Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luullaanko sua nuoremmaksi kuin olet?

Vierailija
13.11.2013 |

Itse olen lähes 4-kymppinen ja jatkuvasti saa kuulla sellaisilta jotka eivät tiedä ikääni kommentteja siitä kuinka vaikka voin tehdä lisää lapsia kun olen noin nuori. Kivahan se tietysti on jos ei ikälopulta näytä mutta vähän ujona ihmisenä sitä jotenkin hämmentyy eikä oikein osaa kommentoida mitenkään. En sit tiedä minkä ikäiseksi minua luullaan.. Vai liekö jutut niin lapsellisia että siksi luullaan nuoremmaksi:) Onko muilla tällaista ja miten kommentoitte?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me nuorelta näyttävät rupsahdetaan sit kertaheitolla!

Vierailija
42/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Kolmevitoseksi asti luultiin, nyt olen ottanut oman ikäni kiinni ja varmaan päässyt ohikin...

40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pukeutumistyyli ja hiustyyli ja yleinen olemus vaikuttavat siihen, minkä ikäiseksi ihmistä oletetaan. Ei ne ole pelkästään ne naaman kurtut tai kaularypyt tai sileä iho tai ei-sileä iho...

Vierailija
44/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:34"]

Juuri tuo kyllä ärsyttää töissä (olen siis myyjä) kun välillä tuntuu että asiakkaat ajattelevat että joku vanhempi myyjä voisi palvella heitä asiantuntevammin. Ja eihän siinä voi sanoa että eikö tällainen keski-ikäinen ole riittävän vanha. Ap

[/quote]

Eli et osaa työtäsi. Joko lähestyt ihmisiä oudosti tai annat kuvan ettet tunne myymiäsi tuotteita!

Vierailija
45/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 17:14"]

Myös pukeutumistyyli ja hiustyyli ja yleinen olemus vaikuttavat siihen, minkä ikäiseksi ihmistä oletetaan. Ei ne ole pelkästään ne naaman kurtut tai kaularypyt tai sileä iho tai ei-sileä iho...

[/quote]

Mutta se sama pukeutuminen, joka ikäiseltään näyttävällä on ihan normaalia pukeutumista, ei riitä teiniltä näyttävälle. Mä en esim. pukeudu mihinkään teinivaatteisiin vaan sellaisiin tosi normaaleihin "perusvaatteisiin", en tätimäisiin mutten mihinkään collegehousuihinkaan. Kengissä on yleensä vähän korkoa, takkina villakangastakki tai trenssi, housuina farkut (farkut onkin mun pukeutumisessa varmaan se teinimäisin osa vaikken mitään perse vilkkuu -farkkuja käytäkään vaan sellaisia tavallisia, suht tiukkoja mutta neutraaleja farkkuja). Mutta jos on lapsen naama, niin vaikea sitä on pukeutumisellakaan pelastaa.

Luulen, että naaman ja kropan lisäksi kyllä tuossa olemuksessa sitten on jotain lapsekasta vaikka en haluaisi olevan.

19

Vierailija
46/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:34"]

Juuri tuo kyllä ärsyttää töissä (olen siis myyjä) kun välillä tuntuu että asiakkaat ajattelevat että joku vanhempi myyjä voisi palvella heitä asiantuntevammin. Ja eihän siinä voi sanoa että eikö tällainen keski-ikäinen ole riittävän vanha. Ap

[/quote]

Eli et osaa työtäsi. Joko lähestyt ihmisiä oudosti tai annat kuvan ettet tunne myymiäsi tuotteita!

[/quote]

Veikkaan ap:n viittaavan tilanteisiin, joissa heti kättelyssä pyydetään "aikuista" paikalle.

Vierailija
47/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tiedä.Mä luulen että näytän siltä mitä olen eli alle 40-vuotiaalta.Mulla on kaksi teinilasta.Ne pitää mut nuorekkaana jatkuvine vaatimisineen.

Vierailija
48/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 onko sulla muuttunut paperien kysyminen sen ikäuudistuksen jälkeen? Kuten tässä joku muu jo viittasi.

Mulla on samalla tavalla, eli ennen sitä kysyttiin suunnilleen joka toisella käynnillä paperit, ostin mitä tahansa Alkosta. Ikäuudistuksen jälkeen Alkossakin jätetty paperien kysyminen.

Se on musta outoa, kun aiemminhan kysyttiin just kaikilta alle 21 näyttäviltä.

Mä pukeudun myös pääasiassa ihan aikuismaisesti, mutta tukka on aina nuorekas. Sitten lenkkivarusteissa olen heti teinimmän näköinen.

Entä onko sulla ryppyjä? Mulla on pari otsaryppyä ollut kakskymppisestä. Nyt ihan parin viime vuoden aikana tullut juonteita dekolteen alueelle. Paperien kysymiset on todellakin vähentyneet huomattavasti, mutta edelleen uudet ihmiset kuvittelevat mielessään n 10 vuotta nuoremmaksi.

14

Vierailija
49/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotiaana multa kysyi yksi poika että kirjoititko ylioppilaaksi tänä keväänä? Vastasin, että on tässä jo muutama kevät mennyt kirjoitusten jälkeen ja olen jo käynyt sen jälkeen ammattikoulun ja AMK:n sekä pitänyt välivuoden. Saman ikäisenä mua luultiin n. 22 vuotiaaksi vaikka olin tämän henkilön kanssa käynyt läpi mm. mitä olin opiskellut ja niistäkin olisi voinut päätellä etten olisi millään ehtinyt. 

37-vuotiaana työkaveri luuli 40-vuotiaaksi. Se kirpaisi. Huomasin, että n. 5 vuotta stressaavassa työssä on vanhentanut mua n.10 vuotta ulkoisesti.

Vierailija
50/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 17:31"]

19 onko sulla muuttunut paperien kysyminen sen ikäuudistuksen jälkeen? Kuten tässä joku muu jo viittasi.

Mulla on samalla tavalla, eli ennen sitä kysyttiin suunnilleen joka toisella käynnillä paperit, ostin mitä tahansa Alkosta. Ikäuudistuksen jälkeen Alkossakin jätetty paperien kysyminen.

Se on musta outoa, kun aiemminhan kysyttiin just kaikilta alle 21 näyttäviltä.

Mä pukeudun myös pääasiassa ihan aikuismaisesti, mutta tukka on aina nuorekas. Sitten lenkkivarusteissa olen heti teinimmän näköinen.

Entä onko sulla ryppyjä? Mulla on pari otsaryppyä ollut kakskymppisestä. Nyt ihan parin viime vuoden aikana tullut juonteita dekolteen alueelle. Paperien kysymiset on todellakin vähentyneet huomattavasti, mutta edelleen uudet ihmiset kuvittelevat mielessään n 10 vuotta nuoremmaksi.

14

[/quote]

No joo, Alkossa kyllä kysellään edelleen (vaikka siellä edes ei ole tuota k-30 -sääntöä), kaupoissa harvemmin. Toisaalta ostankin kyllä kaupoista aika harvoin alkoholia.

Ei mulla pahemmin ryppyjä ole, tosin kun itse syynään niin on tuossa silmien alla ihan vähän juonnetta. Äkkiseltään katsottuna ei kyllä varmaan ryppyjä näy.

Hiustyylistä on vaikea sanoa, kun eri ihmisellä toinen tyyli näyttää nuorekkaalta ja toinen vanhentavalta. Esim. tuossa linkissä on aika sekalaisia hiustyylejä http://www.iltalehti.fi/kysystailaajalta/2012062015735701_as.shtml

19

Vierailija
51/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mutta on mulla ainakin vaaleahkot hiukset. Se varmaan nuorentaa. Pidin tummiakin hiuksia, mutta en viitsi koko ajan värjätä, kun oma väri on kuitenkin melko vaalea tai ainakin liian vaalea tumman hiusvärin ylläpitämiseen.

Hiusväriä lukuunottamatta mun tyylini ja jopa kasvonpiirteenikin ovat aika samanlaiset kuin tuossa linkissä Ginnifer Goodwinilla keskimmäisessä kuvassa (en siis muuten näytä häneltä, mutta keskimmäisessä kuvassa on kyllä vähän samaa näköä "yleisilmeessä"). En siis mielestäni tyyliltäni ainakaan mikään teinimäinen.

19

Vierailija
52/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan. Olen pyöreäkasvoinen babyface. Ikää 35, esikoinen täyttää 18, joka lisää hämmenystä. Kun tapaan lasten opettajia, kavereiden vanhempia tai lasten kavereita, heidän ensimmäinen kysymys on lähes poikkeuksetta "olemmeko siskoksia"

Vierailija
53/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa tuohon myyntihommaan..eipä siinä ehdi ammattitaito kauheasti esille tulla jos heti tervehdyksen jälkeen blokataan. Ja sitä tytöttelyä myös saa kuulla riittämiin. Kyseessä siis pienehkö erikoistavaramyymälä...

Vierailija
54/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan lähes poikkeuksetta ja on aina luultu. Samoin on isäni kohdalla, sieltä varmaan perinyt noi "nuoruusgeenit" :)

Vierailija
55/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttely kyllä ärsyttää joskus aika paljon...milloinkahan sitä alkaa olla nainen jos ei sitä neljäkymppisenä kolmen lapsen äitinä ole?

Vierailija
56/56 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, mulla on saman tyyppinen kampaus myös kuin Ginniferillä keskimmäisessä kuvassa. Mun mielestä kyllä Ginnifer näytti siinä kuvassa vanhemmalta kuin noissa muissa. Erikoista myös se että Haydeniä pitkä tukka vanhensi, Ginnifer oli ihan teinin näköinen pitkällä tukalla.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi