Kuinka mustasukkainen olet puolisostasi?
Arvioi pisteillä kuinka mustasukkainen olet 0 on ei yhtään mustasukkainen ja 10 olen sairaalloisen mustasukkainen. Muut numerot jotain tältä väliltä.
Oma arvo omasta mustasukkaisuudesta on 4. Eli ihan vähän alle keskitason. En tiedä onko se tervettä vai ei, mutta ainkin jonkin verran olen mustis, mutta en kuitenkaan tasoa, että minun pitäisi mitenkään valvoa puolisoni tekemisiä.
Kommentit (33)
En yhtään, siis 0. Luotan täysin siihen että se rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa. Se ei tee mitään mikä vaarantaisi meidän parisuhteen, se on ihan varmaa. Ja jos se joskus kyllästyy muhun tai rakastuu johonkin toiseen, en voi sille mitään, eikä se vahtimalla muutu.
0. Se on aikuinen mies ja vapaaehtoisesti minun kanssani, osaoittaa rakkautta ja kunnioitusta, ei ole syytä epäillä. Ja jos joskus mokaa niin mietitään sitten, mutta en elä parisuhdettani vahtimalla ja rajoittamalla siitä mitä VOISI tapahtua.
Koska tämä on vauva-palsta ja täällä kirjoittajien kuuluu olla superihmisiä ilman "vääriä" tunteita niin on vastattava 0-1 jottei tule mollatuksi ja tallatuksi maanrakoon.
En oo mustis ja toivottavasti mun kulta ei myöskään ole musta.
No vaikka luotan mieheeni, niin kyllä jos joku akka yrittäisi jotain niin olisin mustasukkainen joten olisko joku 3. Mies on aina sanonut että ei ole yhtään mustasukkainen, ja mun mielestä sais kyllä edes vähän olla.
9+
meillä on riitoja mun mustispuuskien takia paljon.
sanotaanko 5,sillä olen napannut aikoinaan melkoisen "pelimiehen" eli tiesin että niitä naisia menneisyydessä on.. ja tämän aiheutti mustasukkaisuutta, jos vaikka törmäsimme näihin jossain. Mutta nykyään kun muutimme muualle,ei niitä entisiäkään enää näe, ja mies on enimmäkseen kotona viihtyvää tyyppiä,on pisteet laskeneet 3 :)
0. Ei siis vois vähempää kiinnostaa. Ei kyllä mieskään ole mustasukkainen minusta.
Olen n.7 koska normaali mustasukkaisuus on tervettä ja välttämistä. En haluaisi myöskään että mieheni olisi ihan hällä väliä minun suhteen.
Silti en usko puolin enkä toisin olevan mustasukkaisuuteen syytä. Rakastamme toisiamme ja luotamme.
9, en stalkkaa kaduilla mutta ratsaan puhelimet.
Ehkä 4, sillä vaikkei mies olekaan mikään saalis niin otti itse minut aikoinaan osin oleskeluluvan vuoksi ja osin säälistä. Mies ei kyllä liiku niin paljoa ulkona että sen joku löytäisi, vain työpaikka-tarha-kauppa-koti linjalla ja mahdollisesti viikonloppuisin peräti rautakaupassa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:49"]
Olen n.7 koska normaali mustasukkaisuus on tervettä ja välttämistä. En haluaisi myöskään että mieheni olisi ihan hällä väliä minun suhteen.
[/quote]
Mitä hälläväliä se on, jos luottaa ja uskoo toiseen niin ettei pelkää sen pettävän?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:46"]
No vaikka luotan mieheeni, niin kyllä jos joku akka yrittäisi jotain niin olisin mustasukkainen
[/quote]
Mun mielestä taas on kivaa jos joku akka yrittää jotain. Hauska katsoa kun oma mies kelpaisi muillekin, ja se tekee niille heti selväksi että ei kiinnosta.
Minulla on seurustelusuhteissa mennyt laidasta toiseen, ihan siitä miehestä riippuen. 0 sen kanssa, josta en oikeastaan välittänyt, olisi saanut mennäkin. Ja 10 kun olin todella rakastunut heikkoluotoiseen mieheen, mustasukkaisuudelle oli aihetta. Mitähän tämä nykytilanne olisi, varmaan 5, koska tiedän että hyvin tuo kelpaisi muillekin ja samalla luotan ettei mene.
2. luotettava mies, ei mikään naisten vilkuilija. jos pettäisi, tietäisin, että tekee sen hyvästä syystä.
Ehkä yksi. Mutta en juuri välitä hänestä muutenkaan.
5. En alkuvaiheessa ollut, mutta nyt olen. Sen aiheutti eräs hänen naiskaveri, joka tunki käden hänen housuihinsa yökerhossa. Seistiin miehen kanssa tiskillä vastatusten ja tää nainen tulee mieheni taakse varsin kiimaisen näköisenä. Miehellä levähti silmät lautasiksi ja kun nainen oli lähtenyt, kysyin mitä se teki.
En halua että mieheni näkee häntä (ei onneksi ole nähnytkään kuin kerran sen jälkeen kaveriporukassa).
Tosin kyllä oma miespuolinen kaverinikin kerran yritti kurkotella kädellään mun tisseille (ihan vitsillä, ei tositarkoituksella) ja siitä mieheni vähän pillastui :). Muistuttaa vieläkin asiasta mua. Eli taidetaan olla lopulta yhtä mustasukkaisia.
Ei olla näiden tapausten jälkeen oltu hirveästi eri porukoissa ulkona. Itsekin kyllä haluaisin mennä poikakavereiden kanssa, mutta pelkään että mies on yhtä mustis kuin minä siitä jos mies menisi naiskavereiden kanssa ulos.
Sanoisin yli keskitason, eli ehkä joku 7-8. Miehellä oli yksi ihastus vajaa vuosi sitten, jonka kanssa jäi kiinni viestittelystä. Tiedän, että vaikka mieheni minua rakastaa, hänellä on ollut paljon omia ongelmia, joita ei ole osannut selvittää. On hakenut kyseenalaista huomiota muilta naisilta suhteemme aikana. Tässä syy. On myös ollut ikänsä enemmän tai vähemmän naistenmies, joten entisiä on pitkä liuta ja on myös pettänyt entisiä tyttöystäviään. Ollut jollain tasolla riippuvainen toisten naisten huomiosta. On myös melko komea, joten sitä huomiota on siltä osin myös riittänyt..
Uskon kyllä ettei halua enää vaarantaa perhettään ja toivon että on oppinut tyhmyyksistään, mutta miehen yrityksestä huolimatta, ei silti vielä olla siinä pisteessä että luottaisin 100%.
10. Tapan jos joku yrittää jotain. Oikeasti. Anteeksi :)
Siis väliltä 0-10