Lääkäriä paikalla? Kilpirauhasen vajaatoiminnasta!
Sain kilpirauhasarvoni tänään, jotka olivat TSH 8,87 ja T4-V 12,3. TSH kohonnut selvästi, mutta miksi lääkäri sanoi, että katsotaan asiaa uudelleen 2 kk päästä uudelleen? Oireita on runsaasti, joten en tajua, miksi sairauden toteamista pitää venyttää? Tähän mennessä oireet menneet mielikuvituksen piikkiin, mutta onneksi pääsin verikokeisiin.
Lääkärini on muun alan erikoislääkäri, joten en ymmärrä miksei hän lähettänyt minua alan asiantuntijoiden hoitoon..
Kommentit (42)
Tämmöstä tämä nyt vaan on, valitettavasti. Mä olen itse kärsinyt vuodesta 2007 eikä mulla vieläkään ole toimivaa lääkitystä. Tyroksiini kokeiltu, se se ei ole.
Sain sen kokeiluun yksityiseltä. Nyt pitäis taas päästä yksityiselle, mutta kun ei ole rahaa eli patti tilanne. Olen ollut mm. kelan kuntoutustarvearviossa jossa suositeltiin kilpirauhasen lisätutkimuksia, mutta kun mun omalääkäri on niin v'tun pässi ettei se laita mua eteenpäin muuta kuin psykologille ja palikkatesteihin ym jotka käyty ja normaaliks todettu.
En pysty mitään tekemään muuta kuin kärsimään.
Haluaisin töihin tai opiskelemaan ja olla kuten muutkin ihmiset.
Kyllä on kumma lääkäri kun ei selvien verikokeiden tuloksienkaan jälkeen usko! Vaihda nyt ihmeessä lääkäriä!!