Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kiinnostunut yhdestä miehestä, mutta...

Vierailija
17.09.2020 |

en varma onko se kiinnostunut minusta. Ollaan viestitelty joka päivä instassa. Toissapäivänä keskustelu päättyi hyvänyöntoivotuksiin siten, että minä olin viimeisenä toivottamassa. Oonko liian tyrkky, jos laitan tänään viestiä ja kysyn kuulumisia vai ootanko, että se laittaa? Eli onko instassa joku semmonen juttu, että pitää oottaa toisen vuoroa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toissapäiväsen jälkeen ei olla viestitelty, mutta oishan se kiva, jos muistais mut muutenkin, kuin vain, jos minä laitan viestin sille.

Vierailija
2/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut siis syvällisiäkin juttuja, joista keskusteltu. Eli tykkääkö miehet, jos laittaa viestiä ja kysyy kuulumisia, vaikka nainen ois ite laittanut edellisen viestin vai onko liian painostavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun kanssa viestittelisi, jos ei olisi kiinnostunut. Miehillä ei ole tapana jutella kiinnostamattomille naisille.

Vierailija
4/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi viestiä jos itse olen ollut edellinen kirjoittaja. Kyllä se palaa jos palaa.

Vierailija
5/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään elämästä pystyy tekemään aika vaikean, kun tarpeeksi kovasti yrittää.

Vierailija
6/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sun kanssa viestittelisi, jos ei olisi kiinnostunut. Miehillä ei ole tapana jutella kiinnostamattomille naisille.

Mut jos pitääkin vain kaverina? Tänään laitoin yhden kuvan, jota oli käynyt tykkäämässä ja minä tykkäsin sen yhtä podcastia, jonka se kanssa tänään laittoi sekä kommentoinkin sitä. Siinä kaikki siis. Oisin toivonut, että ois jotain kommenttiini vastannut tai ees tykännyt siitä, vaikka ei kysymys ollutkaan. Laitoin vielä sydämenkin perään. Eikä toi sydän kommentin perässä ollut oikeastaan mikään vihje ees vaan osoitus siitä, että tykkäsin. Piti sitten vaan outona varmaan tai liian huomionhakuisena :/

Vierailija
7/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö instassa ole joku ikäraja? Onko AP saavuttanut sen?

Vierailija
8/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies joku nigerialainen prinssi tai amerikkalainen aivokirurgi? Oletko lähettänyt jo rahaa?

Vierailija
9/36 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se mies joku nigerialainen prinssi tai amerikkalainen aivokirurgi? Oletko lähettänyt jo rahaa?

Et tiedä mistään mitään.

Vierailija
10/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuli vähän oudosti esitettyä kysymys alussa. Ei kai sillä niin väliä kumpi laittaa viestiä? Eihän mitään vuoroja kannatakaan pitää.

Ap

Vierailija
11/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Instassa keskustella niin muiden kuin seuraajien kanssa? Niin ettei muut näe keskusteluja+

Vierailija
12/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuli vähän oudosti esitettyä kysymys alussa. Ei kai sillä niin väliä kumpi laittaa viestiä? Eihän mitään vuoroja kannatakaan pitää.

Ap

No, kannattaa sitä nyt vähän miettiä onko itse aina se aloitteen tekijä ja toinen ns passiivinen vastaaja.

Vierailija
13/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä että mikä siinä miehessä on niin kiinnostavaa?

Vierailija
14/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*reps*

Miehet nyt on kiinnostuneita naisesta kuin naisesta, jos ne on riittävän tyhmiä roikotettavaksi varapatjoina. :D

Vierailija
15/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, kannattaa sitä nyt vähän miettiä onko itse aina se aloitteen tekijä ja toinen ns passiivinen vastaaja.

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun keskustelu päättyi niin, että laitoin viimeisen viestin. Mutta kerran se kyllä toivotti mulle hyvää päivää ihan omasta aloitteestaan. Masentaa vain semmonen testailu, jos joutuu liikaa miettimään ja odottelemaan sekä pelkämään laittaako se viestiä vai eikä voi vain spontaanisti toimia. Kun oikeasti tykkään tosta miehestä. Ehkä sitten olin heikko, kun laitoin nyt viestin ennen sitä :/ Ja varmaan pitäisi sille vihjata jossain keskustelussa, että pidän siitä paljon. En oo sitä vielä kertonut.

Vierailija
16/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä että mikä siinä miehessä on niin kiinnostavaa?

Tykkään sen äänestä ja pitkistä keskusteluistamme. Ja kun pitää maisemakuvistani niin paljon, pyytänyt niitä lähettämään, kun liikun luonnossa. Niitä kiva ottaa, välillä otan videoitakin.

Vierailija
17/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vaihteeksi ap:na odottelisin, että mieskin ottaa yhteyttä, oma-aloitteisesti.

Miehillä on yleensä monta naista yhtäaikaa, jonka kanssa viestivät.

Vastailevat kaikille, mutta harvemmille lähettelevät itse viestejä.

Miksi ap haluaa olla noin tyrkky. Miksi hän ei malta mieltään ja katso miten mies toimii.

Vain se, että mies itse ottaa ensimmäisenä yhteyttä, on varmin tae kiinnostuksesta-.

Vierailija
18/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa ap. mutta nyt vaikutat liian innostuneelta, toimit kuin huumassa ja aivan kuin olisit jo rakastanut mieheen.

Jäitä hattuun, ettei tule liian lujaa kolausta.

Millainen mieshistoria sulla on takana, toimintasi vaikuttaa siltä, kuin olisit maanisessa tilassa.

Vierailija
19/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet ap viestin laittanut?

Vierailija
20/36 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa ap. mutta nyt vaikutat liian innostuneelta, toimit kuin huumassa ja aivan kuin olisit jo rakastanut mieheen.

Jäitä hattuun, ettei tule liian lujaa kolausta.

Millainen mieshistoria sulla on takana, toimintasi vaikuttaa siltä, kuin olisit maanisessa tilassa.

Tämä todella tekee surulliseksi :( Ehkä pitäsi vain poistaa nuo viestit instasta ennen kuin se ehtii lukea ne ja odottaa sitten, kun ite palaa asiaan? Se vain tuntuu semmoselta ihmiseltä, jolle voi kertoa, jos esim. jotain murheita. Kun tuntuu olo niin yksinäiseltä :(

Ap