Ihanaa kun patterit menivät päälle viime yönä
Vaikka eivät vielä ole kovin lämpimiä niin enää ei tarvitse palella! Onko muita onnekkaita?
Kommentit (10)
Ei, ihanaa kun on viileää kerrankin. Tarkoituksella jätin eilen patterit vielä ales ..
Zinc
Sisällä 21,8 näin viileää ei ole ollut vuosiin ..
Tietenkin jos asiaan ei voi itse vaikuttaa, niin se on ongelma ja parempi, että lämpöä on ;)
Itse saan tehot päälle, vaikka heti, vaan patterista kääntämällä ;)
Zinc
Täällä vielä odotellaan lämmintä pattereihin, Newsec Kodisto ei kiirehdi moisen sivuseikan kanssa.
Onneksi on villasukkia ja sauna missä voi käydä lämmittelemässä.
Meillä on ollut kaikki patterit kiinni jo pari vuotta, myös koko talven yli. Täällä uudessa kerrostalossa on niin hyvät eristykset, että täällä tarkenee talvellakin t-paidassa ilman, että lämmitys on päällä. Tampereella asun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut kaikki patterit kiinni jo pari vuotta, myös koko talven yli. Täällä uudessa kerrostalossa on niin hyvät eristykset, että täällä tarkenee talvellakin t-paidassa ilman, että lämmitys on päällä. Tampereella asun.
Eli koko talo on kohta homeessa tai vähintään hengitysilmaongelmia kun ilma ei pääse kiertämään.
Meillä myös viihdytään viileässä. N. 20-21 on hyvä. Tosin pidetään takassakin tulta, tunnelman vuoksi.
Niin hullua tämä syksyllä "säästäminen".
Syksyn lämpötiloissa ei käytännössä synny säästöä. Kärsimys on turhaa, rakenteet kostuvat.
Jos on pakko säästää palelemalla, se pitää tehdä kuivassa pakkassäässä.
Vielä odottelen pattereiden heräämistä. Lisäksi viime kuukausina painoa tippunut, niin oma eristys huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koko talo on kohta homeessa tai vähintään hengitysilmaongelmia kun ilma ei pääse kiertämään.
Kyllä täällä on koneellinen ilmastointi päällä 24/7. Ilmastointisysteemi muuten tarkistettiin, putsattiin ja säädettiin viime vuonna.
Mä lämmitin eilen pönttöuunin niin on sopivan lämmintä.