, miten kukin rahansa käyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi