Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuinen ihinen kehtaa pesettää kämppänsä kaverilla?!

Vierailija
19.09.2013 |

ohanna Mia Mari Tukiainen Kaikki keikatkin pitäisi tässä hoitaa vielä. Ihanaa, enkeliystäväni Heidi-Maria siivoaa juuri ammattisiivojien kanssa asunnon ihan uuteen uskoon, kristallikruunutkin jo kimaltaa. Postiani en ole saanut avattua aikoihin, viimeksi olin onnellinen Ruotsissa Emmy Rich luona joka myös sanoi vanhempiensa kanssa, että olen aivan ihana ihminen. Järkyttävää kun oma kansa dissaa ja lehdet ovat antaneet musta ihan väärän kuvan!!!!! Ajojahti on jatkunut jo vuosia, eihän kukaan ihminen kestä tällaista!!!!! Enkä ole mikään "sekopää, itserakas, väkivaltainen narsisti." Ulkomailla se kyllä huomataan, mutta ei omassa maassani.
2 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää
Johanna Mia Mari Tukiainen Narsismi on nykyisin muotisana ja sitä käytetään väärin. Ihmiset eivät näytä tajuavan mitä tarkoittaa todellinen narsismi. Arto Länsman on siitä hyvä todiste.
muutama sekunti sitten sovelluksesta mobile · Tykkää

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Solarimissa-vaikka-melooman-riskia/1017933

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Solariumiin-ja-seksia-lisaa/1017930

Kommentit (5)

Vierailija
2/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohanna Mia Mari Tukiainen Tosi mielenkiintoinen haastattelu muuten juuri menossa edessäni yhden hotellin aulassa. Jotain tummaihoista miestä haastatellaan naisten pahoinpitelystä, silpomisesta, ns.ympärileikkauksesta jne. Kamalaa, nyt mun kasvojen laikut vaan pahenee!!!
7 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää

Johanna Mia Mari Tukiainen Hah, nyt toi TV kuvaaja tunnisti mut ja pyysi mukaan haastatteluun! Krääh, ei tämän näköisenä!
3 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Mia Mari Tukiainen Läski on ihan täysin ERI ASIA kuin minä!!!!! Esim. "Paljastuskirjani" takana oleva ex-keikkamyyjäni on läski Mia Oksanen!!!! Kai sitä nyt kuka tahansa lihoaa kovan stressin ja masennuslääkkeiden kanssa!!!!! Voin ihan hyvin pudottaa 10kg painoa, mutta en mä nytkään mikään lihava ole. Ei vittujen kevät, nyt on pakko kiroilla. Ja iän mukana aineenvaihdunta hidastuu, plus geenini ovat aina olleet sellaiset että paino nousee helposti. Painoindeksini on tällä hetkellä 24, se EI ole lihava !!!!!!!
2 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää

Vierailija
4/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
5/5 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä