Kuinka mustasukkainen olet puolisostasi?
Arvioi pisteillä kuinka mustasukkainen olet 0 on ei yhtään mustasukkainen ja 10 olen sairaalloisen mustasukkainen. Muut numerot jotain tältä väliltä.
Oma arvo omasta mustasukkaisuudesta on 4. Eli ihan vähän alle keskitason. En tiedä onko se tervettä vai ei, mutta ainkin jonkin verran olen mustis, mutta en kuitenkaan tasoa, että minun pitäisi mitenkään valvoa puolisoni tekemisiä.
Kommentit (33)
2. Luotan häneen täysin, mutta välillä olen mustasukkainen hänen huomiostaan. Ei ole kivaa, jos mies juttelee muiden kanssa ja ei huomioi minua yhtään.
Mun mies on niin sosiaalinen ja sitä myöten hällä on paljon tuttavia joka paikassa, joten miten voisin olla mustasukkainen. Päinvastoin, olen ylpeä hänestä. :)
0.
En usko että hän edes yrittää pettää, en usko että hän saisi ketään pettämään kanssaan vaikka yrittäisikin, ja melkeinpä ilahtuisin jos hän jäisi kiinni pettämisestä, koska silloin minulla olisi virallinen hyvä syy erota hänestä.
En ollenkaan mustis. Mies on vähävarainen duunari eikä ole seksikäs, vaikka onkin ihmisenä tosi sosiaalinen ja kiva. Kuka sitä yrittäisi vikitellä? Minäkin olen tämmöinen lättäjalkainen perusnainen, ei siis vikittelyä tälläkään suunnalla. Keskenämme meillä on kyllä hulvatonta ja hurjaa menoa... Itse asiassa, aina kun mies lähtee porukalla laivalle, pyydän ottamaan varmuuden vuoksi kortsut mukaan ja antamaan palaa, jos joku pyytää.
0, en ole mustasukkaista tyyppiä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että suhtautumiseni mieheen olisi ihan "hälläväliä", rakastan häntä suuresti!!! Mustasukkaisuus ei vain jotenkaan toimi minulla, en koe sellaisessa mitään järkeä. En myöskään voisi olla yhdessä mustasukkaisen ihmisen kanssa.
Ehkä 2. Luotan mieheeni, mutta jos ei olekaan luottamukseni arvoinen, saa mennä minun puolestani ja lujaa mennäkin, takaisin en ota.
Ehkä 3. Pelottaisi menettää hänen rakkautensa, mutta en sano isompaa numeroa, koska työstän asiaa koko ajan, ja järjellä tajuan, että en saa olla siitä niin riippuvainen. Luotankin kyllä häneen.
Nolla. Mustasukkaisuuteen on ihan turha tuhlata energiaa. Ilmaisen kiintymystäni mieluummin positiivisila tavoilla.
Minusta mies ei voi olla tärkeä, jos ei ole mustasukkaisuutta.
Tai sitten ajattelen eri tavalla mustasukkaisuuden kun moni tässä ketjussa
Ihme porukkaa täällä. Mitä järkeä olisi tuhlata aikaansa olemalla mustasukkainen? Jos vaimoni haluaisi uuden suhteen, minä en voisi sitä estää ja jos ei halua, mustasukkaisuudesta on vain haittaa.Mustasukkaisuus on osoitus luottamuksen puutteesta. On eri asia, jos puoliso on todistettavasti pettänyt luottamuksen, eikä silloin mielestäni enää ole kysymys mustasukkaisuudesta. Joten 0 tai korkeintaan 1 lienee osuvin arvio.
Vaimoni on tehnyt työmatkoja miespuolisten työkavereiden kanssa, jopa kahdestaan. Ovat mm. kierrelleet katselemassa nähtävyyksiä, jos työasioilta on jäänyt aikaa. Ei minulla silti ole mitään syytä epäillä vaimoani.
Minä olen myös tehnyt työmatkoja naispuolisten työkavereiden kanssa ja olen viettänyt heidän kanssaan myös vapaa-aikaa. Paras ystäväni on nainen ja pari muutakin naista lasken ainakin jonkinlaisiksi ystäviksi. En usko, että vaimonikaan on mustasukkainen.
En taitaisi jaksaa olla kovin mustasukkaisen puolison kanssa, sillä syitä epäillä varmasti löytyisi (naispuoliset ystävät ja työkaverit, omat tunnukset myös kotitietokoneilla, kännykkä, jota pidän kotonakin aina taskussa). Jos parhaan ystäväni sukupuoli olisi ollut ongelma suhteen alkuvaiheessa, suhde olisi päättynyt alkuunsa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 15:24"]
10. Tapan jos joku yrittää jotain. Oikeasti. Anteeksi :)
[/quote]
Ihan hyvä, kun joku sentään uskaltaa myöntää todelliset tunteensa. Myönnän itsekin olevani mustasukkainen miehestäni. Olen varmaan 8.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 15:24"]
10. Tapan jos joku yrittää jotain. Oikeasti. Anteeksi :)
[/quote]
Just. Ja yrittämisen määrittelet tietysti sinä omien kuvitelmiesi pohjalta.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:47"]
9+
meillä on riitoja mun mustispuuskien takia paljon.
[/quote]
tai no sanotaan, että 9+ oli ehkäliioiteltua, mies saa kyllä mennä illanvietoissa (ne kuuluu asiaan, en vastusta, mutta en pidäkkään) sun muissa, mutta minulla on kokoajan tunne, että mitä se siellä tekee ja kenen kanssa.