Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei saa tulla flunssassa kouluun niin osa opiskelijoista selvästi peittelee flunssaansa

Vierailija
17.09.2020 |

Pidättelee yskää ja niiskuttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidön tokaluokkalainen tekee samaa. Ihmettelin mitä se nykii ja miksi oli ihan punainen. Pidätteli yskää, että pääsee kouluun. :D

Vierailija
2/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin niiskutan koko syksyn kun oon allerginen sienien itiöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niistän 0-2 kertaa päivässä, niin onko minulla flunssa vai jotain muuta? Tätä voi jatkua suurimman osan vuodesta. Milloin on siitepölyä, katupölyä, lasten kavereiden lemmikeistä eläinpölyä jne.

Vierailija
4/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Meidän lapsi lähetettiin saman tien kotiin kun niisti kerran nenänsä. Eikä ole sairas saatika koronaa.

Vierailija
5/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pistää yskittämään ja nenän vuotamaan ihan vaan kylmä ilma. Tokihan se olisi kivaa olla palkallisella saikulla koko talvi mutta minkäs teet...

Vierailija
6/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa, menevät kouluun, vaikka saisi olla pois 😳

Vierailija
7/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun niistämään aina kun tulen kylmästä sisään tai jos syön lämmintä ruokaa.

Vierailija
8/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa porukkaa, menevät kouluun, vaikka saisi olla pois 😳

Kai sitä täytyy valmistua vai pitääkö jäädä lukiolaisena sairaseläkkeelle?

Vierailija
9/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa juttelimme aiheesta. Hän kertoi ottaneensa hieman vettä väärään kurkkuun ja koittaen sitten vaivihkaa yskiä kurkkuaan selväksi, kun tunsi olonsa liki rikolliseksi yskiessä toimistolla. Itsellä oli sama olo, kun aivastin. Töissä ohje, että pitäisi jääd kotiin hengitystieoireista. Eipä olisi montaa työpäivää kertynyt, jos joka aivastus, yskähdys tai niistäminen estäisi työn.

Vierailija
10/10 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistin lapsiani että jos yskittää tai nenä valuu niin menevät vessaan yskimään/niistämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä