Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kiinnostunut yhdestä miehestä, mutta...

Vierailija
17.09.2020 |

en varma onko se kiinnostunut minusta. Ollaan viestitelty joka päivä instassa. Toissapäivänä keskustelu päättyi hyvänyöntoivotuksiin siten, että minä olin viimeisenä toivottamassa. Oonko liian tyrkky, jos laitan tänään viestiä ja kysyn kuulumisia vai ootanko, että se laittaa? Eli onko instassa joku semmonen juttu, että pitää oottaa toisen vuoroa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit ap tapaamisen ja käytät naisen keinoja miehen kaappaamiseen itsellesi.

Vierailija
22/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tosiaan pelottaa, kun en oikeasti sitä tosiaan edes tunne. Näen, että sillä naispuolisia instakavereita ja mietin, ettei vain mikään "player" ole :( Ja ne podcastit mitä se on laittanut instaan, niiden aiheena on romantiikka. Sekin huolestuttaa, jos tarkoituksella ne laittanut, että tekisi vaikutuksen naisiin. Ei tämäkään ole hyvä, jos yöllä pähkäilen laitanko viestin vai en ja sitten kuitenkin poistan lopulta. Ehkä pitäisi vain kärsivällisesti odottaa, kun itse ottaa yhteyttä ja keskittyä muihin asioihin, koska ei yliriippuvuuskaan ole hyväksi. Tiedän, että se on töissä, mutta silti näen, että aktiivisena monesti eikä sitten kuitenkaan mulle laita viestiä. Ja se on kertonut mulle, että oon mahtava ja tosi hyvä ihminen. Ehkä ei oikeasti tarkoita noita kehuja?

Tuli nyt purettua mieltä tähän enemmän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet ap viestin laittanut?

Olen, mutta mietin pitäiskö ne kokonaan poistaa. Jos joku sanoo, että oon mahtava ja tosi hyvä ihminen, onko se vain sitä, että sanoo vain ne asiat, jotka toinen haluaa kuulla?

Noissa viesteissä kysyin, että ai on alkanut tekemään podcasteja, kysyin miten mennyt ja lisäksi vielä pahoittelin, jos olin liian kärsimätön laittaessani viestejä ennen sitä. Oliko huono?

Ap

Vierailija
24/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, ei ollut huono.

Mutta nyt pakota itsesi olemaan jo lähettämättä viestejä.

Jos mieskään ei lähetä, on pakko vain unohstaa koko juttu, vaikka pahalta tuntuisikin.

Sitten etsimään uusia mieskavereita netistä, niinhän e kaikilla menee.

Vierailija
25/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap proivoilee ja viestittelee perjantai-illan iloksi.

Vierailija
26/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo, ei ollut huono.

Mutta nyt pakota itsesi olemaan jo lähettämättä viestejä.

Jos mieskään ei lähetä, on pakko vain unohstaa koko juttu, vaikka pahalta tuntuisikin.

Sitten etsimään uusia mieskavereita netistä, niinhän e kaikilla menee.

Kiitos. Jätin viestit nyt sinne kuitenkin, mutta seuraavalla kerralla odotan, että ite laittaa viestiä. Ei ole hyvä olla kenestäkään liian riippuvainen. Mutta meillä tosiaan ollut syvempiäkin keskusteluja. On esim. kysynyt mitä ajattelen lapsista.

Ap

Vierailija
27/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös miettinyt, jos poistan instan puhelimen sovelluksista. Liian helposti tulee sitä nyt vilkaistua onko tullut viestejä ja tullut ehkä liian riippuvaiseksi päivittäisistä keskusteluistamme. Pääseehän instaan myös selaimella ja joskus voisin pitää vaikka päivän väliä, etten tarkista viestejä. Kyllä miehenkin kuuluisi ikävöidä minua eikä pelkästään minun sitä.

Ap

Vierailija
28/36 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi perjantaina viesteihini ja kertoi, ettei haittaa, vaikka kirjoitin sille ennen sitä. Ei silti tainnut tajuta, että odotin sen kirjoittavan mulle. Meillä oli taas mukava juttutuokio ja lopuksi toivotti hyvää yötä kirjoittamalla ensimmäistä kertaa nimeni toivotuksen loppuun mikä tuntui hyvältä. Kirjoitin myös hänen nimensä omaan toivotukseen ja kerroin, että nautin keskusteluistamme, johon vastasi samoin. Nyt jäi siis sen viesti viimeisenä. Onko ens kerralla siis minun vuoro laittaa viesti vai odotanko silti, että se aloittaa vuorostaan keskustelun? Musta tuntuu, että oon tehnyt sille varmaan turhankin helpoksi, että ite laitan aina viestiä ja varmaan liikaa luottaa siihen, että minä pidän huolen yhteydenpidosta.

Vierailija
29/36 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/36 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko joku sanoa?

Vierailija
31/36 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/36 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tuo viestittely vaikuttaa. Ei aina malta odotella, kun toisesta on kiinnostunut.

Vierailija
33/36 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanski82 kirjoitti:

Hyvältähän tuo viestittely vaikuttaa. Ei aina malta odotella, kun toisesta on kiinnostunut.

Onhan se niin, mutta päätin kuitenkin nyt odottaa, että mies laittaa itse viestiä. Yksi ystävä neuvoi niin ja minusta hyvä tehdä niin. Turhaan stressaan asialla noin paljon, kun ei olla edes tavattu vielä. Nyt otan vain rennosti. Toivottavasti ei unohda minua.

Vierailija
34/36 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys tilanteeseen: viesttelin miehen kanssa instassa viimeksi perjantaina ja laitettiin lopuksi hyvää yötä toisillemme. Kirjoitin vielä loppuun, että nautin keskustelustamme, johon mies vastasi, että niin hänkin aina. Nyt päätin odottaa, että hän vuorostaan kirjoittaa minulle, mutta ei kuulunut neljään päivään mitään. Ja sitten kuitenkin näen, että on ollut onlinessa joka, joskus samaan aikaan kuin minä eikä kuitenkaan voi mulle kirjoittaa :/

Vierailija
35/36 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitys tilanteeseen: viesttelin miehen kanssa instassa viimeksi perjantaina ja laitettiin lopuksi hyvää yötä toisillemme. Kirjoitin vielä loppuun, että nautin keskustelustamme, johon mies vastasi, että niin hänkin aina. Nyt päätin odottaa, että hän vuorostaan kirjoittaa minulle, mutta ei kuulunut neljään päivään mitään. Ja sitten kuitenkin näen, että on ollut onlinessa joka, joskus samaan aikaan kuin minä eikä kuitenkaan voi mulle kirjoittaa :/

Sorry sister, sun pitää nyt antaa vaan miehen olla. Etkä pyytele mitään anteeksi enää. Pistät asian nyt jäihin, keskityt muihin juttuihin ja harkitset sitten mitä teet, jos mies vielä ottaa yhteyttä. Sä oot kun joku koira luun perässä, mikä tavallaan on myös ymmärrettävää ja hellyyttävää. Rakkaus on hankala laji.

Vierailija
36/36 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kyllä nyt vähän yliajattelet. Viestit on viestejä ja jos haluat saada niitä, niin sun pitää myös lähettää. Jos molemmat pihtaa aina viestejä ja miettii kuka on lähettäny vikaks ja ekaks, mutta oikeesti olis kiinnostusta, niin eihän tosta mitään tule.