Meillä ei saa tulla flunssassa kouluun niin osa opiskelijoista selvästi peittelee flunssaansa
Kommentit (10)
Mä ainakin niiskutan koko syksyn kun oon allerginen sienien itiöille.
Jos niistän 0-2 kertaa päivässä, niin onko minulla flunssa vai jotain muuta? Tätä voi jatkua suurimman osan vuodesta. Milloin on siitepölyä, katupölyä, lasten kavereiden lemmikeistä eläinpölyä jne.
En ihmettele. Meidän lapsi lähetettiin saman tien kotiin kun niisti kerran nenänsä. Eikä ole sairas saatika koronaa.
Mulla pistää yskittämään ja nenän vuotamaan ihan vaan kylmä ilma. Tokihan se olisi kivaa olla palkallisella saikulla koko talvi mutta minkäs teet...
Outoa porukkaa, menevät kouluun, vaikka saisi olla pois 😳
Mä joudun niistämään aina kun tulen kylmästä sisään tai jos syön lämmintä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa porukkaa, menevät kouluun, vaikka saisi olla pois 😳
Kai sitä täytyy valmistua vai pitääkö jäädä lukiolaisena sairaseläkkeelle?
Työkaverin kanssa juttelimme aiheesta. Hän kertoi ottaneensa hieman vettä väärään kurkkuun ja koittaen sitten vaivihkaa yskiä kurkkuaan selväksi, kun tunsi olonsa liki rikolliseksi yskiessä toimistolla. Itsellä oli sama olo, kun aivastin. Töissä ohje, että pitäisi jääd kotiin hengitystieoireista. Eipä olisi montaa työpäivää kertynyt, jos joka aivastus, yskähdys tai niistäminen estäisi työn.
Ohjeistin lapsiani että jos yskittää tai nenä valuu niin menevät vessaan yskimään/niistämään
Meidön tokaluokkalainen tekee samaa. Ihmettelin mitä se nykii ja miksi oli ihan punainen. Pidätteli yskää, että pääsee kouluun. :D